مشکلات و ایراداتی که برای DVD Writer پیش می آید | techpowerup

همانطور که می‌دانید این وسیله یک درایو خارجی است که با استفاده از فناوری پرتوی لیزر، داده‌های دیسک‌های نوری را خوانده و اجرا می‌کند. همچنین می‌توان برای رایت سی دی و دی وی دی نیز از آن استفاده کرد. کاربرد این وسیله نیز در خصوص لپ‌تاپ‌ها یا کامپیوترهایی است که دی وی دی درایو ندارند و یا اینکه دی وی دی درایو آن‌ها خراب است. انواع اینترنال یا درونی این درایوها ، به وسیله اتصالات پیچی درون کیس قرار می گیرند . اما در وضعیتی که کیس دارای درایو یا دی وی دی رایتر داخلی نباشد، دی وی دی رایتر اکسترنال معمولی یا بلوری، از گزینه های اصلی برای خوانش و رایت کردن انواع دی وی دی و سی دی است . درایو های نوری عضوی کوچک است که به نسبت اندازه خود دارای ضخامت زیادی است .

http://asanbehbar.ir

امروزه با پیشرفت چشمگیر فناوری در زمینه ذخیره سازی اطلاعات ، حافظه های نوری قدیمی ، تقریبا از چرخه اطلاعاتی خارج شده اند ، اما این موضوع به این معنا نیست که دیگر هیچ کاربری ، از روش ذخیره سازی اطلاعات با استفاده از درایو نوری استفاده نمی کند . به عنوان مثال ، اگر برای تصویر برداری پزشکی به مرکز مربوطه مراجعه نمایید ، به جای نسخه کاغذی یا کلیشه تصاویر ، یک سی دی یا دی وی دی ، حاوی تصاویر به شما تحویل داده خواهد شد . این روش ، علاوه بر کیفیت بالاتر نسبت به چاپ ، موجب افزایش عمر داده های تصویری و کاهش احتمال از دست رفتن آنها نیز می گردد . رسانه‌ های نوری یا همان دیسک‌ هایی که به شکل DVD ،CD و حالا Blu-Ray هستند در ۳۰ سال اخیر کاربرد زیادی داشته اند.

تعمیر دی وی دی رایتر

این مرکز که شرکت تخصصی تعمیرات و خدمات کامپیوتری پی سی بلد نام دارد با کمترین هزینه، بیشترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه می‌کند. بیشتر از 50 تا سی دی رام و دی وی دی رام دارم که درش باز نمیشه که با تعویض تسمه هیچ تغییری نکرده. در این مقاله اطلاعاتی در مورد چگونگی عیب یابی مشکلات مربوط به CD و DVD در رایانه رومیزی یا لپ تاپ ارائه می شود. اگر درایو CD ، DVD شما قادر به خواندن یا تشخیص دیسکهایی نیست که شما در درایو قرار می دهید ، دستورالعمل های زیر به شما کمک می کند تا مشکلات را تشخیص و برطرف کنید.

کابل تایپ سی Nitu

پس از آن ، ببینید آیا مجله خبری سخت افزار کامپیوتر CD شما هنوز در ویندوز 10 نشان داده نمی شود یا خیر. در غیر این صورت ، این مسئله می تواند یک مسئله نرم افزاری نیز باشد. اگر کابل‌ها هیچ گونه مشکل و قطعی نداشتند، مطمئن شوید که برق به داخل دستگاه DVD PLAYER می‌رسد و سپس منبع خروجی DVD PLAYER را یک مرتبه خارج و مجدد وصل کنید.

  • برندهای مختلفی از برند خود دی وی دی رایتر گرفته تا برند لپ‌تاپ در بازار وجود دارد.
  • است.محصولات شرکت پایونیر از کيفيت بسيار بالايی برخوردار بوده و در بيش از 100 کشور دنيا عرضه می‌شود و بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده و توانسته رضایت حداکثری کاربران را جلب کند.
  • پردازنده اصلی ، با سرعت بالا ، اطلاعات پردازش شده را به بافر ارسال می کند تا درایو نوری اینترنال ، با سرعت متناسب خود ، به آنها رسیدگی نماید یا بالعکس .
  • بسیاری از انواع دی وی دی رایترها ، قادرند بدون هیچ مشکلی ، اطلاعات ثبت شده روی دی وی دی های دولایه DVD+R DL DVD-R/DL را نیز بازخوانی نموده و اطلاعات جدید را نیز ثبت نمایند .
  • انواع دی وی دی رایتر اکسترنال، نیاز به هیچ گونه منبع تغذیه ای جز، خود لپ تاپ یا کامپیوتر ندارند .
مورد آخر نیز خود دیسک است ممکن است مشکل از خود دیسک باشد ، با یک دیسک دیگر امتحان کنید که آیا آن هم همین مشکل را دارد یا خیر و یا خود همان دیسک را تمیز کنید و دقت داشته باشید که هیچ گونه آلودگی و گرد و غباری روی آن نباشد. به یک مرکز تعمیرات دستگاه‌های صوتی و تصویری مراجعه کنید و یک تسمه شماره 22 یا 23 تهیه کنید. یعنی با فشردن، دکمه Eject هیچ اتفاقی نمی‌افتد و احتمالاً شما یک سوزن بر می‌دارید و در سوراخ سی‌دی‌رام فرو می‌کنید تا خارج شود.

نکات مهم هنگام خرید درایو DVD اکسترنال

تحریریه Techpowerup