متا هدست VR Quest Pro را معرفی کرد



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

امروز در Meta Connect، مارک زاکربرگ به مدیران Reality Labs در Meta و چند مهمان ویژه پیوست تا پیشرفت ما در تحقق Metaverse را به نمایش بگذارد. ما موفقیت باورنکردنی Meta Quest 2 را برجسته کردیم، توضیح دادیم که چگونه واقعیت مجازی اجتماعی تر می شود، و نوآوری هایی را برای تناسب اندام، بازی و کار به نمایش گذاشتیم. ما همچنین از Meta Quest Pro، یک دستگاه انقلابی که دنیای فیزیکی و دیجیتالی را به صورت جهشی در کنار هم قرار می‌دهد، رونمایی کردیم.

در طول چند سال گذشته، ما جزئیاتی را در مورد دستگاه VR آینده خود، که پروژه کامبریا نامیده ایم، به اشتراک گذاشته ایم. امروز نام رمز را حذف می کنیم و Meta Quest Pro را معرفی می کنیم. این هدست ممتاز از 25 اکتبر با قیمت 1499.99 دلار آمریکا ارسال خواهد شد. می توانید Meta Quest Pro خود را در meta.com پیش خرید کنید. Meta Quest Pro اولین محصول از سری جدید هدست های پیشرفته است که برای گسترش امکانات واقعیت مجازی و ترکیبی طراحی شده است. لنزهای کرپ آن نور را چندین بار خم می کنند و اندازه هدست را کاهش می دهند و در عین حال تصاویر واضح تری را نشان می دهند. یک باتری منحنی جدید در پشت کمک می کند تا Meta Quest Pro به طور کلی یک هدست متعادل تر و ارگونومیک تر باشد.

دوربین‌های رو به بیرون با وضوح بالا ۴ برابر پیکسل‌های بیشتری نسبت به Meta Quest 2 می‌گیرند و Meta Quest Pro را به اولین دستگاه واقعیت ترکیبی تمام رنگی ما تبدیل می‌کنند. امکاناتی را تصور کنید که دنیای فیزیکی و دیجیتال می‌توانند در نهایت به طور یکپارچه با هم تعامل داشته باشند، بدون اینکه گردن خود را برای نگاه کردن به تلفن خم کنید. همچنین این اولین هدستی است که ما ساخته ایم که دارای حسگرهای رو به داخل برای ثبت حالات طبیعی صورت و ردیابی چشم است. یک ابرو بالا بیاورید، لبخند بزنید یا فقط با کسی تماس چشمی برقرار کنید، آواتار شما هم همین کار را خواهد کرد. همه اینها به بهبود حضور اجتماعی کمک می کند – احساس اینکه شما در هر کجای دنیا با کسی هستید.

تحریریه Techpowerup