ایسوس از Vibe CX55 Flip Chromebook با نمایشگر 144 هرتز رونمایی کرد

همچنین نکات کوچک زیادی وجود دارد که ASUS Chromebook Vibe CX55 Flip را بالاتر از حد معمول قرار می‌دهد، از جمله صدای شفاف، رسا و همه‌جانبه با نیروی هارمن کاردون، و یک پورت HDMI 2.0 برای اتصال یک نمایشگر خارجی 4K، آماده برای برخی از افراد دقیق ، جلوه های بصری بازی ابری نسل بعدی.

ASUS Chromebook Vibe CX55 Flip تا 10 ساعت با یک بار شارژ کار می کند و به شما امکان می دهد در طول روز کار یا بازی کنید، حتی در حال حرکت.

طراحی تازه و پر جنب و جوش دارای ظاهری پویا، متمایز و جسور است که هم شیک و هم بادوام است، با کلیدهای WASD رنگی منحصر به فرد برای آوردن سبک به بازی های آنلاین. ASUS Chromebook Vibe CX55 Flip همراه با دسترسی به سرویس‌های بازی ابری پیشرو از جمله NVIDIA GeForce NOW، Xbox Cloud Gaming (بتا) و آمازون لونا، برای انرژی بخشیدن به این مخاطبان کم‌خدمت طراحی شده است و برای ماجراجویی‌های کاملاً جدید آماده است. بازی. همه سرگرمی‌ها مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7، 16 گیگابایت حافظه و صدای فراگیر هارمن کاردون.

پشتیبانی از Google Play و مرورگر وب Chrome به کاربران مدرن بومی ابری این امکان را می‌دهد تا با برنامه‌های مورد علاقه خود برای بهره‌وری، ارتباطات، سرگرمی و موارد دیگر هماهنگ باشند و کار و سرگرمی را به سطح بالاتری ببرند. برتر.

لولا 360 درجه ErgoLift با مهندسی دقیق در ASUS Chromebook Vibe CX55 Flip به آرامی صفحه را در هر زاویه ای تنظیم و ایمن می کند. لولا همچنین صفحه کلید را در حالت تایپ عالی بلند می کند و زمانی که صفحه نمایش در حالت لپ تاپ می چرخد، آن را کج می کند. علاوه بر این، این موقعیت فضای بیشتری را در زیر لپ‌تاپ ایجاد می‌کند تا صدا را بهبود بخشد و جریان هوای بیشتری را برای خنک کردن قسمت زیرین شاسی ایجاد کند، به اندازه‌ای که اجزای داخلی لپ‌تاپ‌ها را خنک‌تر نگه دارد. جلسات بازی طولانی‌تر. هنگامی که ASUS Chromebook Vibe CX55 Flip در حالت چادری استفاده می‌شود، همین امر صدق می‌کند و به کاربر این آزادی را می‌دهد تا صفحه را تا زاویه‌ای عالی برای خواندن آرامش‌بخش یا پخش جریانی سرگرمی بالا ببرد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تجربیات بازی استثنایی
تجربه‌های عالی بازی و سرگرمی به معنای غوطه‌ور شدن است و به تصاویری واضح و روان نیاز دارد. به همین دلیل است که ASUS Chromebook Vibe CX55 Flip از صفحه نمایش FHD با نرخ تازه سازی بالا 144 هرتز بهره می برد تا تصاویری زنده و واقعی را بدون محو شدن یا تأخیر ارائه دهد و گیمرها را عمیق تر به دنیای مجازی خود بکشاند. همچنین دارای یک پنل سه طرفه NanoEdge برای به حداکثر رساندن سطح نمایش و نسبت صفحه به بدنه است که گیمر یا بیننده را بیشتر به دنیای مجازی یا تئاتر می کشاند.

طراحی متمایز و جسورانه
ASUS Chromebook Vibe CX55 Flip دوباره تعریف می‌کند که یک Chromebook می‌تواند باشد، و زیبایی‌شناسی ظریف درب آلیاژ آلومینیوم خاکستری معدنی و طراحی کاملا مشکی داخل را ارائه می‌دهد. در مقابل، کلیدهای WASD مسدود شده با رنگ نارنجی شکل گرفته اند تا هم تمرکز و هم سبک را به سفرهای بازی ابری بیاورند.

دسترسی آسان به Google Workspace و دیگر برنامه‌های بهره‌وری در Google Play، به غیر از کتابخانه‌ای گسترده از ابزارها و بازی‌های سرگرمی، به کاربر اجازه می‌دهد پروژه‌های خود را مرور کند یا استراحت کند. یک SSD سریع PCI Express تا 512 گیگابایت عملکرد را برای بهره‌وری و بازی افزایش می‌دهد و فضای ذخیره‌سازی عظیمی را برای برنامه‌ها و داده‌ها ارائه می‌دهد.

برای اجرا آماده شده است
ASUS Chromebook Vibe CX55 Flip مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 و حافظه 16 گیگابایتی، عملکرد و پاسخگویی را ارائه می‌کند تا دستگاه نهایی را برای بهره‌وری، بازی بدون تاخیر و سرگرمی روان به کاربران ارائه دهد.

بازی‌های ابری با امتیازات بهبود یافته است
ASUS Vibe CX55 Flip Chromebook آزادی بازی‌های ابری را با اشتراک سه ماهه در پلتفرم بازی NVIDIA GeForce NOW با بالاترین عملکرد و Amazon Luna+ ارائه می‌کند. این امتیاز تا 89.94 دلار به کاربران امکان دسترسی فوری به بیش از 1000 بازی مانند Dying Light 2 Stay Human، Cyberpunk 2077، Destiny 2: The Witch Queen و غیره را می دهد. موارد دیگر، بدون نصب، بدون دانلود، بدون دردسر. و با دکمه All، چند کلیک بین بازیکن و بازی مورد علاقه اش کافی است.

با فناوری WiFi 6، ASUS Chromebook Vibe CX55 Flip سرعت هیجان انگیزی تا 2.4 گیگابیت بر ثانیه برای پخش آنلاین و روان بازی های ویدیویی ارائه می دهد. اتصال رده بالای آن توسط ASUS WiFi Master Premium برای ChromeOS بهبود یافته است، که سرعت، ثبات و برد را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد در هر کجا متصل بمانید.

ایسوس امروز ASUS Chromebook Vibe CX55 Flip را معرفی کرد که با زیبایی‌شناسی چشمگیر و اجزای قدرتمند برای بازی‌های ابری بی‌وقفه طراحی شده است و دارای صفحه‌نمایش فراگیر 144 هرتزی FHD، صفحه‌کلید ضد شبح دقیق و فناوری WiFi 6 فوق‌سریع است. به گفته گارتنر، «افزایش بازی‌های ابری که با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) 30 درصد از سال 2019 تا 2025 در حال رشد است، بسیاری از گیمرها را تشویق می‌کند تا سخت‌افزار را به فضای ابری بارگذاری کنند و به ابر ارائه‌دهندگان خدمات تکیه کنند. زیرساخت برای ارائه بازی های خود.” وقتی خدمات بازی ابری نوظهور در نظر گرفته می‌شوند، واضح است که بازار بزرگ و قابل توجهی در انتظار بهره‌برداری است – و اینجاست که ASUS Chromebook Vibe CX55 Flip ورود جسورانه‌ای دارد.

بهینه سازی شده برای بازی ها توسط ChromeOS
ASUS Chromebook Vibe CX55 Flip از ChromeOS، سیستم عامل سریع، ساده و ایمن پشتیبانی می‌کند. این به نوبه خود دری را به روی Google Play باز می کند، اولین برنامه در صف برنامه های مورد علاقه، بازی ها، فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، کتاب ها و موارد دیگر. این لپ‌تاپ همچنین از طریق دکمه All، یافتن و اجرای این انبوه چیزهای خوب را آسان می‌کند. کاربران فقط روی آن ضربه می زنند تا راه اندازی بازی مورد علاقه خود را جستجو کنند. عناوین بازی‌ها را نیز می‌توان به قفسه برنامه پین ​​کرد، بنابراین با آنها مانند هر برنامه دیگری رفتار می‌شود و هر زمان که کاربر بخواهد بازی کند، آماده است.

زیبایی شناسی خیره کننده ASUS Chromebook Vibe CX55 Flip زیر درب آن ادامه دارد. طراحی چشمگیر کلید WASD با رنگ نارنجی، گیم پلی سریع و بصری را در بازی های مبتنی بر ابر ارائه می کند، با صفحه کلید ضد شبح از ورودی چند کلید سریع و دقیق برای ایجاد یک لبه برنده، اطمینان حاصل می کند که چرخش یا ضربه مهم نیست. از دست رفته این صفحه کلید همچنین اندازه کامل و نور پس‌زمینه دارد و قسمت کف دست با یک مخمل ابسیدین بافت ابریشمی برای راحتی بیشتر در طول جلسات بازی طولانی تکمیل شده است.

برای اطمینان از اینکه کاربران می توانند از همان ابتدا وارد بازی شوند، ASUS Chromebook Vibe CX55 Flip حتی موارد بیشتری را ارائه می دهد. NVIDIA GeForce NOW بیش از 1400 بازی از جمله بیش از 100 بازی رایگان را استریم می کند. همچنین یک ماوس گیمینگ SteelSeries Rival 3 رایگان به ارزش 49.99 دلار است که گیمرها را برای سرگرمی پیش رو مجهز می کند و به ارزش کل 139.93 دلار در دسترس مصرف کنندگان کمک می کند.