ماوس بی سیم Roccat Kone XP Air اکنون در سراسر جهان در دسترس است

Kone XP Air دارای یک ایستگاه شارژ شیک RGB سازگار با AIMO است. Kone XP Air بخشی از اکوسیستم AIMO است که به ماوس و ایستگاه شارژ آن اجازه می دهد تا 16.8 میلیون رنگ را نمایش دهند و با سایر محصولات سازگار با AIMO مانند صفحه کلید لامپ بازی مکانیکی RGB Vulcan TKL برای اطمینان از نور منحصر به فرد ارتباط برقرار کنند. تجربه از طریق تنظیمات پخش کننده ایستگاه اتصال شارژ سریع Kone XP Air تنها با 10 دقیقه شارژ تا 5 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد. Kone XP Air با شارژ کامل تا 100 ساعت گیم پلی را ارائه می دهد. به عنوان یک نسخه پشتیبان برای گیمرهایی که ممکن است فراموش کرده باشند ماوس خود را شارژ کنند، Kone XP Air همچنین دارای کابل PhantomFlex USB-C ROCCAT است.

مانند همتای سیمی خود، Kone XP Air Wireless دارای ارگونومی دقیق، دکمه های متعدد و 29 عملکرد قابل تخصیص است تا آن را به یکی از قابل تنظیم ترین موس های بازی رایانه شخصی بی سیم در بازار تبدیل کند. اضافه شدن یک داک شارژ سریع RGB براق و سازگار با AIMO، فناوری بی‌سیم Stellar ROCCAT و اتصال بلوتوث، Kone XP Air را بیش از پیش همه‌کاره‌تر می‌کند. PCGamesN Kone XP Air را با امتیاز 9/10 بررسی کرد و آن را “یک ماوس گیمینگ سطح بالا که مشخصات قابل‌اعتماد و حس منحصر به فرد خیره‌سازی RGB را ارائه می‌دهد” نامید. GamingTrend.com Kone XP Air را بررسی کرد و به آن امتیاز 100/100 داد و آن را “بهترین عملکرد بدون هیچ رشته‌ای متصل کرد. Kone XP Air نرم به نظر می‌رسد و بسیار نرم به نظر می‌رسد. این یک همراه عالی برای گیمر و همچنین برای روز است. کاربر امروزی.” Kone XP Air در رنگ‌های مشکی یا سفید قطبی موجود است و اکنون در خرده‌فروشان شرکت‌کننده در سراسر جهان با قیمت 169.99 دلار MSRP در دسترس است.

ROCCAT Kone XP Air ترکیبی عالی از طراحی و فناوری است. Kone XP Air که از صف طولانی موس‌های بازی نمادین می‌آید، نور سه بعدی RGB خیره‌کننده را به همراه سنسور اپتیکال دقیق Owl-Eye 19K DPI ROCCAT و سوئیچ‌های نوری فوق‌العاده سریع Titan ارائه می‌دهد. ارگونومی با طراحی ماهرانه، راحتی عالی را برای ساعت های طولانی بازی فراهم می کند، در حالی که دکمه های متعدد Kone XP Air و چرخ 4 بعدی، قابلیت های ماوس را به 29 عملکرد قابل برنامه ریزی با Easy-Shift ROCCAT افزایش می دهند. [+] فن آوری. پوسته نیمه شفاف Kone XP Air نه تنها نمایی از مناطق نورپردازی پر جنب و جوش RGB آن را ارائه می دهد، بلکه به ماوس بی سیم اجازه می دهد تنها 99 گرم وزن داشته باشد.

ROCCAT، برند برنده جوایز لوازم جانبی بازی رایانه‌های شخصی از Turtle Beach، امروز از در دسترس بودن خرده‌فروشی جهانی موس گیمینگ جدید Kone XP Air Wireless RGB با داک شارژ سریع خبر داد. Kone XP Air نسخه بی سیم Kone XP است – اوج 15 سال تحقیق و توسعه برای تولید یک ماوس گیمینگ همه جانبه در صنعت. نسخه سیمی Kone XP نه تنها با جلوه‌های RGB خیره‌کننده‌اش سرها را برانگیخت، بلکه از نظر عملکرد نیز تحت تأثیر قرار گرفت. TechRadar.com به Kone XP سیمی امتیاز 4.5/5 داد و گفت: «ROCCAT Kone XP دارای چیزهای مناسبی است که یک ماوس بازی عالی را می سازد: عملکرد سریع، سفارشی سازی بالا، ارگونومی عالی.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

به همراه نورپردازی AIMO RGB بازطراحی شده، Kone XP Air دارای فناوری فوق العاده قابل اعتماد ROCCAT 2.4GHz Stellar Wireless و همچنین اتصال بلوتوث است که به ماوس اجازه می دهد با چندین دستگاه جفت شود. در قلب Kone XP Air، سنسور نوری Owl-Eye 19K DPI ROCCAT قرار دارد که به خوبی هر حرکت و با هر سرعتی را برای گیمرهایی که می‌خواهند همیشه دست برتر را بر رقبای خود داشته باشند، ردیابی می‌کند. به‌علاوه، پایه‌های PTFE با عملیات حرارتی عالی امکان سر خوردن صاف روی میزها را فراهم می‌کند. در داخل رایانه شخصی Kone XP Air، گیمرها چیزی جز برخی از سریع ترین سوئیچ های موجود – سوئیچ های نوری Titan ROCCAT – پیدا نمی کنند. سوئیچ‌های نوری فوق‌العاده سریع Titan سرعت پاسخگویی بی‌سابقه و دوام باورنکردنی را با چرخه عمر ۱۰۰ میلیون کلیک ارائه می‌کنند.