لیان لی کابل های افزودنی STRIMER PLUS V2 ARGB را راه اندازی کرد

لیان لی کابل های افزودنی STRIMER PLUS V2 ARGB را راه اندازی کرد
آماده برای L-Connect 3
جدید با STRIMER PLUS V2، این کنترلر اکنون به طور بومی توسط L-Connect 3، نسخه جدید نرم افزار UNI FAN LIAN LI که عملکرد آن را گسترش می دهد، شناسایی شده است. L-Connect 3 به کاربران این امکان را می دهد که به سرعت جلوه های نور کابل های افزودنی ARGB را بدون نیاز به دسترسی به داخل جعبه خود تغییر دهند. علاوه بر این، این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا هر کانال نوری جداگانه STRIMER PLUS V2 را برای ایجاد ترکیبی از جلوه های نوری خود کنترل کنند (GPU 24 پین و 8 پین GPU دارای 6 کانال، GPU 8 پین دارای 4 کانال). برای دارندگان فعلی STRIMER PLUS، نسخه جدیدی از کنترلر آنها به طور جداگانه فروخته می شود تا کابل های افزودنی ARGB آنها با L-Connect 3 سازگار شود.

قیمت و در دسترس بودن
LIAN LI STRIMER PLUS V2 برای پیش‌سفارش از 6 می 2022 در دسترس است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران در دو طرف بخش RGB STRIMER PLUS V2 دو نوار از نوارهای انتشار نور قرار دارد که به جلوه های نور اجازه می دهد در جهات مختلف بتابند و رایانه شخصی را با RGB روشن پر کنند. علاوه بر این، باندهای پخش بالای 2.1 میلی متری امکان توزیع ملایم نور و حداکثر روشنایی را فراهم می کند. قسمت کابل گسترش STRIMER PLUS V2 در یک ردیف صاف قرار گرفته است و ضخامت کلی آن را نازک تر از همیشه در 8 میلی متر (قبلاً 11 میلی متر) می کند. هر کابل برق گیج 18 نیز در سیلیکون بادوام پیچیده شده است. ترکیبی از مواد جدید و یک ردیف کابل برق باعث می‌شود STRIMER PLUS V2 برای پیچ‌های محکم‌تر انعطاف‌پذیرتر شود و نازک‌تر و راحت‌تر از طریق کابل‌های محکم عبور کند.

سازگار با پردازنده های گرافیکی بیشتر

در حالی که پردازنده گرافیکی 8 پین اصلی STRIMER PLUS و 8 پین سه گانه با اکثر پردازنده های گرافیکی سازگار است، برخی از کاربران با کارت های گرافیکی که کانکتورهای برق از یکدیگر فاصله دارند، با مشکل مواجه شده اند. نسخه‌های GPU STRIMER PLUS V2 این مشکل را با جدا کردن هر 8 انتهای پین‌ها حل می‌کنند و اجازه می‌دهند فضاهای وسیعی بین هر کانکتور پوشانده شود.

LIAN LI Industrial Co. Ltd.، تولید کننده پیشرو شاسی و لوازم جانبی رایانه شخصی، سری جدید کابل های افزودنی ARGB خود را با STRIMER PLUS V2 معرفی کرد. STRIMER PLUS V2 که برای کانکتورهای 24 پین، 8 پین GPU (2×6+2 پین) مادربرد و 8 پین GPU سه گانه (3×6+2 پین) موجود است، روشنایی بهبود یافته را با پخش کننده نور جانبی جدید، انعطاف پذیری بهتر با سیلیکون ارائه می دهد. کابل های برق پیچیده، سازگاری بهبود یافته با کانکتورهای ایزوله در انتهای GPU، و معرفی نرم افزار کنترل بومی و سفارشی سازی کانال نور مستقل با L-Connect 3.