لپ تاپ سازنده AERO 4K HDR گیگابایت برنده جایزه BC

لپ تاپ سازنده AERO 4K HDR گیگابایت برنده جایزه BC
شرکت GIGABYTE TECHNOLOGY Ltd، برند پیشرو کامپیوترهای شخصی در جهان، امروز خبر خوشی را اعلام می کند. لپ‌تاپ AERO 17 Creator برنده جایزه بهترین انتخاب 2022 – جایزه دسته‌بندی شده است که توسط خریداران بین‌المللی به‌عنوان شاخص منبع‌یابی جهانی در نظر گرفته می‌شود. این محصول جدیدترین لپ‌تاپ گیگابایت است که به‌ویژه برای سازندگان حرفه‌ای طراحی شده است. از نظر مشخصات سخت‌افزاری، ۴- سمت طراحی قاب نامحدود، سمت فناوری نمایشگر و سمت طراحی محصول، از نسل قبل و محصولات رقیب شرکت‌های دیگر متمایز است.

گیگابایت بازار سازندگان حرفه‌ای را هدف قرار داده است و به طور منحصربه‌فردی جایگاه خود را نشان می‌دهد: عملکرد بالا با تجربه‌های بصری ممتاز. ماموریت سری لپ‌تاپ‌های AERO گیگابایت «خلاقیت از اینجا شروع می‌شود». ما به نیازها و انتظارات سازندگان پاسخ داده‌ایم تا لپ‌تاپ‌هایشان را شخصی‌سازی و اصلاح کنیم. امسال، محصول سری AERO گیگابایت در آرزوی تبدیل شدن به یک شاهکار رویایی است که با معرفی فن‌آوری‌های نمایشگر miniLED 4K و همچنین تحولی در طراحی محصول، دوران لپ‌تاپ‌های Creator 17 اینچی را آغاز می‌کند. ریشه در انسانیت و بازگشت به طبیعت دارد. ظاهر آن دارای زیبایی شناسی ناب شاسی یکپارچه ساخته شده با فناوری CNC است: عملکرد هسته قدرتمند همراه با طراحی مینیمالیستی.

برای سازندگانی که ساعت‌های بی‌شماری را روی لپ‌تاپ‌های خود می‌گذرانند، کیفیت صفحه‌نمایش عامل اصلی در راحت بودن جلسات کاری طولانی مدت است. گیگابایت طراحی فوق‌العاده نازک 4 وجهی بدون حاشیه، با فضای رنگی وسیع‌تر و گواهینامه VESA DisplayHDR 1000 با کنتراست بالا ارائه می‌کند، جشنی واقعی و خیره‌کننده برای چشم‌ها فراهم می‌کند، قدرت لپ‌تاپ‌های Creator را بازتعریف می‌کند و گیگابایت را به حداکثر می‌رساند. عملکرد بصری لپ‌تاپ‌های AERO Creator گیگابایت شگفتی‌های بی‌پایانی را به سازندگان ارائه کرده‌اند و آنها را در سفر خلاقانه خود غرق کرده‌اند. علاوه بر این، لپ‌تاپ AERO 17 Creator، مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل، برنده جوایز بین‌المللی بسیاری مانند جایزه طراحی محصول Red Dot 2022 شده است و در جامعه طراحی حرفه‌ای به‌سرعت تبدیل شده است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران