با اولین صفحه کلیدهای مکانیکی MX لاجیتک که برای ایجاد و بهره وری طراحی شده اند، عملکرد را احساس کنید

با اولین صفحه کلیدهای مکانیکی MX لاجیتک که برای ایجاد و بهره وری طراحی شده اند، عملکرد را احساس کنید

قیمت و در دسترس بودن
MX Mechanical، MX Mechanical Mini و MX Master 3S در ماه می 2022 در logitech.com و سایر خرده فروشان جهانی در دسترس خواهند بود. قیمت خرده فروشی پیشنهادی برای صفحه کلید مکانیکی MX 169.99 دلار، صفحه کلید مکانیکی MX Mini 149.99 دلار و MX Master 3S 99 دلار است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تمامی محصولات لاجیتک، از جمله MX Mechanical، MX Mechanical Mini و MX Master 3S دارای گواهی کربن خنثی هستند. هنگامی که یک محصول لاجیتک خریداری می کنید، ردپای کربن آن محصول با حمایت از جنگلداری، انرژی های تجدیدپذیر و جوامع متاثر از آب و هوا که کربن را کاهش می دهند، به صفر می رسد.

امروز، لاجیتک سری Master خود را با دو صفحه کلید مکانیکی جدید – MX Mechanical استاندارد و MX Mechanical Mini مینیمالیستی – و ماوس MX Master 3S گسترش داد. سری Master لاجیتک به سازندگان دیجیتال پیشرفته ابزارهای بهره وری نهایی را با ورودی مکانیکی با کارایی بالا و ردیابی دقیق ارائه می دهد. Tolya Polyanker، مدیر خلاقیت سری MX، می گوید: «جامعه رو به رشدی از توسعه دهندگان نرم افزار وجود دارد که زمانی که بازی را شروع کردند عاشق صفحه کلیدهای مکانیکی شدند و اکنون می خواهند همان حس دقت و کنترل را با صفحه کلید دسکتاپ حرفه ای خود داشته باشند. و بهره وری در لاجیتک. «MX Mechanical بهترین‌های هر دو را ترکیب می‌کند – تخصص صفحه کلید بازی لاجیتک با تجربه‌های امضای سری MX Master.

MX Mechanical، MX Mechanical Mini و MX Master 3S همگی با نرم افزار Logi Options+ سازگار هستند – اکنون در نسخه بتا. کاربران می‌توانند دکمه‌های فردی را سفارشی کنند، از پروفایل‌های از پیش تعریف‌شده استفاده کنند یا پروفایل‌های خاص برنامه خود را ایجاد کنند، سرعت ردیابی را تنظیم کنند، جلوه‌های نور پس‌زمینه را انتخاب کنند و موارد دیگر. تا گردش کار خود را بهینه کنند. این سه محصول مجهز به فناوری بلوتوث و فناوری بی‌سیم انحصاری Logi Bolt برای اتصال مطمئن و ایمن حتی در محیط‌های شلوغ، می‌توانند به حداکثر سه دستگاه مختلف متصل شوند و با انواع سیستم‌عامل‌ها از جمله Windows، macOS، iPadOS، Android سازگار هستند. ، سیستم عامل کروم و لینوکس.

MX Mechanical و MX Mechanical Mini جدیدترین نسل سوئیچ های مکانیکی کم مشخصات را ارائه می دهند. سوئیچ کلید لمسی آرام (قهوه‌ای) این صفحه‌کلید مکانیکی لاجیتک را بی‌صدا با حس تایپ مکانیکی باورنکردنی می‌سازد. گزینه های سوئیچ کلیکی (آبی) و خطی (قرمز) نیز در برخی بازارها موجود است. صفحه کلیدها با کلیدهای دو رنگ برای نمای محیطی بهینه طراحی شده اند. نور پس‌زمینه هوشمند، در شش گزینه روشنایی، به‌طور خودکار روشنایی را بر اساس نور محیط تنظیم می‌کند و در مواقعی که برای مصرف کارآمد باتری لازم نباشد، خاموش می‌شود.

برای پاسخگویی بهتر به نیازهای سازندگان پیشرفته‌مان، MX Master 3S دارای سنسور نوری 8000 DPI است که بیشتر سطوح، از جمله شیشه را ردیابی می‌کند و گردش کار سریع‌تری را با نمایشگرهایی با وضوح بالا ارائه می‌کند. اکنون کلیک‌ها در مقایسه با MX Master 3 90 درصد آرام‌تر هستند و در عین حال همان حس رضایت‌بخش دقیق را حفظ می‌کنند تا بتوانید روی کار خود تمرکز کنید، نه سر و صدا.

MX Master 3S دارای چرخ الکترومغناطیسی MagSpeed ​​است که 1000 خط را در یک ثانیه اسکن می‌کند، چرخ اسکرول جانبی برای ناوبری افقی سریع‌تر، و شکل ارگونومیک منحصربه‌فردی که برای ساعت‌های طولانی راحتی طراحی شده است.

پایداری
در لاجیتک، محصولات برای ارائه یک تجربه کاربری استثنایی و به حداقل رساندن ردپای محیطی طراحی شده اند، و MX Mechanical و MX Mechanical Mini با در نظر گرفتن آینده شما طراحی شده اند. بخشی از قطعات پلاستیکی صفحه کلید از پلاستیک بازیافتی پس از مصرف (PCR) ساخته شده است: 45٪ برای MX Mechanical و 47٪ برای MX Mechanical Mini. علاوه بر این، رویه آلومینیومی کیبوردها از آلومینیوم کم کربن ساخته شده و با انرژی تجدیدپذیر به جای سوخت فسیلی برای تاثیر کمتر کربن تولید شده است. ماوس MX Master 3S نیز از پلاستیک PCR – 27% گرافیت و 22% خاکستری روشن ساخته شده است.

تحریریه Techpowerup