ال‌جی مانیتورهای گیمینگ جدید UltraGear از جمله نسخه OLED 48 اینچی را عرضه می‌کند

ال‌جی مانیتورهای گیمینگ جدید UltraGear از جمله نسخه OLED 48 اینچی را عرضه می‌کند
ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از عرضه خط جدید مانیتورهای گیمینگ UltraGear (مدل‌های 32GQ950، 32GQ850 و 48GQ900) خبر داد. مانیتورهای گیمینگ UltraGear 2022 با زبان طراحی کاملاً جدید، آخرین فناوری نمایشگر، و طیف وسیعی از ویژگی‌های بازی و اتصال، آنچه را که برای برآورده کردن نیازهای گیمرها لازم است، دارند. پرچمدار 32GQ950 با ارائه عملکرد و سرعت بصری عالی، دارای صفحه نمایش 4K Nano IPS است که رنگ های واقعی را با فناوری Polarizer Advanced True Wide (ATW) ارائه می دهد، در حالی که 32GQ850 دارای صفحه نمایش QHD Nano IPS با ATW و نرخ تازه سازی فوق العاده بالا 240 هرتز است. اورکلاک شده (O/C) تا 260 هرتز. خط جدید همچنین از 48GQ900 استقبال می کند، اولین محصول مورد انتظار برند UltraGear در دسته نمایشگرهای بازی OLED.

قابل ذکر است، سال 2022 شاهد ورود اولین مانیتور گیمینگ OLED ال‌جی UltraGear، 48GQ900 هستیم. یک محصول برنده Red Dot و iF Design Award، صفحه نمایش 48 اینچی خود تابشی 4K دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز (O/C 138 هرتز)، زمان پاسخگویی 0.1 میلی ثانیه، دقت رنگ بی عیب و نقص و طراحی کاملاً بدون حاشیه است. مدل جدید که برای بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی ایده‌آل است، بازتولید رنگ و کنتراست فوق‌العاده OLED را ارائه می‌دهد و دارای پوشش ضد تابش کم انعکاس (AGLR) ال‌جی است که حواس‌پرتی‌های بصری را کاهش می‌دهد تا کاربران بتوانند به طور کامل روی گیم‌پلی تمرکز کنند. علاوه بر این، 48GQ900 با یک کنترل از راه دور طراحی شده مخصوص برای افزایش راحتی بازی و یک پایه شیک ارائه می شود که پایداری مطلوب را بدون تجاوز به میز یا میز کاربر فراهم می کند.
برای تکمیل تجربه بازی، جدیدترین مانیتورهای گیمینگ UltraGear ال‌جی از جک هدفون 4 قطبی استفاده می‌کنند که به کاربران اجازه می‌دهد هدست بازی را وصل کنند و در حین بازی چت کنند. مدل‌های 2022 همچنین دارای صدای فراگیر برتر DTS Headphone:X هستند که هر صدای درون بازی را با وضوح خیره‌کننده بازتولید می‌کند.

علاوه بر این، ال‌جی UltraGear اولین پد گیمینگ و ماوس بازی خود را در سال جاری معرفی می‌کند. پد گیمینگ UltraGear با استفاده از کنترل دقیق مورد نیاز برای بازی‌های سریع، به اندازه‌ای بزرگ است که می‌تواند ماوس و کیبورد و حتی را در خود جای دهد. دارای نورپردازی RGB قابل تنظیم لنت برگشت پذیر برای هر سبک بازی یا سبک بازی مناسب است، با سطح صاف و سخت برای حداکثر لغزش و سطح پارچه ای خشن تر برای ترمز بهتر.جدیدترین مانیتورهای بازی UltraGear از این ماه در ژاپن با بازارهای کلیدی در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا در دسترس خواهند بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Seo Young-jae، معاون ارشد و رئیس واحد کسب و کار فناوری اطلاعات ال‌جی، شرکت Electronics Business Solutions، گفت: «آخرین مانیتورهای بازی ال‌جی UltraGear از فناوری و طراحی پیشرفته‌ای برای بالا بردن سطح رده مانیتورهای بازی استفاده می‌کنند. مانیتورهای جدید ما که برای بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی ایده‌آل هستند، ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی را ارائه می‌کنند که کل تجربه بازی را به سطح بالاتری می‌برد. در خط مقدم.”

مدل‌های امسال ال‌جی UltraGear از زیبایی بازی حتی شیک‌تری با حاشیه‌های تیز و زاویه‌دار و نور شش‌ضلعی جدید بهره می‌برند. همراه با هویت طراحی جدید، مانیتورهای 2022 ال‌جی جدیدترین اتصال HDMI 2.1 را ارائه می‌کنند که ویژگی‌هایی مانند نرخ تازه‌سازی متغیر (VRR) و پشتیبانی از بازی‌های سریع 4K در رایانه‌های شخصی و جدیدترین کنسول‌ها را ممکن می‌سازد. و همانطور که انتظار دارید، محدوده جدید UltraGear کیفیت تصویر فوق‌العاده، پر جنب و جوش و زمان پاسخگویی سریع را ارائه می‌دهد – هر دو 32 اینچی به لطف نانو IPS پیشرفته 1 میلی‌ثانیه خاکستری به خاکستری (GTG) از LG و 48GQ900 از طریق یک پنل 48 اینچی ممتاز 0.1 میلی ثانیه ای ال جی OLED.

UltraGear 32GQ950 یک قدرت بازی با وضوح 4K (3840 x 2160) است که مطمئناً در لیست آرزوهای بسیاری از گیمرها جای خواهد گرفت. نمایشگر گیمینگ 1 میلی‌ثانیه Nano IPS اولین مدل 4K ال‌جی است که فناوری ATW Polarizer را پیاده‌سازی می‌کند، که توانایی پنل را برای ارائه رنگ‌های واضح، دقیق و سیاه‌های تیره و عمیق در زاویه دید وسیع افزایش می‌دهد. مانیتور 32 اینچی ال‌جی که دارای گواهی VESA DisplayHDR 1000 است، همچنین دارای حداکثر روشنایی (1000 نیت) و پوشش 98 درصدی فضای رنگی DCI-P3 و همچنین اتصال آسان به رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها با دو پورت HDMI 2.1 است.

UltraGear 32GQ850 32 اینچی UltraGear 32GQ850 با بالاترین نرخ به‌روزرسانی – 240 هرتز، O/C 260 هرتز – و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه عملکرد روان و سریع مورد نیاز جدیدترین بازی‌ها را ارائه می‌کند. مانیتور دارای گواهی VESA AdaptiveSync Display ال‌جی دارای پنل نانو IPS QHD (2560 x 1440) با فناوری ATW Polarizer است که تصاویری صاف و رنگ‌های یکدست را تقریباً از هر نقطه‌نظری تضمین می‌کند. 32GQ850 همچنین دارای گواهینامه VESA DisplayHDRTM 600 است، 98 درصد از DCI-P3 را پوشش می‌دهد و دارای طراحی بدون حاشیه سه‌وجهی است که به گیمرها کمک می‌کند تا عمیق‌تر به عناوین مورد علاقه‌شان بپردازند.