لنوو از IdeaPads و Tabs جدید برای سال 2023 رونمایی کرد

آیا نیاز به استفاده از Chromebook IdeaPad 5i برای کار دارید؟ حرفه ای ها می توانند کارهای بیشتری را انجام دهند، چه در خانه و چه در حال حرکت، با تا 12 ساعت عمر باتری3، صفحه لمسی بزرگتر، نمایشگر بزرگتر و صفحه کلید کاربرپسند با صفحه کلید عددی و حرکت کلید 1.5 میلی متری عمیق تر برای دقیق تر نوع دوربین FHD و بلندگوهای دوگانه رو به کاربر که توسط MaxxAudio از Waves تنظیم شده‌اند، کنفرانس ویدیویی با کیفیت بالا را با تصویر و صدای شفاف و شفاف امکان‌پذیر می‌کنند. وقتی زمان بیرون رفتن فرا می رسد، کاربران می توانند با شاتر دوربین فیزیکی داخلی اشیاء را در خانه خصوصی نگه دارند.

تحقیقات انجام شده توسط OnePoll از SWNS نشان داد که تقریباً نیمی از بزرگسالان تنها برای کمتر از 40 دقیقه در روز احساس آرامش می‌کنند و بسیاری از آنها این زمان گرانبها را برای تماشای یک برنامه یا فیلم، گوش دادن به موسیقی یا پادکست یا در حین ورزش انتخاب می‌کنند. مهم نیست که آن زمان چقدر سپری شده است، استفاده حداکثری از آن ضروری است – و روی آوردن به Lenovo Tab P11 جدید (نسل دوم) یا پسر عموی رفیع آن، Lenovo Tab P11 Pro (نسل دوم) ممکن است همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید. نیاز داشتن.

هنگامی که کاربران نیاز دارند کمی با دستگاه خود بهره وری بیشتری داشته باشند، تب P11 Pro (نسل دوم) لنوو تغییر را آسان می کند. شامل صفحه کلید جداشدنی الهام گرفته از ThinkPad با پد لمسی یکپارچه برای تایپ موثر در حال حرکت است. اگر نوشتن ترجیح داده می شود، قلم دقیق Lenovo Precision 3 می تواند به صورت مغناطیسی به دستگاه برای شارژ و ذخیره سازی بی سیم متصل شود. این قلم دارای بلوتوث به طور خودکار با تبلت جفت می شود و می توان از آن برای کنترل از راه دور اسناد روی صفحه، موسیقی، تصاویر و ضبط ها با استفاده از دکمه قابل تنظیم کناری استفاده کرد. به سادگی با نگه داشتن دکمه در حین فشار دادن صفحه، کاربران می توانند به سرعت با یادداشت فوری Lenovo حتی زمانی که صفحه قفل است، یادداشت برداری کنند و دست نوشته را به متن تبدیل کنند و به آن ها اجازه می دهد در لحظه بروز خلاقیت، افکار خود را ثبت کنند.

این دو تبلت جدید برای فیلتر کردن نور آبی مضر طراحی شده‌اند و به کاهش فشار چشم و محافظت از چشم‌های کاربران در طول ماراتن‌های جریانی کمک می‌کنند. همچنین در هر دو نرم‌افزار همکاری بین دستگاه‌های لنوو، Lenovo Freestyle، که قبلاً با نام Project Unity شناخته می‌شد، در دسترس است، برنامه‌ای که به کاربران اجازه می‌دهد تبلت‌های اندرویدی خود را به‌طور یکپارچه به ویندوز PC8 لنوو متصل کنند و تبلت خود را به صفحه دوم قابل حمل تبدیل کنند تا دسکتاپ خود را گسترش دهند. یا یک صفحه لمسی بی سیم برای لپ تاپ آنها. دورانی که تبلت‌ها را فقط برای برخی کارکردها و رایانه‌های شخصی برای برخی دیگر می‌توانستند استفاده کرد، گذشته است. با استفاده از Lenovo Freestyle، کاربران می توانند به راحتی بین این دو کنترل و همکاری جهانی داشته باشند، از قلم یا صفحه لمسی برای یادداشت برداری و حتی امضا کردن اسناد روی رایانه شخصی خود بدون نیاز به جابجایی بین برنامه ها استفاده کنند.

Lenovo Tab P11 Pro (نسل دوم) با ارائه 120 درصد قدرت بیشتر نسبت به نسل قبلی، به پردازنده هشت هسته ای MediaTek Kompanio 1300T و حداکثر 8 گیگابایت رم مجهز شده است. همراه با گواهی Wi-Fi 64، کاربران می توانند سریعتر به محتوای بیشتری دسترسی داشته باشند و با حداکثر 14 ساعت عمر باتری، واقعاً می توانند زمان گرانبهای خود را به حداکثر برسانند.

تغییر ناگهانی به کار از راه دور و یادگیری دو سال پیش به سرعت اتکای مردم به فناوری را افزایش داد، اما همچنین موج جدید و بهبود یافته ای از همه چیز را از راه دور آغاز کرد – تناسب اندام، کنسرت، سینما، آشپزی، حتی شب های رقص. مردم یاد گرفته اند هر کاری را که برای بیرون رفتن انجام می دهند، درست در خانه با استفاده از فناوری خود انجام دهند. نشانه‌ها حاکی از تداوم این رفتارها پس از همه‌گیری است زیرا مصرف‌کنندگان قصد دارند زمان بیشتری را صرف سرگرمی‌هایی مانند بازسازی خانه کنند و بسیاری از آنها تمایل بیشتری به آشپزی در خانه دارند.

جانسون جیا، معاون ارشد مرکز جهانی نوآوری می‌گوید: «در دو سال گذشته، دستگاه‌های شخصی به راه نجات زندگی مردم، پنجره‌هایی به دنیا و اغلب فضایی امن برای «دور شدن از همه چیز» تبدیل شده‌اند. گروه دستگاه‌های هوشمند، لنوو.» اکنون، همانطور که مصرف‌کنندگان با واقعیت جدید دیگری سازگار می‌شوند، انتظارات آن‌ها از فناوری که به آن متکی هستند نیز تغییر می‌کند. کروم‌بوک‌ها و تبلت‌های جدید لنوو که امروز معرفی کردیم، برای پشتیبانی از مردم در حال حرکت و مهم‌تر از همه، ارائه خدمات جدید و هیجان‌انگیز به آن‌ها در خانه طراحی شده‌اند.”

همه برای یک و یکی برای همه – IdeaPad 5i Chromebook
ایده‌آل برای کل خانواده، Chromebook IdeaPad 5i تجربه‌ای با کیفیت را با توانایی هر عضو خانواده برای انجام آنچه که نیاز دارد ارائه می‌کند. این لپ تاپ ممتاز به عنوان اولین لپ تاپ 16 اینچی در مجموعه کروم بوک لنوو، به کل خانه ها فضایی برای انجام کارهای بیشتر می دهد. با داشتن صفحه نمایش بزرگ 2.5K بدون حاشیه و نرخ رفرش 120 هرتز برای تصاویری روان تر، پخش این فیلم پر اکشن از نزدیک و شخصی روی این دستگاه سرگرمی مورد علاقه جدید خواهد بود.

یک دستگاه قدرتمند، Lenovo Tab P11 Pro (نسل دوم) با اندروید 127 یک تجربه چندرسانه ای همهجانبه را ارائه می دهد. با داشتن صفحه نمایش لمسی 11.2 اینچی OLED سینمایی با Dolby Vision HDR، سرگرمی با روشنایی، کنتراست، رنگ و جزئیات خیره کننده زنده می شود. با افزودن پشتیبانی از HDR10+، این تبلت یک مجوز دسترسی کامل به تصاویری شفاف در زمانی که کاربران در تمام طول شب در حال پخش استریم هستند. با برخورداری از روشنایی صفحه نمایش 600 نیت، 100٪ طیف رنگی گسترده DCI-P3 و نسبت کنتراست پویا، گم شدن در جزئیات یک نمایش یا ویدیو، یک فیلم مورد علاقه، بسیار آسان است، زیرا هر پیکسل زنده می شود. برای گیمرهای معمولی، نرخ تازه سازی سریع 120 هرتز و سرعت پاسخ لمسی 360 هرتز استرس بازی با تبلت را از بین می برد، زیرا گرافیک فوق العاده روان روی صفحه نمایش می چرخد ​​و به کاربران اجازه می دهد تا با زمان هماهنگ باشند. با این وجود، صداهای ناشی از سیستم چهار بلندگوی JBL و Dolby Atmos صدایی فضایی ارائه می‌کنند که کاربران را عمیق‌تر با محتوای مورد علاقه‌شان مرتبط می‌کند.

آیا فرزندانی دارید که نیاز به استفاده از دستگاه برای یادگیری مجازی یا ترکیبی دارند؟ آنها به لطف اتصال فوق سریع Wi-Fi 6E 4 و پردازنده های اختیاری نسل دوازدهم اینتل Core i3، می توانند بدون ترس از اختلال با کلاس خود ادامه دهند. همانطور که اعضای خانواده IdeaPad 5i Chromebook را از اتاقی به اتاق دیگر پرتاب می‌کنند و به نوبت از آن استفاده می‌کنند، ویژگی پشتیبانی چند کاربره برنامه‌ها، پیمایش تاریخچه و اولویت‌های هر فرد را از هم جدا می‌کند که حفظ محرمانه بودن آنها را تسهیل می‌کند. در مجموع، ویژگی‌های Chromebook IdeaPad 5i برای خانواده‌ها طراحی شده است تا از تجربه فناوری مشترک خود در خانه حداکثر استفاده را ببرند.

صحبت از برنامه‌ها شد، اشتراک Nebo که به کاربران اجازه می‌دهد آزادانه بنویسند، ترسیم کنند، و همچنین MyScript Calculator 29، یک ابزار محاسباتی تعاملی که به طور خودکار معادلات نوشته شده را حل می‌کند، در هر دو دستگاه گنجانده شده است. که کار را حذف می‌کند. تمام این درخشندگی در یک قاب دو رنگ مدرن و سبک پیچیده شده است که در چندین رنگ معاصر موجود است. Lenovo Tab P11 (نسل دوم) و Lenovo Tab P11 Pro (نسل دوم) حداقل دو به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل اندروید تا اندروید 14 و سه سال به‌روزرسانی امنیتی با شروع عرضه دریافت خواهند کرد.

قیمت گذاری و در دسترس بودن EMEA

  • Chromebook Lenovo IdeaPad 5i (16، 7) از 549 یورو (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) شروع می شود و انتظار می رود از سپتامبر 2022 در دسترس قرار گیرد.
  • Lenovo Tab P11 Pro (نسل دوم) از 499 یورو (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) شروع می شود و انتظار می رود از سپتامبر 2022 در دسترس باشد.
  • Lenovo Tab P11 (نسل دوم) از 299 یورو (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) شروع می شود و انتظار می رود از نوامبر 2022 در دسترس باشد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران زمانی که کاربران خواهان یک تجربه ممتاز هستند اما لزوماً نیازی به تبلت ندارند، تبلت لنوو تب P11 (نسل دوم) با اندروید 12L7 با چهار بلندگو با Dolby Atmos، صفحه نمایش LCD 11.5 2 اینچی و نرخ به روز رسانی تا 120 هرتز این تبلت مجهز به پردازنده هشت هسته ای مدیاتک G99، 50 درصد قدرتمندتر از نسل قبلی با حداکثر 6 گیگابایت رم است و Wi-Fi 6E را برای سرعت های بی سیم سریع تر و تأخیر کمتر فعال کرده و ارائه می کند. یک تجربه صوتی و تصویری بهتر و سریعتر. سرعت شبکه و افزایش امنیت لوازم جانبی اختیاری برای ساده‌تر کردن تجربه شامل کیبورد پک، قلم دقیق لنوو 2 (2023)، داک شارژ هوشمند لنوو 2، و کیف فولیو لنوو با پایه پایه و نگهدارنده خودکار (همه جداگانه فروخته می‌شوند).

مصرف کنندگان امروزی برای پیشرفت در دنیای کار و یادگیری ترکیبی به فناوری شخصی بیشتری نیاز دارند. در حالی که قابلیت حمل و تحرک کلیدی است، طرف دیگر این واقعیت این است که کارگر و دانش‌آموز ترکیبی زمان کمتری را در دفاتر و کلاس‌های درس و زمان بیشتری را در خانه سپری می‌کنند. این تغییر در رفتار مصرف‌کننده، الهام‌بخش دستگاه‌های شخصی جدید لنوو است که برای خانواده مدرن طراحی شده‌اند، از جمله اولین کروم‌بوک 16 اینچی لنوو، کروم‌بوک جدید Lenovo IdeaPad 5i و دو محصول جدید به سری تبلت‌های رده بالای Lenovo Tab P11. Lenovo Tab P11 (نسل دوم) و Lenovo Tab P11 Pro (نسل دوم).

«Me-Time» را بگیرید – نسل دوم Lenovo Tab P11 Pro و Lenovo Tab P11
در حالی که زمان مشترک خانواده باید گرامی داشته شود، مراقبت از خود بیش از هر زمان دیگری مهم شده است. برای بسیاری، نیاز به اولویت دادن به رفاه خود بسیار مهم شده است، زیرا تحقیقات نشان می دهد که 80٪ از پاسخ دهندگان قصد دارند در آینده بیشتر مراقب خود مراقبتی باشند. با این حال، علیرغم بهترین تلاش‌ها، حک کردن آن «زمان من» می‌تواند سخت‌ترین بخش روز باشد.

وقتی کاربران خانه‌های خود را با جدیدترین فناوری تجهیز می‌کنند، چه کاربران IdeaPad 5i Chromebook یا یکی از تبلت‌های نسل دوم Lenovo Tab P11 را انتخاب کنند، می‌توانند با خدمات پشتیبانی پیشرفته Lenovo، Lenovo PremiumCare، از دستگاه خود در برابر موارد غیرمنتظره محافظت کنند. این سرویس با ارائه پشتیبانی شخصی سازی شده سخت افزاری و نرم افزاری توسط تکنسین های خبره با تعمیرات سریع، بدون توجه به اینکه چه کسی از کدام دستگاه استفاده می کند، آرامش خاطر را فراهم می کند.