لنوو ThinkBook 16p Gen 3 مجهز به پردازنده AMD Ryzen 6000 را معرفی کرد.

Lenovo ThinkBook 16p Gen 3 جدید به سازندگان محتوا و کاربران قدرتمند کمک می کند تا خلاقیت خود را بدون محدودیت آزاد کنند. جدیدترین ThinkBook سوپرشارژ دارای پردازنده های AMD Ryzen 9 6000 سری H و گرافیک مجزای NVIDIA GeForce RTX 3060 برای ارائه عملکرد پرچمدار با ویندوز 11 است. گواهینامه های TÜV Eyesafe برای به حداکثر رساندن راحتی چشم و شامل سنسور نور محیطی که روشنایی صفحه و صفحه کلید را تنظیم می کند. نور پس زمینه دو گزینه نمایشگر در دسترس است، از جمله یک پنل 400nit 60Hz و یک پنل جدید 500nit 165Hz HDR400 دارای گواهی VESA که رنگ‌های زنده و جزئیات بیشتر در سایه‌ها و هایلایت را ارائه می‌دهد. هر دو گزینه صفحه نمایش نیز دارای گواهی X-Rite Pantone هستند و از محتوای Dolby Vision پشتیبانی می کنند.

برای افزایش بهره وری، کاربران SMB می توانند رایانه شخصی ThinkBook 16p خود را به مانیتور جدید ThinkVision S25e-30 لنوو که امروز نیز معرفی شد، متصل کنند. این مانیتور نسل بعدی با ترکیب عملکرد، راحتی و ارزش در یک نمایشگر بزرگ 24.5 اینچی FHD، گزینه های اتصال متعدد و طراحی تقریباً بدون حاشیه و سه وجهی را ارائه می دهد که در صورت تمایل به راحتی تنظیمات چند مانیتور را در خود جای می دهد. مانیتور ThinkVision S25e-30 که برای راحتی و کارایی طراحی شده است، دارای فناوری نور آبی کم طبیعی است. پایه ارگونومیک پیشرفته که کج می شود. و یک دکمه ناوبری جوی استیک جدید و مناسب برای پیکربندی تنظیمات دستگاه.

قدرت پردازش فوق العاده پردازنده های موبایل AMD Ryzen 6000 Series و گرافیک NVIDIA GeForce RTX به کاربران کمک می کند سخت ترین خواسته های کار هیبریدی را برآورده کنند. افزودن حداکثر 32 گیگابایت حافظه دو کاناله LPDDR5، تا 2 ترابایت از طریق حافظه SSD دوگانه و باتری 71 وات ساعتی، کاربران را در طول روز روشن نگه می دارد. سبک های کاری جدید همچنین نیازمند اتصال با سرعت بالا و در دسترس بودن پورت برای اتصالات انعطاف پذیر و همه کاره هستند. با پشتیبانی از Wi-Fi 6 و دو درگاه USB Type-C شامل یک USB4، دو USB-A 3.2 Gen 2 و یک پورت HDMI 2.1 به راحتی به شبکه های بی سیم، تجهیزات جانبی و تجهیزات AV متصل شوید.

یک تجربه کاربری مثبت و یکپارچه برای یک گردش کار سازنده و خلاق از اهمیت بالایی برخوردار است. راحتی و امنیت افزوده شده دکمه پاور هوشمند مجهز به اثر انگشت به کاربر این امکان را می دهد که به سرعت از جایی که کار را رها کرده است ادامه دهد و با استفاده از دوربین اختیاری مادون قرمز Full HD همراه با صدای شفاف Dolby Atmos از همکاری عمیق تر و طوفان فکری خلاقانه لذت ببرد. ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی هوشمند که در لپ‌تاپ‌های قبلی ThinkBook معرفی شده‌اند شامل AI Meeting Manager است که در کنار سایر ویژگی‌ها، می‌تواند متن را به چهارده زبان پشتیبانی‌شده در طول کنفرانس‌های صوتی تبدیل کند.

قیمت گذاری و در دسترس بودن EMEA

  • ThinkBook 16p Gen 3 به همراه سایر لپ‌تاپ‌های ThinkBook که در اوایل سال جاری رونمایی شدند، اکنون در بازارهای منتخب با قیمت پایه 1999 یورو (بدون مالیات بر ارزش افزوده) در دسترس هستند.
  • ThinkBook Plus Gen 3 و ThinkBook 13x Gen 2 که در CES 2022 معرفی شدند، و ThinkBook 14s Yoga Gen 2 و ThinkBook 13s Gen 4 که در MWC 2022 معرفی شدند نیز اکنون در بازارهای منتخب موجود هستند که مجموعه وسیعی از لپ تاپ ها را برای هر کاربر ارائه می دهند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران برای مشاهده مشخصات و تصاویر کامل، از کیت مطبوعاتی Lenovo StoryHub Tech Life و برای جزئیات بیشتر از ویترین مجازی Lenovo Tech Life دیدن کنید.