قیمت خرید کامپیوتر و قطعات جانبی کامپیوتر 23 بهمن | techpowerup

سیستم فوق از گرافیک پرقدرت و پردازنده نسل دوازدهمی برخوردار است و از گیمینگ 2K گرفته تا کار با برنامه های تخصصی و گرافیکی می توانید روی آن حساب باز کنید. همچنین این سیستم برای گیمینگ با نرخ فریم دهی و تنظیمات بالا نیز مناسب است اما می توان آن را بهترین کامپیوتر برای گیمینگ 1440p دانست. قویاً توصیه می شود برای سیستم های دارای کارت گرافیک گیمینگ یا قوی حتماً پاور معتبر و مطمئن با قطعات مرغوب و راندمان بالاتر از Bronze تهیه کنید و سراغ پاورهای ارزان یا با راندمان Bronze نروید. دقت داشته باشید پاورهای ارزان افزون بر کیفیت و عمر پایین، در محافظت از قطعات کامپیوتر شما می توانند ضعیف یا حتی بد عمل کنند. تقریباً همه ما به اهمیت و نقش کارت گرافیک در اجرای بازی‌ها یا گیمینگ و جمع كردن سيستم كامپيوترواقف هستیم. اما کارت گرافیک برای همه استفاده‌ها لزوماً به یک اندازه مفید نیست.

  • روسیه به دنبال راه‌اندازی یک مرکز استخراج ارز دیجیتال جدید به ارزش بیش از ۱۲.۳ میلیون دلار در ماه‌های آینده است.
  • علاوه بر این چنین سیستمی نیاز روزانه شما به وب گردی، اجرای محتوای‌های صوتی و ویدئویی، نمایش فایل و اسناد و اجرای بدون اختلال نرم افزارهای سنگین را به راحتی برآورده خواهد کرد.
  • از طریق دریافت مختصات این نقطه، مشخص می شود که کدام کلید فشرده شده است.
  • این پردازشگرهای جاسازی شده کنترل رفتارهای آن لوازم را ساده‌تر کردند، همچنین امکان انجام رفتارهای پیچیده را نیز فراهم نمودند (برای نمونه، ترمزهای ضدقفل در خودروها[۲۴]).

از انواع دستگاه‌های ورودی کامپیوتر است که برای تایپ کردن و فرمان دادن به کامپیوتر از آن استفاده می‌کنیم. برندهای A4Tech ، Logitech ، Farassoo از جمله تولید کنندگان کیبورد هستند. دستگاهی است که تصویر خروجی و نهایی یک کامپیوتر را در اختیار ما قرار می‌دهد. کیفیت تصویر خروجی بر اساس رزولوشن تعریف می گردد و اندازه هر مانیتور بر اساس اینچ سنجیده می شود. رم یا حافظه اصلی نقش بسیار مهمی در سرعت یک کامپیوتر را دارد و به همین خاطر اهمیت آن بسیار زیاد است. شرکت Kingston و شرکت Corsair از جمله محبوب ترین برندهای تولید کننده RAM هستند.

نمودار تحلیل تکنیکال اینترنت کامپیوتر (دفینیتی)

همچنین این سیستم برای کارهای گرافیکی چون فتوشاپ، کار با ویدئو و اجرای برنامه های کاری نیمه سنگین مناسب است. در صورتی که استفاده اصلی تان گیمینگ است، سراغ سیستم پیشنهادی بعدی بروید. یک کیس خوب باید در کنار پشتیبانی از نصب قطعات مورد نیاز شما، از کیفیت و تهویه مناسب نیز برخوردار باشد. دقت داشته باشید حتماً کیس دارای فضای کافی برای نصب مادربرد، کارت گرافیک، پاور و درایوهای ذخیره سازی مورد نیاز شما باشد. همه ما به اهمیت و نقش پردازنده در سرعت و کارایی سیستم‌های کامپیوتری واقف هستیم. برای داشتن یک کامپیوتر خوب حتماً باید یک پردازنده مناسب انتخاب کنید که به خوبی از عهده نیاز شما بر آید.

دی‌وی‌دی درایو (DVD Drive):

در هنگام خرید محافظ و چند راهی برق، حتما به تعداد پریز موردنیاز خود توجه داشته باشید. با افزایش تعداد لوازم جانبی کامپیوترها، هاب یو اس بی امروزه کاربرد فراوانی پیدا کرده است. پد ماوس (موس پد) صفحه ای است که در زیر ماوس قرار می گیرد تا عملکرد ماوس را تسهیل کند. ماوس پد گیمینگ نوع خاصی از ماوس پد های موجود در بازار است که به طور خاص برای گیمرها طراحی شده است. ماوس پدهای گیمینگ ابعاد بزرگتری نسبت به ماوس پد های معمولی دارند و برخی نیز از نورپردازی RGB برخوردار هستند. وبکم یکی از لوازم جانبی تصویری کامپیوتر است که برای ایجاد ارتباط تصویری به وسیله کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد.

مجله خبری سخت افزار کامپیوتر‌‌های گیمینگ، دارای یک صفحه‌ کلید مکانیکی و یک ماوس مخصوص، برای انجام بهتر و راحت‌تر انواع بازی‌ها نیز هستند. اگر با حداقل هزینه خواهان بهترین کامپیوتر برای استفاده خانگی، کاری و اداری هستید، سیستم فوق مناسب است. در این سیستم از قطعات مرغوب و قابل اتکا استفاده شده است و از عهده کارهای عمومی به خوبی بر می آید.

http://asanbehbar.ir