فقط برای گوش های شما: معرفی UE DROPS، اولین هدفون بی سیم واقعی و سفارشی با سبک بیان

UE DROPS 22 ساعت کل زمان پخش، شامل 8 ساعت زمان پخش (5.5 ساعت در حالت شفاف) به اضافه 14 ساعت شارژ از جعبه شارژ همراه و پنج ساعت “شارژ سریع” دقیقه برای یک ساعت پخش ارائه می دهد. میکروفون ها و یک بلندگوی 9.2 میلی متری صدایی شفاف و متعادل و ایزوله عالی از نویز بیرون را ارائه می دهند.

جونا استاو، مدیر عامل شرکت می‌گوید: “تصور کنید اگر همه عینک‌های یکسانی داشته باشند – این امر دریایی از شباهت‌ها خواهد بود. ما به همین روش صنعت هدفون را مختل می‌کنیم. اکنون شخصیت شما – و گوش‌های شما – واقعاً می‌توانند برجسته شوند.” از گوش نهایی. با UE DROPS، ما بهترین‌های هر دو دنیا را با هم ترکیب کرده‌ایم – صدایی با درجه صوتی خود را در طراحی بصری خیره‌کننده‌ای که از قراردادها سرپیچی می‌کند و سبک شخصی شما را تقویت می‌کند.

فرآیند شخصی‌سازی به FitKit داخلی برند متکی است تا تصوری منحصر به فرد از گوش کاربر ایجاد کند. پس از سفارش آنلاین UE DROPS، FitKit ظرف چند روز برای مشتری ارسال می‌شود تا تنظیمات خود را در خانه با برنامه FitKit انجام دهد. FitKit برگردانده می شود و DROPS TUs سپس به ردپای منحصر به فرد کاربر ساخته می شود. نتیجه صدایی دقیق و با کیفیت با سبکی قاطعانه است.

Ultimate Ears (UE)، نام تجاری لاجیتک، امروز UE DROPS را معرفی کرد، اولین هدفون بی‌سیم واقعاً شخصی‌سازی شده، که به گونه‌ای دست ساز ساخته شده است که به همان اندازه شما منحصر به فرد باشد. UE DROPS کیفیت صدای بی‌نظیر Ultimate Ears و تناسب با طراحی شیک و نوآورانه را ترکیب می‌کند تا یک بیانیه مد جسورانه را فقط برای گوش شما ایجاد کند. UE DROPS که در سه رنگ مرواریدی (یاقوت کبود، رز کوارتز و اونیکس) موجود است، روشی کاملاً جدید را برای افراد ارائه می دهد تا ظاهر خود را بهبود بخشند، استایل شخصی خود را بیان کنند و از سایرین متمایز شوند.قیمت و در دسترس بودن
UE DROPS برای سفارش در ایالات متحده در وب سایت Ultimate Ears با قیمت 449 دلار موجود است. برنامه‌های UE FitKit و UE DROPS برای iPhone و iPad در Apple App Store و برای Android در Google Play Store در دسترس هستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup