فروشگاه اینترنتی خانه کامپیوتر | techpowerup

در خرید کولر برای پردازنده های نسل دوازدهمی اینتل حتماً از سازگاری با سوکت LGA 1700 اطمینان حاصل کنید. قیمت‌های لیست پیش رو بر اساس قیمت روز بازار در هنگام به‌روزرسانی استخراج شده‌اند؛ از این رو امکان تغییر قیمت‌ها وجود دارد. فراموش نکنید کیفیت و طول عمر پاورها می تواند بسته به قیمت و برند بسیار متفاوت باشد و همه پاورهای لیست بالا به یک اندازه مرغوب و مطمئن نیستند. با این حال همگی برندهای معتبر جهانی هستند که غالباً محصولات خوبی دارند. شما می توانید با استفاده از این ابزار آنلاین مصرف قطعات سیستم و پاور مناسب برای آن را محاسبه کنید. توان یا چند وات بودن پاور کاملاً با قطعات انتخابی شما ارتباط مستقیم دارد و نمی‌توانید از یک پاور ضعیف‌تر از مصرف سیستم تان استفاده کنید.

  • رایانه‌ها این مقدار محاسبه را صرف انجام دستورالعمل‌های پیچیده نمی‌کنند.
  • برای نمونه اگر یک پردازنده رده بالا یا قوی خریداری می‌کنید، نباید سراغ مادربردهای رده پایین با قابلیت‌های محدود و مدار تغذیه ضعیف بروید.
  • به همین دلیل است که گاها تمایل دارند یک یا چند مانیتور خود را به دیوار یا سقف متصل کنند یا آن ها را روی میز با آرایش دلخواه بچینند.
  • به کمک باکس هارد یا قاب هارد می توانید هاردهای داخلی (اینترنال) خود را به هارد اکسترنال تبدیل کنید.
  • پاسخ این سوال تا حد زیادی بستگی به سیستمی دارد که قصد دارید تهیه کنید.
  • پیش از خرید یک کامپیوتر شخصی یا کاری و قبل هر چیزی باید اول استفاده (کاربری) تان را مشخص کنید تا بتوانید نیازها و انتظارات خود را بشناسید.

البته فراموش نکنید که کامپیوترها جدید قابلیت پردازش بالایی دارند و می‌ توانند در چند هزارم ثانیه محاسبات ریاضی بسیار بالایی انجام دهند. کارت گرافیک که به آن Graphics card، Display adaptor، Graphic accelerator card نیز می گویند، سخت افزاری است که کار آن ساخت و تولید تصاویر است. کارت گرافیک معمولاً به صورت یک کارت مستقل سخت افزاری است که وارد یکی از شیارهای برد اصلی می شود. هر کدام از سه تفنگ الکترونی بدون وقفه تک نقطه های (هر یک از نقطه های رنگی به تنهایی) مقصد را از چپ به راست خط به خط از بالا به پایین مانند ‏شکل (1-3) پویش می کنند که این کار معمولاً 58 تا 70 بار در ثانیه تکرار می شود. تفنگ الکترونی بدون وقفه الکترون ها را از پیکسلی به پیکسل دیگر پرتاب می کنند. با این کیس می توانید در کنار استفاده گرافیکی، بازی ها را با نرخ فریم دهی 60 فریم در ثانیه در Full HD اجرا کنید.

مانیتور 32 اینچ سامسونگ LS32A700

کیس شارکن معرفی شده در این لیست در سیستم‌های گیمینگ به دلیل دمای بالای حاصل از قطعات انتخاب یک کیس بزرگ که شرایط چرخش هوا و خنک سازی قطعات را ممکن سازد، بهترین گزینه است. در همین راستا می‌توانید مقاله «در هنگام خرید کیس کامپیوتر به چه عواملی توجه کنیم؟» مطالعه کنید. کیس‌ها با توجه به تعداد پورت، وجود یا عدم وجود قاب شیشه‌ای، ورودی میکروفن، خروجی هدفون، سیستم خنک کننده و نورپردازی در رنج قیمت‌های متفاوتی قرار می‌گیرند؛ با این حال انتخاب و خرید کیس گیمینگ تا حد زیادی به خود شما بستگی دارد. از همین جهت میزان انعطاف پذیری در راستای معرفی و راهنمای خرید سیستم گیمینگ از همیشه دشوارتر است.

مادربرد ایسوس ASUS PRIME Z790-P D4

برد اصلی را شاید بتوان اصلی ترین بخش یک کامپیوتر در نظر گرفت که وظیفه آن ایجاد ارتباط الکتریکی و منطقی بین اجزای مختلف یک سیستم کامپیوتری است. برد اصلی به صورت یک تخته مدار الکتریکی است که اجزای اصلی کامپیوتر مثل RAM، CPU و … روی آن سوار می شوند. در واقع اجزای مختلفی که به شکلی در کارکردن کامپیوتر نقش دارند، یا به صورت مستقیم روی برد اصلی نصب می شوند یا از طریق اتصالات خاصی به آن متصل اند. ساختار کلی کامپیوتر و ارتباطات کلی اجزا شامل ماوس، صفحه کلید، کیس، صفحه‌ی نمایش و ارتباطات آنها از طریق انواع کابلها در ‏شکل (1-1) آمده است. برای سیستم‌های گیمینگ میان رده پردازنده 6 هسته‌ای (حداقل 4 هسته‌ای)، برای سیستم‌های گیمینگ رده بالا 8 هسته‌ای و برای بازی‌های جهان باز سنگین با قطعات رده بالا پردازنده 10 تا 16 هسته‌ای توصیه می‌شود.

قطعات کامپیوتر

مرکز مذکور احتمالاً ۳۰,مجله خبری سخت افزار کامپیوتر دستگاه ماینینگ با توان مصرفی ۱۰۰ مگاوات خواهد داشت. هزینه‌های آن نیز از طریق سازوکارهای حمایتی مختلف دولتی، از جمله معافیت از مالیات زمین و دارایی و کاهش مالیات بر درآمد، پرداخت می‌شود. کارت گرافیک ایسوس مدل CERBERUS-GTX1050TI-O4G بهتره یا کارت گرافیک پالیت مدل GeForce GTX 1650 GAMIING PRO لطفا بگید.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup