فراکتال دیزاین گستره قاب های Define 7 و Meshify 2 خود را با مدل های Mini و Nano گسترش می دهد.

Meshify 2 Mini ترکیبی عالی از جریان هوا و انعطاف‌پذیری را به شکلی بهینه شده برای mATX ارائه می‌دهد. طراحی بیرونی جسورانه و در عین حال اصلاح شده، با جلو مشبک زاویه دار نامتقارن، با یک پنل TG هموار و قسمت بالایی کاملا جداشدنی تکمیل می شود. طراحی داخلی در دسترس و شهودی آن، ساختن یک سیستم زیبا با محوریت جریان هوا را آسان و دلپذیر می کند.

Define 7 Mini همان جذابیت شیک و بسیاری از ویژگی‌های تقویت‌کننده زندگی خواهر و برادر بزرگ‌تر خود را به شکل فشرده ارائه می‌دهد. فضای داخلی جمع و جور و در عین حال جادار آن، مادربردهای mATX و Mini ITX را برای سیستمی شیک و کارآمد در خود جای می دهد. علاوه بر این، مانند چهار کیس جدید Mini و Nano، قابلیت قرار دادن یک GPU تا 331 میلی‌متر با رادیاتور 240 میلی‌متری در بالا را ارائه می‌دهد. Meshify 2 Nano به علاقه مندان به فرم فاکتور ITX امکانات خلاقانه زیادی را با پشتیبانی عالی از هیت سینک به دلیل اندازه و توانایی آن برای قرار دادن یک GPU تا 331 میلی متر ارائه می دهد. همچنین دارای قسمت بالایی کاملا قابل جابجایی، پانل های جانبی بدون پیچ و مهره و مش جلویی قابل جابجایی است تا مسیریابی ساختمان و کابل را آسان و لذت بخش کند. طراحی انعطاف‌پذیر و عدم تقارن زاویه‌ای با یک پنل TG هم سطح برای نمایش اجزای داخلی تکمیل می‌شود. Define 7 Nano دقت را مجدداً تعریف می‌کند و یک طراحی ساده و مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را از برادران بزرگ‌تر خود به یک ضریب شکل به حداقل می‌رساند. فضای داخلی جمع و جور و در عین حال جادار همه مادربردهای Mini-ITX و Mini-DTX را در خود جای می دهد. مانند چهار کیس جدید Mini و Nano، حتی در هنگام نصب یک فن جلویی با ضخامت 25 میلی‌متر، فضایی برای یک پردازنده گرافیکی 306 میلی‌متری وجود دارد که Define 7 Nano را به یک کیس بسیار سازگار برای شکل ساده‌شده‌اش تبدیل می‌کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Fractal Design ماهیت سری Meshify 2 و Define 7 خود را متمرکز کرده است تا چهار مورد جدید را برای شما به ارمغان بیاورد – معرفی یک فرم فاکتور Mini و Nano برای هر خانواده. هر چهار کیس همان عبارات طراحی بیرونی قابل تشخیص را مانند خواهر و برادر بزرگتر خود دارند، در حالی که بسیاری از ویژگی های کیفیت زندگی مرتبط با هر سری را ارائه می دهند. آنها همچنین سازگاری، دسترسی و انعطاف پذیری سخاوتمندانه را در اندازه های صرفه جویی در فضا ارائه می دهند، بنابراین می توانید سیستم Mini یا Nano ایده آل خود را گسترش دهید.