فانتکس Eclipse G500A، فن های M25 و نوارهای نئونی تمام سفید را معرفی کرد.

قیمت و در دسترس بودن: – اکنون در دسترس است



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تمام نوارهای LED نئون D-RGB سفید
LED Phanteks NEON Digital-RGB ملایم ترین جلوه نور را با موقعیت های نصب فراوان برای نمایش سیستم شما ارائه می دهد. کیت نصب آسان و ایمن به شما این امکان را می‌دهد تا انتخاب کنید کدام سخت‌افزار را با پرتو پراکنده نور از نوار LED NEON برجسته کنید. در حال حاضر نیز در رنگ سفید در سه اندازه موجود است: Combo (2×40 سانتی متر)، M5 (55 سانتی متر) و M1 (100 سانتی متر).

M25 که بخشی از طراحی خود را با T30 به اشتراک می گذارد، با ارائه جریان هوای بالاتر از طریق هیت سینک ها و رادیاتورها در سطوح RPM پایین تر با ارزش استثنایی متمایز است. محدوده دور وسیع، تا 1800 دور در دقیقه برای مدل‌های 140 میلی‌متری و 2000 دور در دقیقه برای مدل‌های 120 میلی‌متری، می‌تواند دقیقاً از طریق PWM کنترل شود تا اطمینان حاصل شود که M25 برای سیستم‌های بازی بی‌صدا و بالاترین سطح عالی است.

سری M25 در اندازه های 120 و 140 میلی متری با گزینه های کیت فن تک یا سه گانه و D-RGB یا تمام مشکی غیر DRGB موجود است.

Phanteks امروز چهار مدل از Eclipse G500A جدید، خط جدیدی از فن های خنک کننده، سری M25 و نوارهای LED تمام سفید نئون D-RGB را معرفی می کند. Eclipse G500A با طراحی جریان هوای بالای خود مرزها را جابجا می کند تا عملکرد CPU و GPU نسل بعدی را باز کند. پنل‌های جلویی و بالایی G500A دارای طراحی مش با عملکرد فوق‌العاده نازک Phanteks هستند که عملکرد جریان هوای بالا را با فیلتر عالی گرد و غبار ترکیب می‌کند. G500A با فضای داخلی جادار خود، آماده تنظیمات بازی قدرتمند است، یک رادیاتور 420 در جلو و یک رادیاتور 360 در بالا، در حالی که فضای زیادی برای GPUهای تمام قد، ​​چندین اسلات HDD و SSD و گزینه نصب عمودی GPU دارد. .

مانند همه محصولات نورپردازی Phanteks، نورپردازی داخلی D-RGB با جلوه های نوری از پیش برنامه ریزی شده کنترل ساده ای دارد و نیازی به نرم افزار ندارد. به عنوان یک گزینه، کنترلر D-RGB را می توان با مادربردهای سازگار هماهنگ کرد و با سایر محصولات D-RGB گسترش داد. G500A D-RGB دارای 2 نوار LED D-RGB یکپارچه در جلو و کناره ها است. سه فن M25-140 D-RGB از قبل در قسمت جلو نصب شده است. مدل بدون فن G500A D-RGB دارای 2 نوار LED D-RGB یکپارچه در جلو و طرفین است. مدل G500A Performance دارای 4 فن مشکی M25-140 از پیش نصب شده و یک نوار LED سفید در جلو است.

طرفداران سری M25

فن Phanteks M25 بر روی فن برنده جایزه T30 ساخته شده است تا سخت افزار نسل بعدی را با عملکرد خنک کننده جریان هوا خنک نگه دارد. پره های فن M25 به طور خاص بهینه شده اند تا با فیلترهای توری/گرد و غبار ریز، هیت سینک ها و رادیاتورها در سطوح RPM کاهش یافته بهترین عملکرد را داشته باشند. این بهینه‌سازی صدای غلتش ناخواسته را به حداقل می‌رساند و در صورت نیاز، هنگام حرکت با سرعت کامل، فضای زیادی برای خنک‌سازی باقی می‌گذارد.