سری مادربردهای ASRock AMD X670E پنج سطح قیمتی را پوشش می دهد

چیزی که دو تخته تایچی را متمایز می کند این است که Carrara تم طراحی سیاه مات “چرخ چرخ دنده” را کنار گذاشته و در عوض ظاهری از سنگ مرمر سفید دارد. مشخص نیست که الگوی مرمر چاپی است یا ASRock از سنگ واقعی استفاده کرده است. ASRock در دو نسل گذشته سعی کرده است SKUهای Steel Legend خود را عرضه کند و به نظر می‌رسد که X670E Steel Legend سومین برد این سری خواهد بود که هیچ PG Velocita SKU در آن دیده نمی‌شود. شما یک PCI-Express 5.0 x16، حداقل دو اسلات Gen 5 M.2، چند اسلات Gen 4 M.2 و اتصال بسیار عالی از جمله WLAN دریافت می کنید.

X670E Pro RS یک گام کوچک به عقب است و از طرح طراحی Pro کمتر زرق و برق دار این شرکت برخوردار است. شما یک CPU VRM کمی سبکتر دریافت می کنید، اما مهمتر از آن گزینه های اتصال مشابه Steel Legend است. در پایین پشته X670E PG Lightning قرار دارد. این تنها SKU بازی فانتوم (PG) در این خط است. هیئت مدیره تقریباً اسپارتانه به نظر می رسد. راه حل CPU VRM شبیه به Pro RS به نظر می رسد، اما اتصال کم است و WLAN ارائه نمی شود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ASRock حداکثر پنج مدل مادربرد مبتنی بر چیپست AMD X670E را برای پردازنده‌های آینده Ryzen 7000 Socket AM5 ارائه می‌کند. این محدوده شامل دوقلوهای X670E Taichi و X670E Taichi Carrara در بالا می باشد. پس از آن X670E Steel Legend، X670E Pro RS و X670E Phantom Gaming Lightning قرار دارند. X670E Taichi/Carrara دارای یک VRM غول‌پیکر 26 فازی است که طبق روندها می‌تواند از مراحل برق 90-105A استفاده کند. شما دو اسلات PCI-Express 5.0 x16 (x8/x8 با هر دو پر شده)، حداقل دو Gen 5 M.2 دریافت می‌کنید. اسلات های سیمی به SoC، اسلات های اضافی Gen 5 M.2 از چیپست، و تعداد زیادی از گزینه های اتصال.

تحریریه Techpowerup