رایانه ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | techpowerup

توسعه لیسا از سال ۱۹۸۷ به عنوان یک رایانه شخصی قدرتمند به همراه واسط گرافیکی کاربر با هدف مشتریان تجاری آغاز شد. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. پشتوانه داشته باشن و چه نداشته باشن ما خریدیم و چند روزی نگهش داشتیم و بعد از یه سود درشت فروختیمش.

  • در کامپیوتر های نسل های اولیه از سیستم دو دویی به جای مبنای ده استفاده می شد.
  • کیف و کوله لپ تاپ و تبلت در سایز ها و مدل های مختلف به بازار عرضه شده است تا کاربران بسته با نیاز و سلیقه خود، بهترین کیف و کوله را برای لپ تاپ و تبلت خود خریداری کنند.
  • البته لازم است بدانید عددی که به عنوان توان خروجی اعلام می‌شود، در واقع حداکثر توان آن و تنها در زمان پیک مصرف منبع تغذیه است.
  • کامپیوتر دسکتاپ به علت قیمت متعادل تر نسبت به سایر کامپیوتر ها و همچنین امکانات بالا تر و با کیفیت تری که نسبت به کامپیوتر هایی همچون لپ تاپ و یا تبلت یا کامپیوتر بدون کیس دارد، طرفداران بیشتری دارد.

مجله خبری سخت افزار کامپیوتر اکسترنال به شما این امکان را می دهد تا فایل های مهم خود را به سادگی در هر کجا به همراه خود داشته باشید و در مواقع نیاز، تنها با اتصال این هارد ها به کامپیوتر یا لپ تاپ موردنظر، به فایل های خود دسترسی داشته باشید. نقطه قوت هاردهای اکسترنال در برابر کارت های حافظه، ظرفیت بالاتر، استحکام و قابلیت های حفاظتی این وسایل است. در هنگام خرید هارد اکسترنال حتما به میزان حافظه موردنیاز، استانداردهای محافظتی هارد، گارانتی و …

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو مدل TS 23030

در هنگام خرید گیم پد به طراحی ارگونومیک، نوع اتصال و برند سازنده توجه داشته باشید. اینکه به چه لوازم‌جانبی کامپیوتری نیاز دارید، به نوع فعالیت شما بستگی دارد. اگر اهل موسیقی و ضبط صدا باشید، لوازم جانبی صوتی برای شما کاربردی خواهند بود. اگر به تولید محتوای صوتی و تصویری می‌پردازید، لازم است اقدام به خرید لوازم جانبی صوتی و تصویری کنید. اگر گیمر هستید و قصد انجام بازی به صورت حرفه ای را دارید، لوازم جانبی گیمینگ کامپیوتر انتخابی مناسب برای شما هستند.

آموزش اشتراک گذاری فایل ها با ایردراپ (AirDrop)

(ناظم الاطباء).شکلِ فارسی میانهٔ این واژه rāyēnīdan بوده و اگر می‌خواسته به فارسی نو برسد به شکل رایانیدن/ رایاندن درمی‌آمده. (بسنجید با واژه‌یِ فارسیِ میانه‌یِ āgāhēnīdan که در فارسیِ نو آگاهانیدن/ آگاهاندن شده‌است).

راهنمای خرید هارد اکسترنال

را از طریق پورت دیگر (مثل Thunderbolt) به لپ تاپ و کامپیوتر متصل کنید. امکان استفاده همزمان از چند پورت، یکی از قابلیت های بسیار کاربردی داک استیشن است که آن را به انتخابی عالی به ویژه برای گیمرها و کاربران حرفه ای تبدیل می سازد. کیبورد را می توان جز جدانشدنی هر کامپیوتر و اصلی ترین وسیله ورودی هر کامپیوتر به شمار آورد. کیبورد ها امروزه در انواع مختلفی نظیر کیبورد معمولی، کیبورد مخصوص تایپ، کیبورد گیمینگ (مخصوص بازی)، کیبورد بی سیم و … از مهم ترین موارد خرید کیبورد می توان به نوع کیبورد، قیمت کیبورد، سایز، برند سازنده، سایز و …

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup