راه حل SSD Phison Enterprise PCIe 4.0 X1 جایزه تعالی تایوان 2023 را دریافت کرد

پوا گفت: «این یک دستاورد فناوری است که هرگز در تاریخ صنعت ذخیره سازی تایوان اتفاق نیفتاده است. راه حل های ذخیره سازی قابل تنظیم برای پاسخگویی به تقاضای بازار جهانی برای ذخیره سازی نامحدود NAND.”



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

شرکت Phison Electronics، پیشرو جهانی در کنترل‌کننده‌های فلش NAND و راه‌حل‌های ذخیره‌سازی، اعلام کرد که آخرین راه‌حل شرکتی پرچم‌دار PCIe 4.0 X1 SSD، که با مشارکت سیگیت توسعه یافته است، جایزه تعالی تایوان 2023 را دریافت کرده است. بسیار خوشحالم که PCIe 4.0 سازمانی Phison. KS Pua، مدیر عامل Phison گفت: راه حل X1 SSD این افتخار را دریافت کرد. برای محصولات تایوانی، علامت تعالی تایوان با ارزش‌های نوآورانه شناخته شده در بازار بین‌المللی برای برتری و کیفیت همراه است.جوایز تعالی تایوان توسط وزارت امور اقتصادی تایوان در سال 1993 تأسیس شد. هر ساله، متقاضیان واجد شرایط تحت یک سیستم انتخاب دقیق و دقیق قرار می گیرند که چهار جنبه اصلی تحقیق و توسعه، طراحی، کیفیت و بازاریابی را پوشش می دهد تا محصولات استثنایی را که “ارزش نوآورانه” ارائه می دهند، شناسایی کنند. در حالی که معیار اصلی “ساخته شدن در تایوان” را برآورده می کند. محصولاتی که برای جوایز تعالی تایوان انتخاب شده اند، به عنوان نمونه هایی از صنعت داخلی عمل می کنند و در عین حال توسط دولت در بازار بین المللی تبلیغ می شوند تا تصویر خلاقانه شرکت های تایوانی را شکل دهند.

راه حل SSD Phison Enterprise X1 اولین SSD PCIe 4.0 سازمانی تایوان است که با استفاده از فناوری خود توسعه یافته است. همچنین آزمایش‌های تأیید دقیق توسط سیگیت، پیشرو جهانی در راه‌حل‌های زیرساخت ذخیره‌سازی انبوه داده و شریک Phison را پشت سر گذاشته است.