راهنمای خرید بهترین کامپیوتر و سیستم های پیشنهادی براساس قیمت دی 1401 شهر سخت افزار | techpowerup

کامپیوتر یا رایانه، وسیله‌ای الکترونیکی است که قابلیت ذخیره، بازیابی و پردازش داده‌ها و اطلاعات را دارد. از رایانه می‌توان برای اهداف مختلف از جمله تایپ، ارسال ایمیل، بازی و جستجو در اینترنت، اجرای نرم‌افزارها، ویرایش عکس و فیلم و غیره استفاده کرد. انواع رایانه‌ها، در زمینه‌های مختلف زندگی بشر، نقش بزرگی ایفا می‌کنند. این دستگاه‌های پیشرفته، در خانه‌ها، ادرات، شرکت‌ها، موسسات آموزشی، سازمان‌های تحقیقاتی، حوزه پزشکی، حوزه سرگرمی و غیره به‌طور گسترده استفاده می‌شوند. رایانه‌هایی هم وجود دارند که تنها برای کاربردهایی ویژه طراحی می‌شوند. همچنین کامپیوتر ها با اتصال به هم، می‌توانند به نوع دیگری از کامپیوتر بدل شوند.

  • تمیز کننده کامپیوتر و تمیزکننده نمایشگر یکی از لوازم جانبی بسیار کاربردی است که می توانید با استفاده از آن بدون هیچ گونه آسیب به نمایشگر و دیگر بخش های کامپیوتر، اقدام به تمیزکاری آن کنید.
  • در قدم اول می بایست بودجه خود را برای خرید کامپیوتر آماده تعیین کنید.
  • یعنی ویندوز به‌طور کامل بوت نشود و در حین بالا آمدن مرتباً ریست گردد.
  • دوربین های کنفرانس دوربین هایی هستند که معمولا میکروفون و دوربین را به صورت همزمان دارا هستند.
  • هرچند رایانه‌های بعدی می‌توانستند برنامه‌ریزی شوند تا شطرنج بازی کنند یا تصویر نمایش دهند و سایر کاربردها را نشان دهد.
  • گاهی قطعاتی که فکرش را هم نمی‌کنید موجب کُندی و گلوگاه سیستم نمی‌شوند.

از مجله خبری سخت افزار کامپیوتر مهم حتماً و حتماً نسخه پشتیبان و بک آپ تهیه‌کرده تا در صورت ویروسی شدن کامپیوتر آن اطلاعات از دست نروند. در این مرحله شما فرآیند بوت سخت‌افزاری توسط بایوس و فرآیند بوت ویندوز را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید، ولی در هنگام اجرای یک نرم‌افزار دچار مشکل می‌شوید. پس‌ازاینکه فرآیند بوت سیستم توسط بایوس به‌درستی انجام شد در مرحله بعد نوبت به بوت ویندوز می‌رسد. یعنی ویندوز به‌طور کامل بوت نشود و در حین بالا آمدن مرتباً ریست گردد.

فلش مموری سن دیسک مدل SanDisk Ultra Curve 64GB USB 3.2

جدیدترین مدل کامپیوتر دسکتاپ برند اچ پی شامل مدل HP ProDesk 400 G6 Microtower-R1 Desktop Computer می باشد. این برند که دارای پردازنده شرکت اینتل می باشد و میزان رم آن ۸ گیگ و میزان حافظه هارد دیسک ان در حدود ۱ ترابایت می باشد. برای پایین آمدن قیمت تمام شده این کامپیوتر شرکت اچ پی اقدام به نصب ویندوز بر روی آن نکرده است و خریدار محترم می تواند به صورت شخصی اقدام به نصب هر ورژنی از ویندوز بر روی دسکتاپ اچ پی کند. برای خرید کامپیوتر دسکتاپ مورد نظر خود می توانید با توجه به کارآیی آن و کاربردی که از یک کامپیوتر با توجه به میزان کار خود می توانید یکی از مدل ها و یا برندهای موجود در بازار را خرید کنید.

پرینتر چیست و روش نصب آن به چه شکل است؟

بسیاری از کاربران به ویژه افرادی که زیاد با محصولات دیجیتال سروکار دارند، همواره از شلوغی و در هم پیچیده شدن کابل ها شکایت دارند. به کمک بست کمربندی کابل می توانید کابل های خود را جمع آوری کنید و اقدام به بسته بندی آن ها نمایید. با این روش می توانید به سادگی از در هم پیچیده شدن کابل ها جلوگیری کنید. باتری قلمی و نیم قلمی از گذشته تا امروز در بسیاری از دستگاه های قابل حمل مورد استفاده قرار می گیرند و از محبوبیت زیادی نیز برخوردارند. این باتری ها در گذشته فقط در مدل های یکبار مصرف تولید و به بازار عرضه می شدند اما امروزه می توان باتری های قلمی قابل شارژ را نیز در بازار یافت که به شما امکان شارژر چندباره باتری به کمک شارژر های مخصوص را می دهند.

کارت گرافیک زوتک مدل ZOTAC GAMING GeForce RTX 3090 Ti AMP Extreme Holo 24GB

بنابراین در اولین گام باید به خوبی کاربرد و انتظارات تان را بشناسید. کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت شهر قطعات کامپیوتر محفوظ می باشد. رایان اکسپرت به جوانان علاقه مند به کامپیوتر و سخت افزار کمک می کند تا در مدت زمان بسیار کوتاهی متخصص کامپیوتر شوند و در این حوزه به کسب درآمد بپردازند. حتماً از محافظ کامپیوتر یا در بهترین حالت از باطری UPS استفاده نمایید تا نوسان برق و قطعی برق باعث آسیب کامپیوتر و از بین رفتن اطلاعات روی هارد نشود. آخرین مهارتی که یک متخصص کامپیوتر باید داشته باشد این است که بتواند کارایی یک کامپیوتر را به مدت طولانی بالا ببرد.

http://asanbehbar.ir