راهنمای خرید بهترین پاور منبع تغذیه کامپیوتر موجود در بازار ایران زمستان 1401 | techpowerup

برای اطلاع از قیمت انواع پاور گرین می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی پورومیکس اقدام نمایید و به بررسی و مقایسه پاورهای Greenبپردازید. منبع تغذیه غیر ماژولار جزو اولین پاورهای مناسب رایانه شخصی محسوب شده و قدمت بالایی دارند. کابل‌های پاور کامپیوتر غیر ماژولار به صورت رنگی تولید می‌شوند تا کاربر به راحتی کابل مناسب هر بخش را پیدا کند تا به اشتباه اتصالات را با دیگر قطعات کامپیوتر کانفیگ نکند.

  • پاورهای جدید و مدرن یک فن 12 × 12 سانتی متری دارند که به راحتی باعث خنک کردن قطعات خواهند شد.
  • طبق آنچه که اشاره شد، وظیفه پاور یا منبع تغذیه در کامپیوتر تبدیل برق شهری به ولتاژ مستقیم قابل استفاده توسط قطعات مختلف کامپیوتر است.
  • جهت مقایسه قیمت پاور کامپیوتر در انواع برند موجود در بازار پاور کامپیوتر، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید.
  • اما همواره منبع تغذیه مقدار کمی از انرژی را در حین این تبدیل از دست می‌دهد.
  • پاور پیشنهادی دوم ما با افزایش بودجه، CORSAIR RM Series RM750 از برند خوش‌نام کُرسیر است.

این مدل یک پاور درجه یک است که با خیال آسوده می توانید در هر شرایطی قطعات گران قیمت و پرمصرف خود را به آن بسپارید. شما می توانید از پاور GP1200B-OCDG گرین برای قطعات گران قیمت و پرمصرف استفاده کنید اما اگر گزینه ارزان تری می خواهید می توانید سراغ FPS Hydro PTM PRO 1200W بروید. به همین دلیل تاکید داریم دست کم برای قطعات گران قیمت یا رده بالا از یک پاور مرغوب و معتبر استفاده کنید تا دچار مشکلات یا حتی خسارت‌های هنگفت نشوید. شاید پاورهای ارزن قیمت و متفرقه در صورت استفاده با قطعات ضعیف و ارزان مشکلی ایجاد نکنند اما بدون شک برای قطعات پرمصرف‌تر و قوی‌تر ریسک جدی هستند.

پاور ماژولار کولر مستر Cooler Master MWE 850 – V2 Gold 850W

شرکت دیپ کول ، یک برند نام آشنا در سطح جهانی است و محصولات متعددی را همچون کیس ، پاور ، فن سی پی یو ، فن کامپیوتر ، فن لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر را تولید می کند. پاور دیپ کول در مدل های مختلفی عرضه می شود و می توان به پاورهای ماژولار ، نیمه ماژولار ، غیر ماژولار و پاورهای حرفه ای و گیمینگ اشاره کرد. اگر قصد خرید پاور دیپ کول را دارید ، پیشنهاد می کنیم تا با بررسی انواع پاور کامپیوتر در فروشگاه اینترنتی پورومیکس و مقایسه آن ها ، بهترین پاور کامپیوتر مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. شرکت کولرمستر ، از شرکت های معتبر در زمینه تولید تجهیزات وقطعات کامپیوتر می باشد. این شرکت محصولاتی از قبیل پاور کامپیوتر ، کیس های گیمینگ و حرفه ای ، فن لپ تاپ ، خنک کننده های حرفه ای سی پی یو و واتر کولر را تولید می کند. گیمرها و دوستداران بازی با این برند آشنا هستند و محصولات گیمینگ کولرمستر در بازارهای جهانی بسیار پرفروش می باشد.

پاور نیمه ماژولار گرین Green GP600B-HP EVO Gold 600W

به همین دلیل اغلب پاورها دارای مدار محافظتی در برابر Inrush current هستند که عملکرد و کارایی آن کاملاً به طراحی اصولی و بکارگیری قطعات مناسب بستگی دارد. متاسفانه در پاورهای متفرقه یا غیر استاندارد اغلب این مدار کارآمد نیست و به طرز ابتدایی تعبیه شده اند. پاورهای بُرنز برای سیستم‌های با قطعات معمولی یا ارزان قیمت مناسب هستند و مشکلی ایجاد نمی‌کنند اما برای قطعات رده بالاتر خرید حداقل یک پاور گلد قویاً پیشنهاد می‌شود. در طرف مقابل مزیت پاورهای با گواهی بالاتر از نظر صرفه جویی در مصرف برق به اندازه اختلاف قیمت آنها نیست و نباید صرفاً با انگیزه کاهش هزینه برق مصرفی برای نمونه یک پاور تیتانیوم خریداری کنید.

این مجله خبری سخت افزار کامپیوترها را می توان در مدل های ماژولار ، نیمه ماژولار و غیر ماژولار در بازار پیدا کرد. پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر هیچ تأثیری بر سرعت کامپیوتر شما ندارد اما جزء حساس‌ترین قطعات کامپیوتر است و باید کوشید بهترین پاور کامپیوتر را انتخاب کرد. از محصولات شرکت Raidmax می توان به پاور کامپیوتر ، کیس ، خنک کننده سی پی یو ، لوازم جانبی ، کنترلر فن و فن های RGB اشاره کرد. پاور ریدمکس را می توان یکی از پاورهای باکیفیت در بازار ایران نامید. پاور Raidmax در مدل های مختلفی از جملهVORTEX ،SCORPIO ،THUNDER RGB ،COBRA و …

http://asanbehbar.ir