راهنمای خرید بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی دیجی 63

گذشته از این، عملکرد لپ‌تاپ بسیار سریع و قابل مقایسه با دل XPS 13 است. مک‌بوک پرو 16 اینچی مدل 2021، به‌لطف پردازنده M1 Max، از تمام مک‌بوک پروهای قبلی قدرتمندتر است و تقریبا می‌توان گفت قوی ترین لپ تاپ جهان به‌حساب می‌آید. مهمتر از همه طراحی جدید آن با نمایشگر ارتقا یافته با حاشیه‌های ظریف، می‌تواند از نظر زیبایی با سری Dell XPS هم رقابت کند.

مدل IdeaPad gaming 3-15IHU6 یکی از جدیدترین محصولات این سری گیمینگ و ارزان قیمت است که مشخصات فنی قابل قبولی را در اختیار مصرف کننده می‌گذارد. لپ‌تاپ‌های خانواده «Zephyrus»، دارای ظاهر شیک و زیبا بوده و در عین حال، از قدرت بالایی بهره می‌برند. اگرچه این سری به نازکی و سبکی سری «Flow» نیست، اما در این ابعاد قدرت فوق‌العاده‌ای در بازی‌ها دارد. بنابراین، اگر به دنبال بهترین لپ تاپ ایسوس هستید که با آن بازی کنید، مدل‌های سری «راگ» را از طریق دکمه زیر بررسی کنید.

در مشخصات لپ‌تاپ‌ها احتمالا با عبارت پوشش مات یا براق برخورد کرده‌اید. لپ‌تاپ‌هایی که پوشش مات دارند نور محیط را کمتر بازتاب می‌دهند. این ویژگی باعث می‌شود در فضاهای بیرونی تصویر واضح‌تری را مشاهده کنید.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی دیجی 63

اما با این حال، این مدل با اختلاف، بهترین سرفیس پرو است که تا به‌حال وارد بازار شده است. مانند مدل‌های قبلی، ویژگی شاخص این مدل هم اندازه و وزن کم آن است که این مدل را به یک گزینه ایده‌آل برای استفاده در خانه یا سفرهای درون شهری تبدیل کرده است. همچنین از آنجایی که سرفیس پرو 8 یک تبلت به‌حساب می‌آید، شما یک دوربین در پنل پشتی هم خواهید داشت. این دوربین در کنار دوربین سلفی، کیفیت بالایی دارند و تصاویر با جزییات قابل توجهی ثبت می‌کنند. چرا که این لپ تاپ ها سخت افزار قدرتمندی دارند که توانایی انجام فعالیت‌ها و پردازش‌های شما را به سادگی دارند.

معرفی کامل انواع سی پی یو Core i5 اینتل

صفحه نمایش IdeaPad Gaming 3 15ARH05 – AA مانند سایر مدل‌های این سری IPS با رزولوشن FHD است، اما نرخ بروزرسانی 120 هرتزی را ارائه می‌کند. همچنین رم 8 گیگابایتی DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز در لپ تاپ گنجانده شده تا پردازنده رایزن با راحتی وظایفش را انجام دهد. وجود پورت‌های USB نسخه 3.2، بلندگوهای دالبی، حافظه SSD با ظرفیت 512 ترابایت نیز از دیگر ویژگی‌های این مدل هستند.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل VivoBook R465EP-EB219

رم ۱۶ گیگابایتی با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD، روی این لپ‌تاپ قدرتمند قرار گرفته‌اند، که سرعت این سیستم را بسیار بالا می‌برد. کارت گرافیکی GeForce RTX 3050 FH چهار گیگابایتی، امکان پردازش و نمایش بهترین نوع تصویر را می‌دهد. برای کسانی که به دنبال کارهای محاسباتی ساده هستند، تقریبا ۴ گیگابایت رم لپ تاپ کافی است. اگر می‌خواهید رایانه شخصی شما بتواند به‌طور هم‌زمان کارهای سخت‌تری مانند بازی، طراحی گرافیکی و برنامه‌نویسی را بدون نقص انجام دهد، باید حداقل ۸ و ۱۶ گیگابایت رم داشته باشید. اگرچه بهتر است، رم بالاتری برای این کار انتخاب کنید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید.

از جمله قسمت‌های جذاب این لپ‌تاپ برخورداری از حافظه SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت مینی لپ تاپ است. ما توی رایااستور هر ساعت جدیدتریناخبار تکنولوژیرو از سرتاسر دنیا رصد و اونا رو به شما ارائه میدیم. در رایااستور میتونید مقالات نقد و بررسی، مقایسه و راهنمای خرید رو مطالعه کنید تا بتونید با دید بازتری اقدام به خرید و انتخاب محصول موردنظرتون کنید. نمایشگر لپ تاپ یکی از قطعاتی است که بیشترین تأثیر را در تجربه‌ی کاربری دارد.

  • از طرفی اکثر کاربران لپ تاپی عمومی نیاز دارند که کیفیت قابل قبولی داشته باشد و بتوانند برنامه‌هایی مثل مرورگر و اپلیکیشن‌هایی مثل ورد و پاورپویت و دیگر موارد را با آن اجرا کنند.
  • اپل در این مدل توانسته وزن لپ‌تاپ را تا 20 درصد نسبت به سال قبل کاهش دهد و همچنین ضخامت را نیز کمتر کند.
  • از آنجایی که شرکت اچ‌پی لپ تاپ میان رده مناسبی راهی بازار کرده، باید به لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی مدل dw3158nia اشاره کنیم.
  • قیمت لپ ‌تاپ مخصوص طراحی با توجه به قطعات داخلی آن تغییرات زیادی دارد.
  • مشخصات دیگر آنها مثل عرض باند حافظه و سرعت ساعتِ کاری نیز بین آنها تقریبا یکسان است.
  • از پردازنده ریزن 7 AMD در کنار پردازنده گرافیکی RTX3060 انویدیا استفاده شده که قادره همه برنامه‌های سنگین و بازی‌های حرفه‌ای رو اجرا کنه.

به‌طور دقیق‌تر این بدان معنا است که تجهیزات دارای این استاندارد 29 آزمون سخت را پشت‌سر گذاشته‌اند که این شامل آزمون‌های شوک، آزمون‌های دمایی، ارتعاشی و بسیاری دیگر می‌شود. ارتقای رم لپ تاپ به راحتی قابل انجام است و شرکت گارانتی کننده لپ تاپ (بدون از بین رفتن گارانتی) این کار را انجام می‌دهد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که هر خانواده از این پردازنده‌ها از چند مدل مختلف و با کارایی‌های متفاوت تشکیل شده‌ است و نسل‌های متعددی هم وجود دارد. این پردازنده قدرت مناسبی دارد و در محدوده قیمتی 15 میلیون، بهترین پردازنده بازار است. سری ThinkBook 15 از برند لنوو، مشابه سری V15 و Ideapad 3، مدلهای متنوعی دارد که ما مدل ThinkBook 15-FF را به عنوان یکی از بهترین مدلهای این سری، معرفی می‌کنیم. دارای 128 گیگابایت حافظه SSD است که مقدار زیادی نیست ولی برای بسیاری از افراد کافی است.

تحریریه Techpowerup