راجا کدوری تنزل رتبه داد، اینتل بخش تراشه های گرافیکی خود را سازماندهی مجدد می کند

در همین حال، به نظر می رسد راجا کدوری حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود زیرا او در توییتر پستی را منتشر کرد که در یک سفر کاری تحت عمل جراحی اضطراری کمر قرار گرفته است. هیچ‌کس نمی‌داند که این موضوع چگونه بر انتقال او به عنوان معمار اصلی در این مرحله تأثیر می‌گذارد. با این حال، در آینده نه تنها بر روی پردازنده‌های گرافیکی، بلکه بر طیف وسیع‌تری از محصولات ارائه‌شده توسط اینتل تمرکز خواهد کرد، اما ظاهراً بر روی ادغام معماری‌های GPU، CPU و AI در اینتل تمرکز خواهد کرد. ما یک بیانیه رسمی از اینتل پس از وقفه منتشر کردیم که اینتل در اختیار تامز هاردور قرار داد.

“گرافیک گسسته و محاسبات تسریع شده محرک های رشد حیاتی برای اینتل هستند. با محصولات پرچمدار ما که اکنون در حال تولید هستند، ما در حال تکامل ساختار خود هستیم تا تاثیر آنها را تسریع و گسترش دهیم و استراتژی های ورود به بازار را با صدایی یکپارچه هدایت کنیم. این شامل تیم های گرافیک مصرف کننده ما نیز می شود. پیوستن به گروه محاسباتی مشتری ما، و تیم‌های محاسباتی سریع ما که به مرکز داده و گروه هوش مصنوعی ما می‌پیوندند.

علاوه بر این، راجا کدوری به عنوان معمار ارشد اینتل بر عهده خواهد گرفت تا بر تلاش‌های رو به رشد CPU، GPU و هوش مصنوعی ما و تسریع برنامه‌های فنی با اولویت بالا تمرکز کند. »



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

چیزهای بزرگی بار دیگر در بخش تراشه های گرافیکی اینتل در حال رخ دادن است، زیرا این شرکت به تازگی واحد تجاری سیستم های محاسباتی و گرافیک شتاب دهنده (AXG) را ایجاد کرده است و تغییرات بزرگی را به همراه آورده است. برای شروع، راجا کدوری چیزی بود که ما فقط می‌توانیم آن را تنزل رتبه بدانیم، زیرا او به جای رئیس واحد تجاری AXG به معمار اصلی بازگشت. برخی از کارکنان آن به واحدهای تجاری دیگر در اینتل منتقل خواهند شد، زیرا واحد تجاری AXG وجود نخواهد داشت. این بدان معنا نیست که اینتل تولید پردازنده‌های گرافیکی گسسته مصرفی را دست کم تا زمان عرضه Battlemage یا سری Arc B که ممکن است در سال 2023 باشد، متوقف خواهد کرد.