خنک کردن بازی ها را برد! کارت گرافیک RTX 4080 گیگابایت وارد بازار شد

کارت‌های گرافیک AORUS XTREME WATERFORCE که برای عملیات‌های بسیار خنک و بی‌صدا آماده شده‌اند، در دو نوع موجود هستند: مدل حلقه باز با بلوک آب از پیش نصب شده و مدل حلقه بسته با یک خنک‌کننده همه کاره. هر دو در ارائه عملکرد نهایی بازی و در عین حال تحت کنترل نگه داشتن دما به لطف کانال آب و طراحی های حرارتی بهینه خود عالی هستند، و آنها را برای گیمرهای هاردکور یا علاقه مندان به رایانه های شخصی DIY که به دنبال ارتقای ساخت های سفارشی خود به سطح بعدی هستند ایده آل هستند.

AORUS GeForce RTX 4080 MASTER با هوا خنک نیز با خنک کننده به عنوان اولویت اصلی ساخته شده است. فن های کوسه ای پیشرفته WINDFORCE Bionic، همراه با فناوری چرخش جایگزین، پتانسیل خنک کنندگی عظیمی را با فشار بیشتر و تلاطم کمتر نسبت به طرح های نسل قبلی ارائه می دهند. همراه با طراحی حرارتی جامد، AORUS MASTER بهترین راندمان خنک کننده را حتی در شرایط بارهای سخت ارائه می دهد.

کارت‌های گرافیک GeForce RTX 4080 گیگابایت در تاریخ 16 نوامبر وارد بازار شدند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

برند برتر کامپیوتر در جهان، گیگابایت، امروز رسما اعلام کرد که کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 4080 در تاریخ 16 نوامبر وارد بازار می‌شوند. این کارت‌های گرافیکی نسل بعدی که بر اساس آخرین معماری Ada Lovelace NVIDIA ساخته شده‌اند، عملکرد فوق‌العاده قدرتمند و راه‌حل‌های خنک‌کننده پیشرفته‌ای را ارائه می‌کنند که گیمرها و سازندگان پرشور به دنبال آن هستند. گیگابایت در مجموع هفت مدل را برای پاسخگویی به خواسته های مختلف ارائه می دهد، از جمله AORUS XTREME WATERFORCE با مایع خنک کننده و AORUS MASTER، GAMING OC، AERO OC و EAGLE OC با هوا خنک.

زیبایی‌شناسی یکی دیگر از نقاط قوت کارت‌های گرافیک گیگابایت است. طراحی شیک کلی با نورپردازی حلقه‌ای سه‌گانه RGB Halo در اطراف فن‌ها تکمیل می‌شود و به AORUS MASTER و GAMING OC گیگابایت ظاهری واقعا منحصربه‌فرد می‌دهد. نمای Edge LCD در کنار AORUS MASTER گزینه دیگری را در اختیار کاربران قرار می دهد تا نقشه های خود را با متون، تصاویر یا گیف سفارشی کنند. همچنین می‌توان آمارهای حیاتی سلامت مانند مصرف انرژی، دما، دور در دقیقه و غیره را کنترل کرد. با صفحه نمایش ال سی دی Edge View. کارت‌های گرافیکی همچنین دارای یک براکت ضد افتادگی اختصاصی هستند که پشتیبانی و محافظت قوی را بدون تداخل با ظاهر کلی ارائه می‌دهد.