ضربه بزنید، بچرخانید، لمس کنید: الگاتو Stream Deck+ را راه‌اندازی می‌کند

Stream Deck+ از نرم افزار Stream Deck قدرتمند استفاده می کند که راه اندازی و استفاده روزمره را آسان می کند. به سادگی اعمال پلاگین را روی کلیدها و صفحه های LCD بکشید و رها کنید. حتی می‌توانید صفحات نامحدودی از طرح‌بندی رابط با اقدامات مختلف برای برنامه‌ها یا گردش‌های کاری مرتبط ایجاد کنید. با فشار دادن ساده یک دکمه LCD می‌توانید یک یا چند کار را فعال کنید: شروع پخش، پخش دنباله مقدمه، قطع صدای میکروفون، روشن کردن چراغ‌ها، تعویض دوربین، راه‌اندازی برنامه‌ها، باز کردن صفحات وب و غیره. شماره‌گیرها برای تنظیم سطح صدا، جزئیات تصویر، زوم دوربین، روشنایی، تعادل رنگ سفید یا تقریباً هر گونه تنظیمات برنامه کاربردی استفاده می‌شوند. کنش‌های متعدد را می‌توان روی شماره‌گیری‌های تکی «انباشته» کرد و با فشار دادن شماره‌گیر، در میان اقدامات چرخه می‌شود. اطلاعات شماره‌گیری بی‌درنگ روی نوار لمسی نمایش داده می‌شود، که همچنین می‌توان آن‌ها را برای راه‌اندازی اقدامات لمس کرد یا برای تغییر صفحات طرح‌بندی رابط، انگشت خود را تند کشید. Stream Deck+ را حتی می‌توان طوری پیکربندی کرد که به‌طور خودکار طرح‌بندی رابط را هنگام جابه‌جایی بین برنامه‌ها تغییر دهد.

Elgato و جامعه جهانی توسعه دهندگان پرشور آن به طور مداوم پلاگین های جدیدی را از طریق Stream Deck SDK ایجاد می کنند و امکانات بی پایانی را برای کل خط Stream Deck ایجاد می کنند و به کاربران اجازه می دهند گردش کار خود را ساده کنند.

Stream Deck+ با ترکیبی از هشت کلید LCD، چهار دکمه فشاری و یک نوار لمسی پویا، قابلیت‌های جدیدی را به پلتفرم تحسین‌شده Stream Deck اضافه می‌کند که همگی برای کنترل صدا، تصویر، نور و سایر فناوری‌های گنجانده شده در نرم‌افزار ایده‌آل هستند. Stream Deck+ با بیش از 100 افزونه برنامه خارج از جعبه در دسترس و توانایی نگاشت کلیدهای میانبر به کلیدها و شماره گیری ها، هر جریان کاری را از تولید محتوا، پخش پادکست و تولید زنده گرفته تا ویرایش عکس، طراحی گرافیکی و موارد دیگر بهبود می بخشد. Stream Deck+ به‌طور یکپارچه با نرم‌افزار Elgato، یعنی Camera Hub، Control Center و میکسر مجازی Wave Link تحسین‌شده ادغام می‌شود، که برای همه دارندگان Stream Deck+ باز می‌شود تا از کنترل حرفه‌ای بر چندین منبع صوتی و جلوه‌های VST مانند برابری، فشرده‌سازی یا Reverb لذت ببرند. کلیدهای LCD و نوار لمسی را می توان با کتابخانه گسترده ایکون ها و پس زمینه های Elgato سفارشی کرد، در حالی که صفحه ها را می توان با کلاه های نقره ای یا طلایی (به طور جداگانه فروخته می شود) تجهیز کرد. مانند همه دستگاه‌های Stream Deck، Stream Deck+ به کاربران امکان دسترسی به هزاران آهنگ و جلوه‌های صوتی بدون حق امتیاز را می‌دهد که می‌توانند با کلیدهای LCD (تعاملی) فعال شوند. هنگامی که از طریق کابل USB-C به USB-A به رایانه شخصی یا مک متصل می‌شوید، Stream Deck+ قلب هر راه‌اندازی می‌شود.

Stream Deck به یک پلتفرم ضروری برای همه انواع حرفه ای های دیجیتال تبدیل شده است. جولیان گفت: هر ماه، کاربران Stream Deck صدها میلیون عمل را با دستگاه‌های خود انجام می‌دهند تا گردش کار خود را قوی‌تر و شهودی‌تر کنند، اغلب به روش‌های غیرمنتظره و مبتکرانه. Fest، SVP و GM Elgato. “با Stream Deck+ و معرفی ورودی‌های فیزیکی جدید، ما به مشتریان خود راه‌های بیشتری برای سفارشی کردن نحوه کنترل تنظیمات خود می‌دهیم و جایگاه Stream Deck را به‌عنوان یک افزونه قدرتمند فراتر از صفحه‌کلید و موش‌ها قرار می‌دهیم. ما نمی‌توانیم منتظر باشیم جامعه Stream Deck+ را به کار انداخت.”



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

در دسترس بودن
Elgato Stream Deck+ بلافاصله از طریق شبکه جهانی فروشندگان و توزیع کنندگان مجاز Elgato و CORSAIR در دسترس است.

Elgato از Corsair Gaming، Inc.، ارائه‌دهنده پیشرو سخت‌افزار و نرم‌افزار برای سازندگان محتوا، امروز از راه‌اندازی افزودنی جدید به خط برنده جایزه رابط‌های کنترل لمسی خود خبر داد: Stream Deck +. Stream Deck+ مجهز به کلیدهای LCD، شماره‌گیری بی‌نهایت و نوار لمسی، راه‌های قدرتمند جدیدی را برای تعامل با برنامه‌ها و ابزارها برای گردش کار سریع‌تر، روان‌تر و شهودی‌تر ارائه می‌دهد.Elgato Stream Deck+ دارای گارانتی دو ساله و خدمات مشتریان و شبکه پشتیبانی فنی در سراسر جهان CORSAIR و Elgato است. برای اطلاع از قیمت فعلی Elgato Stream Deck+، لطفاً از وب سایت Elgato دیدن کنید یا با نماینده محلی CORSAIR/Elgato تماس بگیرید.