بلوک آب EK-Pro برای NVIDIA RTX A5000 همچنین با پردازنده‌های گرافیکی A4500 سازگار است

موجودی و قیمت
EK-Pro GPU WB RTX A5000 – Nickel + Stainless Steel Water Block و نسخه Rack آن در اسلوونی، اتحادیه اروپا تولید و مونتاژ شده و برای خرید از فروشگاه اینترنتی EK موجود است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

نسخه Rack این بلوک آبی دارای یک بلوک ترمینال عقب با زاویه 45 درجه، در POM و فولاد ضد زنگ ماشینکاری شده است. دارای دو پورت G1/4 اینچی است که امکان ادغام آسان با کیت‌های EK-Pro QDC و منیفولدها را برای برنامه‌های محاسباتی با چگالی بالا فراهم می‌کند. همچنین مجهز به پایه جانبی برای برنامه‌های مهاربندی GPU است که از نصب ایمن GPU در هنگام حمل و نقل اطمینان می‌دهد. و حرکت شاسی

صفحه پشتی نگهدارنده زیبایی ظاهر و استحکام ساختاری برد را بهبود می بخشد و در عین حال خنک کننده غیرفعال را برای ناحیه PCB VRM پشتی فراهم می کند. برش‌های موجود در قسمت بالا و صفحه پشتی بلوک آب باعث می‌شود که بلوک آب و مجموعه GPU کاملاً با کانکتور NVIDIA NVLink سازگار باشد.

پردازنده گرافیکی EK-Pro WB RTX A5000 دارای پایه مسی با نیکل اندود شده با ماشینکاری CNC و رویه فولادی ضد زنگ برش لیزری برای یک محلول خنک کننده فلزی مقاوم است که آن را به یک مجموعه تک شیار تبدیل می کند. بلوک‌های آبی EK-Pro Rack GPU با فرم فاکتور شاسی سرور با ارتفاع کامل تمام عرض (FHFW) مطابقت دارند و آنها را جایگزینی مستقیم برای خنک‌کننده‌های هوای دو اسلات فعال و غیرفعال می‌کند.

EK-Pro GPU WB RTX A5000 – Nickel + Stainless Rack Water Block به طور ویژه برای کارت های گرافیک RTX A5000 طراحی شده است. این به طور مستقیم GPU، VRAM و VRM (ماژول تنظیم ولتاژ) را خنک می کند زیرا مایع خنک کننده مستقیماً به این مناطق بحرانی هدایت می شود.

EK، ارائه دهنده پیشرو راه حل های خنک کننده آب کامپیوتر، بلوک آب GPU را برای کارت های گرافیک NVIDIA GeForce RTX A5000 معرفی کرده است. این بلوک آب درجه سازمانی همچنین با پردازنده‌های گرافیکی RTX A4500 سازگار است که اکنون به لیست رسمی سازگاری بلوک‌های آبی اضافه شده‌اند.برای بهبود پایداری و محافظت از کارت گرافیک، صفحه ورودی/خروجی اکنون بخشی از قسمت بالای بلوک آب است. این به این معنی است که بلوک جایگزین سپر ورودی/خروجی استوک می شود و استحکام بیشتری به کل چیز اضافه می کند. صفحه ورودی/خروجی تک اسلات یکپارچه همچنین از محیط های فشرده تر ایستگاه کاری و سرور بهره می برد. مجموعه GPU و بلوک آب تنها یک اسلات PCIe x16 را اشغال می کند و اسلات های اطراف آن را برای سایر کارت های توسعه در دسترس می گذارد.

این راه حل از یک موتور خنک کننده Open Split-Flow استفاده می کند که با محدودیت جریان هیدرولیک کم مشخص می شود، به این معنی که می توان آن را با پمپ های آب ضعیف تر یا پمپ هایی که در سرعت های پایین کار می کنند استفاده کرد و در عین حال عملکرد بهینه را به دست آورد. کاهش نیاز به جریان خنک کننده آن را به یک راه حل ایده آل برای ایستگاه های کاری چند GPU تبدیل می کند. هندسه صفحه جت و ساختار باله برای ارائه توزیع جریان ثابت با حداقل تلفات و عملکرد بهینه، حتی زمانی که در سناریوهای جریان آب معکوس استفاده می شود، بهینه شده است.