بصری خیره کننده MMORPG فانتزی Chrono Odyssey نمایش گیم پلی بازی را دریافت می کند

مبارزه کردن
مبارزه یک تجربه هیجان انگیز است که هم غیرقابل پیش بینی بودن و هم کنترل را می طلبد. بر اصول اولیه حمله، دفاع، طفره رفتن و جابه‌جایی آسان بین سلاح‌ها در زمان واقعی مسلط شوید تا در نبرد دست بالا را به دست آورید. اما خود را برای موارد غیرمنتظره آماده کنید – الگوهای حمله دشمن به همان اندازه که کشنده هستند متنوع هستند و یک لایه تنش اضافی را به هر رویارویی اضافه می کنند. بنابراین روی انگشتان خود بمانید، مهارت های خود را تقویت کنید و از هیجان مبارزه لذت ببرید. در حالی که سفر حماسی خود را آغاز می کنید، از شش کلاس متمایز – شمشیرزن، رنجر، جادوگر، پالادین، برسرکر و قاتل – انتخاب کنید. و فراموش نکنید که علامت خود را با گزینه های شخصی سازی شخصیت مانند جنسیت و ظاهر به جای بگذارید، به شما این امکان را می دهد که شخصیت منحصر به فرد خود را بیان کنید و یک سبک مبارزه سفارشی ایجاد کنید که منحصراً متعلق به شماست.

کار گروهی کار را به دست می گیرد
برای شرکت در نبردهای حماسی در کنار صدها بازیکن دیگر آماده شوید، جایی که استراتژی، مهارت و کار تیمی نتیجه را تعیین می کند. چه در حال نبرد با جانوران عظیم الجثه باشید و چه برای تسلط بر جناح های دیگر رقابت می کنید، باید تمام موانع را کنار بگذارید و متحدان قابل اعتمادی را پیدا کنید تا از شما در تلاش برای پیروزی حمایت کنند. و وقتی زمان مواجهه با التانیوس عظیم الجثه – یکی از باس های قدرتمند بازی – فرا رسید، مطمئن شوید که برای آزمون نهایی قدرت و اراده آماده هستید.

سلام بازیکنان من ساموئل هستم، PD استودیو Chrono. برای همه کسانی که مشتاقانه منتظر Chrono Odyssey هستند، ما خوشحالیم که در نهایت از دومین تریلر خود رونمایی می کنیم که به شما نگاهی عمیق به خود گیم پلی می دهد. در استودیوی Chrono، ما چیزی بیش از توسعه‌دهندگان نیستیم – ما گیمرهای مشتاقی هستیم که اشتیاق مشترکی به عناوین حماسی داریم و معتقدیم که MMORPG‌ها چیزی بیش از یک بازی هستند – آنها دروازه‌ای برای تجربه‌های فراموش نشدنی هستند که توسط ماجراجویی شکل می‌گیرند. و چالش‌های مشترک. چشم انداز ما برای Chrono Odyssey این است که میراث MMORPG های دوست داشتنی را که آزمون زمان را پس داده اند، ادامه دهیم.

قدرت زمان

قدرت معمایی Chronotector کلید آزاد کردن پتانسیل کامل سفر شما را دارد. وقتی وارد دنیای بازی می‌شوید، اهمیت نمادین Chrono را درک خواهید کرد – نیرویی که نه تنها داستان را پیش می‌برد، بلکه نقش اصلی را در مبارزه و پیشرفت بازی می‌کند. با توانایی دستکاری زمان و مکان، می‌توانید زمان را متوقف کنید، رویدادها را به عقب برگردانید، جدول‌های زمانی متناوب را کاوش کنید و بر چالش‌های به ظاهر غیرقابل عبور غلبه کنید. ما از علاقه شما به پروژه جاه طلبانه خود هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظریم تا نتایج کار سخت خود را با شما در راه اندازی Chrono Odyssey بر روی رایانه شخصی، PS5 و Xbox Series X & S به اشتراک بگذاریم. از حمایت شما متشکریم!

  • بیابان نفس گیر “Setera” را کاوش کنید، جایی که دنیایی باز پر از زندگی و تغییر مداوم در انتظار شماست.
  • درگیر نبرد با دشمنان ترسناک شوید و مهارت های خود را در حمله، دفاع، جاخالی دادن و طیف وسیعی از توانایی های منحصر به فرد در شش کلاس تقویت کنید.
  • از قدرت باورنکردنی برای دستکاری زمان و مکان به نفع خود استفاده کنید، زمان را ثابت کنید، رویدادها را به عقب برگردانید و به روش هایی که هرگز فکرش را نمی کردید کاوش کنید.

بیشتر بدانید:
وب سایت رسمی – ChronoOdyssey.com
توییتر رسمی – twitter.com/ChronoOdyssey





مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

در نگاه اول، Chrono Odyssey ممکن است شبیه MMORPG معمولی شما به نظر برسد، اما چیزی که Chrono Odyssey را از بقیه متمایز می کند، گرافیک بی نظیر آن است که توسط موتور UE5 و تخصص انباشته ما ساخته شده است. ما همچنین با ترکیب عنصر Chrono (زمان) که به عنوان هسته دنیای بازی عمل می‌کند، و همچنین محتوای MMO بلادرنگ که صدها بازیکن از آن لذت می‌برند، برای ارائه یک تجربه اجتماعی به اوج جدیدی رسیده‌ایم. پویایی بی‌نظیر. .

دنیای باز Setera

وارد دنیای نفس گیر Setera شوید، دنیای باز وحشی که شما را به دنیایی همیشه در حال تغییر می برد. خود را در منظره ای خیره کننده غوطه ور کنید که با فصول تغییر می کند، با واقع گرایی که جوهر یک محیط زنده و تنفسی را به تصویر می کشد.