ایسوس ExpertCenter PN53 را با پردازنده های AMD Ryzen 7000 معرفی کرد

حذف نویز هوش مصنوعی دو طرفه
ExpertCenter PN53 شامل فناوری حذف نویز داخلی مبتنی بر هوش مصنوعی است که حذف نویز ورودی و خروجی را برای ارتباطات شفاف ارائه می دهد. این برای استفاده در محیط های آموزشی، اداری یا خانگی / دفتر کوچک (SOHO) ایده آل است.

ایسوس امروز ExpertCenter PN53 را معرفی کرد، یک کامپیوتر کوچک که از آخرین پردازنده‌های AMD Ryzen 7000 و گرافیک‌های سری Radeon 600M AMD بهره می‌برد. ExpertCenter PN53 دارای طراحی ذخیره سازی سه گانه است که ترکیبات ذخیره سازی مختلفی را در خود جای می دهد. دو درایو SSD PCIe 4.0 M.2 و حافظه DDR5 زمان راه‌اندازی سریع و بارگذاری برنامه را تضمین می‌کنند. علاوه بر این، ExpertCenter PN53 شامل ویژگی‌های خنک‌کننده با طراحی هوشمند، فناوری حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارتباطات صوتی پیشرفته است و می‌تواند از یک نمایشگر 8K یا حداکثر چهار نمایشگر 4K پشتیبانی کند.

خنک کننده شدید
برای اطمینان از عملکرد بالا و پایدار در یک ماشین جمع و جور، تمام جنبه های سیستم خنک کننده ExpertCenter PN53 کاملاً اصلاح شده است. ماژول فن خود تمیز شونده دارای لوله های حرارتی مسطح متصل به هیت سینک ها و خروجی های فن با اندازه کامل برای بهبود اتلاف گرما است که به پردازنده اجازه می دهد در دماهای بهینه کار کند.

طراحی اکولوژیک
ایسوس تلاش می کند تا از طریق محصولات و خدمات خود تأثیر مثبتی بر محیط زیست داشته باشد. ASUS ExpertCenter PN53 دارای رتبه‌بندی محیطی نقره‌ای EPEAT است و دارای گواهینامه ENERGY STAR با یک شاسی پلاستیکی بازیافتی پس از مصرف‌کننده است.

کنترل هوشمند فن
فناوری انحصاری کنترل فن هوشمند ExpertCenter PN53 به کاربران این امکان را می دهد تا حالت های فن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنند، همه اینها از طریق یک رابط کاربر پسند. حالت ساکت عملکرد نویز کم را ارائه می دهد و حالت استاندارد از حداکثر عملکرد پایدار در طول پردازش داده پشتیبانی می کند.

حداکثر چهار نمایشگر 4K یا یک صفحه نمایش 8K UHD را پشتیبانی می کند
ExpertCenter PN53 می تواند از چهار نمایشگر 4K از طریق دو درگاه HDMI، DisplayPort (از طریق USB4) و یک پورت قابل تنظیم اضافی پشتیبانی کند – بنابراین برای نصب چند مانیتور یا دیوارهای ویدئویی در فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها یا فضاهای عمومی عالی است. پشتیبانی از مانیتورهای چهارگانه در محیط های اداری نیز مفید است و گسترش فضاهای کاری را آسان می کند. از طرف دیگر، ExpertCenter PN53 می‌تواند از یک مانیتور 8K از طریق گزینه پورت قابل تنظیم HDMI 2.1 یا با استفاده از دو درگاه USB4 برای اتصال مانیتوری که از فشرده‌سازی جریان نمایش (DSC) پشتیبانی می‌کند، پشتیبانی کند.

دوام درجه نظامی
ASUS ExpertCenter PN53 با استاندارد دوام نظامی ایالات متحده MIL-STD-810H آزمایش شده است و از توانایی آن برای مقاومت در برابر استرس های محیطی خاص در طول عمر خود اطمینان می دهد. PN53 در معرض دما، ارتفاع و رطوبت شدید قرار می گیرد و به طور مکرر سقوط می کند و لرزش می یابد تا از مناسب بودن آن برای عملکرد حتی در شرایط سخت اطمینان حاصل شود.

ExpertCenter PN53 در مقایسه با مدل قبلی PN51 تا 34 درصد عملکرد تک رشته ای بهتر و تا 29 درصد عملکرد چند رشته ای بهتر ارائه می دهد. در آزمایش‌های گروهی PCMark 10 Essentials، ExpertCenter PN53 بهبود 10 درصدی را در زمان‌های مرور وب، کنفرانس ویدیویی و زمان راه‌اندازی برنامه‌ها نشان داد. همچنین 10 درصد بهتر از ExpertCenter PN51 در گروه تست بهره وری بود که عملکرد سیستم را با برنامه های اداری روزمره از جمله صفحات گسترده و حجم کاری نوشتن اندازه گیری می کند.

سیستم گرد و غبار خود تمیز شونده

ویژگی‌های طراحی ویژه به تمیز نگه داشتن هیت سینک‌ها و خروج کارآمد گرد و غبار و سایر ذرات کمک می‌کند تا به افزایش عمر ExpertCenter PN53 کمک کند. همچنین فن هرگز بیش از حد کار نمی کند، بنابراین صدای کمتری تولید می شود.

مرکز کنترل ایسوس
ASUS Control Center یک نرم افزار مدیریت متمرکز فناوری اطلاعات است که بهترین تجارب مدیریت فناوری اطلاعات و دید عمیق را به محصولات تجاری و تجاری ایسوس ارائه می دهد. این نرم افزار به منظور امکان نظارت و کنترل کارآمد سرورها، ایستگاه های کاری، لپ تاپ ها، دسکتاپ ها، کامپیوترهای همه کاره (AiO)، تین کلاینت ها و ساینیج دیجیتال طراحی شده است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران