بخش بازی‌های خارجی نتفلیکس طرح‌های گسترش کتابخانه سرگرمی، Monument Valley 1 و 2 را برای سال 2024 نشان می‌دهد

و در حالی که هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، خوشحالم که می گویم Super Evil Megacorp (Vainglory، Catalyst Black) با ما روی یک بازی انحصاری بر اساس نسخه آینده نتفلیکس کار می کند. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن در اواخر امسال هستیم.

در این شهرساز آرام و وارونه، منظره ای بی جان را به اکوسیستمی پر رونق و پر جنب و جوش تبدیل خواهید کرد. جنگل‌های گسترده را بکارید، خاک‌ها را پاکسازی کنید و اقیانوس‌های آلوده را پاکسازی کنید تا محیط ویران‌شده را به بهشتی زیست‌محیطی تبدیل کنید. خاک مرده را به علفزار حاصلخیز و زیستگاه ایده آل برای حیوانات تبدیل کنید. بنابراین ساختمان های خود را بازیافت کنید و هیچ اثری از حضورتان در آنجا باقی نماند. با مناظر ایجاد شده رویه ای، هیچ بخشی از Terra Nil مانند قبل نخواهد بود. ساخت و ساز خود را در اطراف زمین های تصادفی، دشوار و غیرقابل پیش بینی، از جمله رودخانه های پیچ در پیچ، کوه ها، دشت ها و اقیانوس ها برنامه ریزی کنید. آرامش را در محیط های سرسبز و نقاشی شده با دست همراه با موسیقی آرامش بخش و منظره صدای محیط جوی کشف کنید که این بازی را به تجربه ای آرام و مراقبه تبدیل می کند. وقتی کارتان تمام شد، از حالت لذت بردن استفاده کنید تا از زیبایی طبیعی اکوسیستمی که بازسازی کرده‌اید لذت ببرید. به طور انحصاری برای تلفن همراه در Netflix موجود است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

کمی بیش از یک سال از راه‌اندازی بازی‌ها در نتفلیکس می‌گذرد تا سرگرمی‌های بیشتری را برای اعضای خود به عنوان بخشی از اشتراک نتفلیکس ارائه کنیم. در این مدت کوتاه، ما 55 بازی منتشر کردیم که حدود 40 بازی دیگر برای اواخر امسال برنامه ریزی شده و 70 بازی در حال توسعه با شرکای ما هستند. این علاوه بر 16 بازی است که در حال حاضر توسط استودیوهای بازی سازی داخلی ما در حال توسعه است. هدف ما توسعه مجموعه وسیعی از بازی‌ها – در ژانرها و قالب‌های مختلف – است، زیرا ما معتقدیم که هرکسی می‌تواند در صورت کشف بازی (یا بیشتر!) مناسب از بازی‌ها لذت ببرد.

Highwater (اکنون موجود است)

در ژانویه، Valiant Hearts: Coming Home را راه‌اندازی کردیم، اولین بازی از سه بازی انحصاری یوبی‌سافت که به نتفلیکس می‌آیند. نسخه بعدی یوبی سافت در 18 آوریل Mighty Quest: Rogue Palace است، یک بازی سرکش که در دنیای حواس پرتی اتفاق می افتد که برخی ممکن است از The Mighty Quest برای Epic Loot به یاد داشته باشند. با فرمول بهبودیافته، داستان‌گویی عمیق و گیم‌پلی اکشن هیجان‌انگیز بهبودیافته، به راحتی می‌توان در آن غواصی کرد و بی‌پایان آن را تکرار کرد.

Terra Nil (موجود در 28 مارس)

برای بازی‌هایی که اکنون یا در آینده نزدیک می‌توانید بازی کنید، این عناوین جدید را در ماه مارس در نتفلیکس بررسی کنید:

سال آینده، فرنچایز درخشان و زیبای Monument Valley ustwo به نتفلیکس می‌آید، که با Monument Valley 1 و Monument Valley 2 شروع می‌شود و موارد بیشتری در راه است. این داستان‌های احساسی برنده جایزه از نظر بصری خیره‌کننده و خیره‌کننده هستند و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا اعضایمان آن‌ها را در نتفلیکس تجربه کنند.

امسال ما به رشد مجموعه خود ادامه خواهیم داد – و این به معنای بازی های جدید هر ماه است. اعضا موارد دلخواه مستقل، بازی‌های برنده جایزه، بازی‌های RPG، ماجراجویی‌های داستان‌محور، بازی‌های پازل و همه چیز را پیدا می‌کنند، و ما با بزرگترین استودیوهای جهان همکاری می‌کنیم تا این بازی‌ها را برای شما ارائه دهیم.

فرصت گسترش دنیای فیلم ها و سریال های نتفلیکس از طریق بازی ها برای ما فوق العاده هیجان انگیز است. یکی از پربازیگرترین بازی‌های ما تا به امروز، Too Hot to Handle: Love is a Game، بر اساس برنامه دوستیابی بدون فیلمنامه بسیار محبوب ما، Too Hot to Handle است. ما شاهد بودیم که جامعه ما هنگام انتشار این عنوان در کنار فصل 4 سری به سمت این عنوان هجوم آورده است و در طول پخش هفتگی اپیزودهای درون بازی درگیر می‌ماند. اواخر امسال

آخر دنیاست فوق ثروتمندان ممکن است به مریخ بروند. سیاره ای پر آب را کاوش کنید، جزایر را کشف کنید و متحدین را پیدا کنید – آیا می توانید به موقع فرار کنید؟ در بحبوحه یک فاجعه اقلیمی بزرگ، منطقه سیل زده هایتاور به چیزی شبیه به یک منطقه امن بین دو منطقه خشک تبدیل شده است: زمین های تقریباً به طور کامل ویران شده منطقه جنگی و شهر مستحکم آلفاویل، جایی که افراد بسیار ثروتمند در پشت غول بزرگ زندگی می کنند. دیوارها. شایعات فرار ثروتمندان به مریخ زیاد است. به عنوان یک بازمانده حقیر با قایق در یک دنیای زیر دریا سفر کنید – دوستان خود را جمع آوری کنید، با شورشیان مبارزه کنید و غذا بدزدید – در حالی که در حال مبارزه برای یافتن صحت شایعات هستید. آیا می توانید در این ماجراجویی جوی و داستان محور سوار موشک شوید؟ به طور انحصاری در نتفلیکس موجود است.