بازی Twinsen’s Little Big Adventure بازسازی شده در فیلم Pre-Alpha برجسته شد



دو ماه پیش، توسعه‌دهنده فرانسوی – 2:21 – برنامه‌های خود را برای بازسازی کامل سری بازی‌های Little Big Adventure یا Relentless: Twinsen’s Adventure/Odyssey اعلام کرد (عناوین در آن زمان به منطقه وابسته بودند). تیم کار روی سومین ورود/راه‌اندازی مجدد را به حالت تعلیق درآورد، و توسعه نسخه‌های بهبودیافته بازی‌های اصلی از آن زمان به اولویت تبدیل شده است – هر دو ریمستر LBA بر روی پلتفرم Unreal Engine 5 بازسازی می‌شوند.

بن لیمار، مدیرعامل 2:21، این هفته به‌روزرسانی کوچکی ارائه کرد – او اشاره می‌کند که تریلر جدیدی در AG French Direct منتشر شده است و اکنون فیلم‌های گیم‌پلی قبل از آلفا در یوتیوب و حساب‌های رسانه اجتماعی این شرکت آپلود شده است. در مقدمه آمده است: “اولین ویدئو و اولین تصاویر دموی آتی بازی Little Big Adventure Remastered Twinsen را ببینید! ساخته شده از پایه، از جلوه های بصری جدید نفس گیر، موسیقی بهبود یافته و یک گیم پلی پیشرفته و عمیق تر به عنوان Twinsen’s Little Big Adventure – Remastered لذت ببرید. بازی اصلی TLBA را با استفاده از آخرین فناوری نسل بعدی احیا می کند.” این تیم مجدداً تأیید می‌کند که نسخه آزمایشی بازی Twinsen’s Little Big Adventure 1 Remastered در ماه ژوئن قابل بازی خواهد بود.

Limare طرفداران را تشویق می کند که این خبر را منتشر کنند: “یک بار دیگر از شما برای انتشار هر چه بیشتر این ویدیو کمک می خواهیم. لطفاً از طریق پیوندهای زیر به اشتراک بگذارید، لایک کنید و توییت کنید: توییترفیسبوک و اینستاگرام.”

ما بی صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن یک تریلر انحصاری برای دموی بعدی خود هستیم. این پیش نمایشی است که فکر می کنیم از آن لذت خواهید برد و طعم سفر هیجان انگیز پیش رو را ارائه می دهد:

“بهترین راه برای حمایت از ما این است که بازی را به لیست علاقه مندی های Steam خود اضافه کنید (همچنین در GoG و EGS موجود است).





مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup