بازی Ghost Story Games Judas را معرفی می کند، یک بازی شوتر اول شخص کاملاً تک نفره با روایت



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

کن لوین، رئیس و مدیر ارشد خلاقیت، گفت: «ما بازی‌های Ghost Story را برای ساختن میراث System Shock 2، BioShock و BioShock Infinite تأسیس کردیم. با Judas، ما یک دنیای کاملاً جدید و مجموعه‌ای از شخصیت‌ها را خلق کرده‌ایم، در حالی که رویکردهای مختلف را برای بازی‌های تیراندازی اول‌شخص روایی تک‌نفره بررسی می‌کنیم.»

رگ در حال متلاشی شدن نقشه فرار ناامیدانه تو یهودای مرموز و پریشان هستی. تنها امید شما برای بقا ایجاد یا شکستن اتحاد با بدترین دشمنانتان است. آیا با هم کار می کنید تا چیزی را که شکسته اید تعمیر کنید – یا اجازه می دهید بسوزد؟

Ghost Story Games توسط Ken Levine (مدیر خلاق System Shock 2، BioShock، BioShock Infinite) و توسعه دهندگان سابق Irrational Games تاسیس شد. ماموریت این استودیو خلق تجربیات روایی است که ریشه در ساخت و ساز جهانی و گیم پلی فراگیر دارند. اشتیاق و شجره نامه آنها منجر به تجربیات تعریف ژانر برای بیش از 25 سال شده است.

Ghost Story Games، استودیوی توسعه به رهبری کن لوین، خالق بازی، امروز اعلام کرد که Judas، یک بازی شوتر اول شخص روایت تک نفره کاملاً جدید برای سیستم سرگرمی رایانه ای پلی استیشن، کنسول های 5 و Xbox Series X|S در حال توسعه است. و رایانه شخصی از طریق Steam و فروشگاه Epic Games. پروژه جدید در مراسم The Game Awards 2022 در اولین نمایش جهانی که توسط جف کیگلی رونمایی شد، فاش شد. همراه با رونمایی از پروژه، Ghost Story Games صفحات رسمی Judas را در استیم و فروشگاه اپیک گیمز راه اندازی کرد که در آن طرفداران اکنون می توانند این بازی را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنند.بازی Ghost Story Games در Judas در حال توسعه کامل است و این بازی را خود منتشر خواهد کرد. اطلاعات بیشتر در آینده در دسترس خواهد بود.