بازی Age of Wonders 4: Dragon Dawn در 20 ژوئن عرضه می شود

رهبران! ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم بسته محتوای Dragon Dawn Age of Wonders 4 تقریباً تا دو هفته دیگر در 20 ژوئن 2023 در دسترس خواهد بود! همانطور که از نام آن پیداست، بسته محتوای Age of Wonders 4: Dragon Dawn همه چیز درباره اژدها است. بازیکنان می توانند امپراتوری های آتشین خود را بسازند، ارتش خزنده ها را رهبری کنند، جادوی اژدها را مهار کنند و دشمنان خود را به عنوان حاکم اژدها به آتش بکشند. این بسته همچنین در کنار به‌روزرسانی رایگان Wyvern راه‌اندازی می‌شود که شامل مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها، بهبود کیفیت زندگی و تغییرات تعادلی است که توسط جامعه Age of Wonders شناسایی شده‌اند.

Dragon Dawn گیم‌پلی را با نوع رهبر متمایز، ظاهر فیزیکی برای گروه‌ها، Tomes of Magic بیشتر و حتی یک گزینه قلمرو جدید بهبود می‌بخشد. Dragon Dawn در 20 ژوئن 2023 با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 9.99 دلار / 8.49 پوند / 9.99 یورو عرضه خواهد شد. بازیکنانی که Age of Wonders 4 Premium Edition یا Expansion Pass را خریداری کرده‌اند، Dragon Dawn را در زمان عرضه دریافت خواهند کرد. در مجله Dev Journal اختصاصی درباره Dragon Lords بیشتر بدانید.

درباره بسته محتوا در ویدیوی بازی First Look بیشتر بدانید!

لنارت گفت: “در طول توسعه Age of Wonders 4، ما ایده های بیشتری نسبت به زمان اضافه کردن داشتیم. می دانستیم که می خواهیم کاری بسیار ویژه با اژدها و موجودات خزنده انجام دهیم، بنابراین با Dragon Dawn، ما همه کاره شدیم.” ساس، یکی از بنیانگذاران استودیو Triumph و مدیر Age of Wonders 4. “چند بازی به شما امکان می دهند یک اژدها حاکم واقعی را با توانایی ها و سبک های منحصر به فرد شخصی سازی کنید؟ Dragon Dawn نمونه کاملی است از اینکه چگونه می خواهیم بر اساس Age of Wonders بسازیم. بازیکنان ما.”

ویژگی های کلیدی Age of Wonders 4: Dragon Dawn:

  • اژدها حاکمان، یک نوع جدید متمایز از رهبر، قابل تنظیم از پوزه تا دم، با مهارت های جدید منحصر به فرد، تجهیزات، دگرگونی ها، و رویدادهای مرتبط!
  • Lizardfolk، یک ظاهر فیزیکی جدید برای جناح های شما
  • Tome of Evolution، اضافه کردن واحدهای جدید که با افزایش سطح تکامل می یابند، و جادوهای جدید برای تقویت همه واحدهای در حال تکامل
  • Tome of Dragons، اضافه کردن جادوها برای احضار اژدها، استفاده از قدرت اژدها و تبدیل شدن به اژدها!
  • جنگ Ashen، یک گزینه قلمرو جدید که در آن شش اژدهای بزرگ بزرگ در درگیری قفل شده اند – متحدان خود را با دقت انتخاب کنید و ترازو را به سمت پیروزی خود خم کنید!

برای اطلاعات بیشتر در مورد Age of Wonders 4 به سایت ما مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

همانطور که از نام آن پیداست، بسته محتوای Age of Wonders 4: Dragon Dawn همه چیز درباره اژدها است. بازیکنان می توانند امپراتوری های آتشین خود را بسازند، ارتش خزنده ها را رهبری کنند، جادوی اژدها را مهار کنند و دشمنان خود را به عنوان حاکم اژدها به آتش بکشند. این بسته همچنین در کنار به‌روزرسانی رایگان Wyvern راه‌اندازی می‌شود که شامل مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها، بهبود کیفیت زندگی و تغییرات تعادلی است که توسط جامعه Age of Wonders شناسایی شده‌اند.

تحریریه Techpowerup