بازی خود را بیاورید: لپ‌تاپ‌های گیمینگ گیگابایت AORUS 2023 اکنون در دسترس هستند

سری AORUS دارای نمایشگرهای 17.3 و 15.6 اینچی با وضوح ایده‌آل QHD و حداکثر نرخ تازه‌سازی 240 هرتز برای تصاویری فراگیر و نرخ فریم صاف است. نمایشگرها به لطف پوشش 100 درصدی طیف رنگی DCI-P3 برای AORUS 17X و AORUS 15، دارای رنگ‌های دقیق و واضح هستند. نگرش، و آن را به یک امضای اضافی برای هر تنظیمات بازی تبدیل می کند.

برند پیشرو کامپیوتر در جهان، گیگابایت بالاخره سری مورد انتظار خود از لپ تاپ های بازی AORUS شامل AORUS 17X، AORUS 15X، AORUS 17 و AORUS 15 را به بازار عرضه کرد. طیف وسیعی از این لپ تاپ ها کاملاً برای عملکرد بالا دوباره طراحی شده اند. بازی در هسته خود، ارائه فناوری های پیشرفته و قابلیت حمل بهینه برای تجربه ای بی نظیر از بازی در حال حرکت.

AORUS 17X و AORUS 15X مدل های شاخص با حداکثر کارایی هستند. این ماشین‌های بازی قدرتمند دارای یک پردازنده 24 هسته‌ای نسل سیزدهم اینتل و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4090 با 175 وات TGP هستند که منجر به بهبود قابل‌توجه در عملکرد بازی تا 86 درصد نسبت به نسل قبلی می‌شود و تضمین می‌کند که حتی سخت‌ترین بازی‌ها نیز این کار را انجام خواهند داد. روان و بدون تاخیر اجرا شود. AORUS 17 و AORUS 15 لپ‌تاپ‌های بازی فوق‌العاده قابل حمل هستند که در چیپ‌ست‌های نسل بعدی ارتقا یافته‌اند، با پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core i7 سری H و تا GPU NVIDIA GeForce RTX 4070 با TGP 140W.

ظرفیت خنک‌کننده نیز با سیستم خنک‌کننده بی‌نهایت WINDFORCE ارتقا یافته است که دارای یک محفظه بخار بزرگ و حداکثر چهار فن خنک‌کننده برای حداکثر TDP 230 وات در AORUS 17X و 160 وات در AORUS 17X است. AORUS 17. این سیستم خنک‌کننده پیشرفته نه تنها خنک کننده کارآمد و بی صدا را فراهم می کند، بلکه لپ تاپ ها را جمع و جورتر و قابل حمل تر می کند و برای گیمرهایی که دائماً در حال حرکت هستند عالی است.

اگر آماده هستید که تجربه بازی خود را به سطح بالاتری ببرید، وقت آن است که لپ تاپ های بازی AORUS 2023 را که اکنون در دسترس هستند، در دست بگیرید. این لپ‌تاپ‌ها با عملکرد بهبودیافته، طراحی شیک و ویژگی‌های غنی، بهترین دستگاه بازی برای کسانی هستند که به چیزی جز بهترین‌ها رضایت نمی‌دهند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران تحریریه Techpowerup