بازی‌های سفر سریع برای انتشار Guardians Frontline، یک شوتر استراتژی واقعیت مجازی علمی-تخیلی

در Guardians Frontline، بازیکنان باید از فدراسیون در برابر حمله دشمن دفاع کنند، زیرا آنها تلاش می کنند یک منبع انرژی مرموز را استخراج کنند. میدان‌های جنگ را می‌توان با ترکیبی از مغزها و قدرت‌ها، از جمله ساختمان‌ها، ماشین‌ها، کشتی‌های ستاره‌ای، سلاح‌های سنگین و موارد دیگر، به صورت استراتژیک ایمن کرد. بازی را می توان به صورت انفرادی در حالت تک نفره، چهار نفره co-op یا با حداکثر هشت دوست در PvP لذت برد.

Carles Ballabriga از VirtualAge Games می‌گوید: «ما مدت‌هاست که از بازی‌های معروفی مانند Halo و Starcraft لذت می‌بردیم، که قطعاً در هنگام توسعه Guardians Frontline بر ما تأثیر گذاشت. دوستان بااستعداد ما در Fast Travel Games در فضای واقعیت مجازی به دلیل طیف وسیعی از عناوین جذاب خود شناخته می شوند و شریک انتشاراتی عالی هستند تا اطمینان حاصل کنیم که بازی ما به مخاطبان مناسب می رسد.”



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

در حالی که Guardians Frontline با مجموعه ای از نقشه های آماده نبرد راه اندازی می شود، بازیکنان می توانند از ابزار ویرایش جامع در سطح بازی برای ایجاد نقشه های منحصر به فرد برای لذت بردن کل جامعه استفاده کنند. نقشه‌های انجمن رایگان هستند و بازیکنان را تشویق می‌کنند تا مهارت‌ها و استراتژی‌های خود را در مناظر تقریباً بی‌پایان آزمایش کنند.

Fast Travel Games امروز قرارداد انتشار با VirtualAge Games for Guardians Frontline را اعلام کرد، یک تیرانداز استراتژی واقعیت مجازی که در یک محیط علمی تخیلی قرار دارد. Guardians Frontline با داشتن سلاح‌های قدرتمند، ساخت ساختاری و ویرایشگر نقشه درون بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد هم نقش سرباز و هم فرمانده را بر عهده بگیرند. Guardians Frontline که در ابتدا با عنوان Guardians در Oculus App Lab منتشر شد، در اوایل سال 2023 برای Meta Quest 2 و SteamVR عرضه خواهد شد.

اطلاعات بیشتر و دارایی‌های Guardians Frontline را می‌توانید در وب‌سایت رسمی و در Steam پیدا کنید. بازی را در @GuardiansFL در توییتر و TikTok و @GuardiansFrontline در فیس بوک و اینستاگرام برای آخرین به روز رسانی ها دنبال کنید.

پاتریک لیو، رئیس انتشارات Fast Travel Games، گفت: “Guardians Frontline بلافاصله توجه ما را جلب کرد. این یک برداشت تازه از ژانر اکشن/تیراندازی VR با ترکیبی عالی از مکانیک های دوست داشتنی و دامنه چشمگیر است.” VirtualAge ترکیب نادری از تیراندازی و تاکتیک‌ها را ساخته است که بسیار خوب عمل می‌کند، و آن را تبدیل به یک بازی ارزش تکرار بارها و بارها برای نتایج متفاوت می‌کند.