اسکوئر انیکس The DioField Chronicle را منتشر کرد، یک مبارز تاکتیکی بلادرنگ



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

SQUARE ENIX امروز بازی نقش‌آفرینی استراتژیک کاملاً جدید، The DioField Chronicle را برای کنسول پلی‌استیشن 5 (PS5)، کنسول پلی‌استیشن 4 (PS4)، ایکس‌باکس سری X|S، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی از طریق استیم عرضه کرد. DioField Chronicle دارای یک سیستم عمیق و استراتژیک «نبرد تاکتیکی بی‌درنگ» (RTTB) است که در آن بازیکنان و نیروهای دشمن در زمان واقعی حرکت می‌کنند و جزر و مد نبرد می‌تواند در یک لحظه تغییر کند. بازی در دنیایی منحصربه‌فرد اتفاق می‌افتد که دارای یک خط داستانی سخت و همه‌جانبه است که عناصر فانتزی، قرون وسطایی و مدرن را ترکیب می‌کند.

بازیکنان همچنین می توانند یک نسخه ی نمایشی دیجیتال رایگان را در همه سیستم عامل های موجود امتحان کنند. داده‌های نمایشی، از جمله تمام پیشرفت بازی و سطوح شخصیت را ذخیره کنید، که به بازی کامل منتقل می‌شود و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا پس از خرید بازی، ماموریت‌های خود را با روباه‌های آبی به طور یکپارچه ادامه دهند.

DioField Chronicle توسط یک تیم توسعه ماهر و باتجربه طراحی شده است که شامل طراحی شخصیت های منحصر به فرد توسط Taiki (Lord of Vermilion III, IV)، هنر مفهومی توسط Isamu Kamikokuryo (FINAL FANTASY XII، FINAL FANTASY XIII) و موسیقی زیبای تنظیم شده توسط آهنگسازان مشهور است. رامین جوادی و براندون کمپبل که بیشتر به خاطر کارشان در سریال Game of Thrones شناخته می شوند. ویدئوی جدیدی را که در آن آهنگسازان در مورد مشارکت خود در The DioField Chronicle صحبت کردند را در آدرس زیر مشاهده کنید: https://youtu.be/2iotP0Nh034

DioField Chronicle اکنون برای کنسول PS5، کنسول PS4، Xbox Series X|S، Xbox One، کنسول Nintendo Switch و رایانه شخصی از طریق Steam در دسترس است.