ایسوس ExpertBook B9 OLED را معرفی کرد

جدیدترین اتصال، همه چیز در دسترس شماست
نمای بسیار نازک ASUS ExpertBook B9 OLED هیچ مانعی برای اتصال نیست. این با پورت های I/O بارگذاری شده است تا اطمینان حاصل شود که می تواند با طیف گسترده ای از لوازم جانبی مدرن و قدیمی ارتباط برقرار کند. اتصالات شامل یک جفت درگاه Thunderbolt 4 نوع C، با پشتیبانی از USB Power Delivery 3.0 و همچنین یک درگاه USB 3.2 Type-A سنتی برای سازگاری تضمین شده با دستگاه‌های موجود است.

ExpertBook B9 OLED با طراحی سازگار با محیط زیست، صفحه نمایش OLED درخشان 16:10، دوربین مجهز به هوش مصنوعی و حذف نویز برای تجربیات کاری مدرن، آخرین پردازنده Core vPro اینتل و مجموعه ای از ویژگی های امنیتی از سطح سازمانی، شریک ایده آل برای مدیران و مسافران تجاری. هم اعتبار سبز و هم حرفه ای بودن را بهبود می بخشد و معیار جدیدی را برای لپ تاپ های تجاری نخبه تعیین می کند. ExpertBook B9 OLED همچنین با پشتیبانی آتی توسط ASUS Carbon Partner Services پشتیبانی می شود.[ii] این سرویس تحویل سرتاسر، کیفیت تضمین شده، گزینه های منعطف و دقیق کربن را ارائه می دهد که تأثیر واقعی و مثبت ایجاد می کند.

تعادل کامل بین سبکی، دوام و مهارت
ASUS ExpertBook B9 OLED به گونه ای طراحی شده است که انتظارات را در مورد اینکه یک لپ تاپ تجاری مدرن باید چگونه باشد و چه چیزی می تواند به دست آورد را افزایش دهد. همانطور که مدیران تجاری بیش از هر زمان دیگری سفر می‌کنند و محل کار خود را تغییر می‌دهند، ExpertBook B9 OLED را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که بهترین راه‌حل سبک وزن و ممتاز برای افرادی که در حال حرکت هستند، شریک سفری عالی و آماده اجرا باشد.

ExpertBook B9 OLED با یک پورت HDMI 2.1 در پشت سر هم با پورت های Thunderbolt 4 فوق الذکر، می تواند از اتصال حداکثر سه نمایشگر خارجی 4K نیز پشتیبانی کند.

پایدار در طول چرخه عمر محصول
ASUS ExpertBook B9 OLED با در نظر گرفتن دوام طراحی شده است. فرآیند تولید از یک تکنیک ثبت اختراع به نام Thixomolding استفاده می کند تا مزایای دوگانه افزایش سفتی و بهبود بهره وری انرژی را به همراه داشته باشد، با کاهش ضایعات مواد تا 29٪ و زمان تولید تا 75٪ کوتاه شده تا به حداکثر رساندن بهره وری انرژی و کاهش بیشتر اثرات زیست محیطی.

امنیت در سطح سازمانی برای محافظت از داده های محرمانه
ASUS ExpertBook B9 OLED مطابق با واقعیت‌های دنیای تجارت مدرن طراحی شده است و دارای ویژگی‌های امنیتی قوی و چند لایه است تا اطمینان حاصل شود که داده‌های محرمانه و خصوصی درز نمی‌کنند.

حتی یک جک صوتی ترکیبی 3.5 میلی‌متری برای پشتیبانی از میکروفون، هدفون یا هدست خارجی وجود دارد که به مدیران اجازه می‌دهد با استفاده از لوازم جانبی صوتی مورد علاقه‌شان با سرگرمی‌های بعد از کار ارتباط برقرار کنند یا به عقب برگردند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

طراحان ایسوس همچنین نحوه بسته بندی ExpertBook B9 OLED را به دقت بررسی کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که به اعتبار سبز محصول اضافه می کند. این بسته بندی از کاغذی استفاده می کند که گواهی FSC Mix را دریافت کرده است، به این معنی که با مخلوطی از مواد از جنگل های دارای گواهی FSC و مواد بازیافتی ساخته شده است. برخی از جنبه‌های بسته‌بندی نیز فوراً قابل استفاده مجدد و مفید هستند، با جعبه لوازم جانبی تبدیل به پایه لپ‌تاپ برای ارتفاع فوری با مزایای سازگار با محیط زیست.

به طور خاص، ExpertBook B9 OLED کیفیت و طراحی ممتازی را ارائه می‌کند و در عین حال یکی از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های تجاری 14 اینچی جهان با تنها 990 گرم است، حتی سبک‌تر از بسیاری از لپ‌تاپ‌های 13 اینچی در بازار. ساخته شده از آلیاژ ممتاز منیزیم-لیتیوم، سبک ترین آلیاژ فلزی روی سیاره، قاب و روکش فوق العاده سبک و بادوام آن دارای تغییرات کلیدی است که آن را به همراهی عالی برای مدیران تجاری تبدیل می کند. شرکت نخبه.

ExpertBook B9 OLED همچنین یک لپ‌تاپ دارای گواهی اینتل Evo است که عملکرد، کارایی و اتصال فوق‌العاده را تضمین می‌کند و تا ۱۱ ساعت استفاده را با یک بار شارژ ارائه می‌دهد و مدیران را در یک روز کاری مشغول می‌کند.

ایسوس امروز ExpertBook B9 OLED را معرفی کرد، یک لپ‌تاپ تجاری کاملاً جدید که با دقت از آلیاژ منیزیم-لیتیوم ممتاز ساخته شده است تا از مرزهای سبکی برای حمل و نقل و دوام نهایی عبور کند و سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی OLED OLED با وزن تنها ۹۹۰ گرم را ارتقا دهد.

با وجود سبکی باورنکردنی، ExpertBook B9 OLED بسیار قوی است. آزمایش‌های متعددی بر اساس استاندارد نظامی ایالات متحده MIL-STD-810H و همچنین مجموعه‌ای از آزمایش‌های دوام داخلی ASUS انجام می‌شود.

صفحه نمایش OLED نیز خیره کننده است و رنگ های زنده و انتشار نور آبی کم را برای مراقبت بهتر از چشم ارائه می دهد و همچنین نسبت صفحه نمایش به بدنه 90 درصد برای تجربه تماشای همه جانبه دارد. همچنین از نسبت تصویر 16:10 بهره می برد که فضای کاری کافی را برای افزایش بهره وری فراهم می کند.

بهترین دستگاه برای محل کار مدرن
ASUS ExpertBook B9 OLED براق، محکم، بادوام و ایمن است و همچنین بهترین انتخاب برای محل کار مدرن است.

اینها شامل پشتیبانی از پلتفرم Intel vPro برای حفاظت برتر سازمانی است. این چارچوبی را فراهم می‌کند که حجم کار بخش فناوری اطلاعات سازمان را برای بهبود کارایی عملیاتی کلی کاهش می‌دهد. امنیت یکپارچه به کاهش تهدیدها، محافظت از هویت و دسترسی و محافظت از داده ها و دارایی ها کمک می کند. پلت فرم vPro همچنین عیب یابی خودکار مدیریت از راه دور و مجازی سازی پیشرفته را امکان پذیر می کند، هزینه های مدیریت را کاهش می دهد و امنیت داده ها را تضمین می کند.

ExpertBook B9 OLED همچنین بهترین محافظت بیومتریک را با حسگر اثرانگشت در صفحه نمایش و دوربین مادون قرمز (IR) مجهز به فناوری قفل تطبیقی ​​ASUS برای ورود به سیستم تشخیص چهره ارائه می دهد. همچنین محافظت در سطح سخت افزار در برابر بدافزارها و حملات سایبری پیچیده وجود دارد که توسط تراشه اختیاری TPM 2.0 تقویت شده است.

با تلاش برای استفاده از مواد سازگار با محیط زیست و افزایش بهره وری انرژی، همراه با بسیاری از عوامل دیگر، انتظار می رود ExpertBook B9 OLED دارای گواهی طلایی EPEAT باشد و از استانداردهای ENERGY STAR فراتر رفته و مصرف انرژی آن تا 44 درصد کمتر از الزامات گواهینامه باشد. . . همچنین توسط ASUS Carbon Partner Services پشتیبانی می‌شود که گزینه‌های انعطاف‌پذیری را برای جبران ردپای کربن در طول چرخه عمر محصول با اعتبارات کربن مبتنی بر طبیعت با کیفیت بالا که توسط سازمان‌های معتبر تأیید شده است، ارائه می‌کند.

ExpertBook B9 OLED همچنین کنفرانس ویدیویی حرفه‌ای را با فناوری حذف نویز دو طرفه مبتنی بر هوش مصنوعی که از تکنیک‌های پیشرفته یادگیری ماشین برای اطمینان از ارتباطات شفاف در هر دو طرف مکالمه استفاده می‌کند، افزایش می‌دهد. این لپ‌تاپ همچنین دارای وب‌کم ASUS AiSense برای به حداکثر رساندن وضوح بصری، کاهش نویز تصویر، تجزیه و تحلیل محیط اطراف و اعمال تن رنگ‌ها برای کمک به کاربر به بهترین شکل ممکن است. کادربندی خودکار چهره گوینده را در حین تماس‌های ویدیویی در مرکز نگه می‌دارد و تمرکز همه طرف‌ها را آسان‌تر می‌کند، در حالی که گزینه محو کردن پس‌زمینه در زمان واقعی صمیمیت روزمره را بهبود می‌بخشد.

مشخصات توسط پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7 vPro و 64 گیگابایت حافظه سریع و کارآمد LPDDR5x عنوان شده است، بنابراین آماده ارائه عملکردی تزلزل ناپذیری است که مدیران تجاری امروز انتظار دارند.

ما همچنین ExpertBook B9 OLED را با لمس‌های کوچک تجهیز کرده‌ایم تا امنیت و حریم خصوصی سازمانی را به حداکثر برسانیم – از جمله یک محافظ فیزیکی وب‌کم که تضمین می‌کند حریم خصوصی فوری هرگز تنها با یک کلیک فاصله ندارد.

ExpertBook B9 OLED با استقبال از قدرت بصری ویندوز 11 پرو، همچنین مملو از فناوری‌های فعال و هوش غیرفعال است تا نخبگان کسب‌وکار را قادر می‌سازد تا کارهای بیشتری را با حداقل مزاحمت یا وقفه انجام دهند. در مقایسه با نسل های قبلی، سیستم خنک کننده هوشمند دو فن این نوت بوک دمای کار را تا 27 درصد کاهش می دهد، نویز را تا 32 درصد کاهش می دهد و مصرف انرژی را کاهش می دهد.[iv] صفحه لمسی نیز با 26.8 درصد مساحت بزرگ‌تر، فضای بیشتری را برای ناوبری راحت‌تر فراهم می‌کند.