ایسوس از Vivobook 13 Slate OLED با پردازنده Core i3-N300 رونمایی کرد

Vivobook 13 Slate OLED در بهره وری در حال حرکت عالی است. فقط کافی است صفحه‌کلید با اندازه کامل جداشدنی را بچسبانید و آماده گذراندن چیزهای جدی است. این شگفت‌انگیز متصل به مغناطیسی دارای کلیدهایی با فاصله 19.05 میلی‌متری برای تایپ راحت است، دقیقاً مانند صفحه‌کلید رومیزی استاندارد، با سفر طولانی 1.4 میلی‌متری. کلاهک های گنبدی نیز راحتی نوک انگشتان را افزایش می دهند. تاچ پد با اندازه بزرگ برای حداکثر پاسخگویی و دقت طراحی شده است و دارای پوششی خاص با حس ابریشمی است.

ایسوس متعهد به محافظت از زمین است، به همین دلیل است که Vivobook 13 Slate OLED از بسته بندی قابل بازیافت 100٪ دارای گواهی FSC استفاده می کند. بهره وری انرژی آن نیز از استاندارد ENERGY STAR فراتر رفته است. برای اطمینان از دوام، این لپ‌تاپ مطابق با سخت‌ترین استاندارد نظامی ایالات متحده MIL-STD-810، با استفاده از حداکثر 12 روش تست و 26 روش آزمایش تست شده است.

یک کامپیوتر همه کاره
عملکرد بهبود یافته Vivobook 13 Slate OLED توسط پردازنده 3.8 گیگاهرتزی هشت هسته ای Intel Core i3-N300، با اجزای قدرتمند ارتقا یافته که شامل حداکثر 512 گیگابایت PCIe Gen 3.0 x4 SSD و حداکثر تا 8 گیگابایت رم سریع LPDDR5 است.

Vivobook 13 Slate OLED شامل یک اشتراک رایگان یک ساله برای نسخه کامل ASUS GlideX است که به کاربران این امکان را می دهد تا از تمام ویژگی های به اشتراک گذاری صفحه نمایش پیشرفته بین دستگاه ها لذت ببرند. Vivobook 13 Slate OLED می تواند به عنوان یک نمایشگر ثانویه بی سیم مناسب برای دستگاه تلفن همراه یا رایانه شخصی دیگر، از طریق عملکردهای Mirror و Extend استفاده شود، بنابراین کاربران می توانند از فضای کاری بزرگتر و بهتر برای کار یا بازی لذت ببرند، در حالی که به دستگاه های دیگر خود اجازه می دهند از مزیت ها استفاده کنند. سیستم صوتی فوق العاده Vivobook 13 Slate OLED با چهار بلندگو. ویژگی Unify Control همچنین به کاربران این امکان را می دهد که از یک ماوس و صفحه کلید برای کنترل همه دستگاه های مختلف خود از یک رایانه شخصی، در سیستم عامل های مختلف استفاده کنند، بنابراین نیازی به جابجایی بین دستگاه ها ندارند.

بادوام و ماندگار
تعهد ایسوس به محافظت از زمین و ارائه بهترین محصولات به کاربران خود در طراحی Vivobook 13 Slate OLED منعکس شده است. این بسته بندی اکنون دارای گواهینامه 100٪ FSC است که از جنگل های مدیریت شده به خوبی تهیه می شود و مصرف انرژی کاهش یافته است تا از استاندارد ENERGY STAR برای بهره وری انرژی پیشی بگیرد.

یک سینمای شخصی
Vivobook 13 Slate OLED به لطف صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی Dolby Vision OLED با قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ که تبلت های معمولی را در سایه قرار می دهد، استاد سرگرمی است. این صفحه نمایش درخشان دارای نسبت تصویر عریض 16:9 است که برخلاف صفحه نمایش 16:10 یا 4:3، تجربه تماشای تمام صفحه را هنگام تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی فراهم می کند. همچنین دارای گواهی پانتون با 100% گستره درجه سینما DCI-P3 برای رنگ‌های دقیق و زنده است و دارای گواهی DisplayHDR True Black 500 برای مشکی‌های عمیق و هایلایت‌های درخشان است. این صفحه نمایش OLED دارای زمان پاسخگویی سریع 0.2 میلی ثانیه است و همچنین محافظت بسیار بهتری از چشم را ارائه می دهد، به طور طبیعی سطوح نور آبی کمتری – تا 70٪ کمتر از یک صفحه نمایش LCD – که مراقبت از چشم مورد تایید TÜV Rheinland را ارائه می دهد.

طراحی کاربر پسند
نسل جدید Vivobook 13 Slate OLED دارای دوربین مادون قرمز FHD است که از ورود چهره بدون رمز عبور پشتیبانی می کند. فناوری ASUS 3DNR تضمین می‌کند که تماس‌های ویدیویی در همه شرایط شفاف هستند و صدای حذف نویز هوش مصنوعی صداها را در جلسات تا حد امکان واضح می‌کند، حتی زمانی که افراد زیادی در اتاق هستند.

شارژ باتری طولانی مدت 50 وات ساعتی نیز ساده است. شارژ آسان USB-C به این معنی است که می‌توان آن را از یک پاوربانک یا تقریباً هر شارژر USB-C شارژ کرد، و این مجموعه در کمتر از 39 دقیقه آن را تا 60 درصد شارژ می‌کند، بنابراین هیچ وقت کشش وجود ندارد.

آیا نیاز به اتصال یک دستگاه یا هدفون USB یا انتقال فایل دارید؟ مشکلی نیست: دو پورت USB-C، یک جک صدا و یک کارت خوان microSD آماده و منتظر هستند.

عمر طولانی‌تر لپ‌تاپ همچنین ضایعات طولانی‌مدت را کاهش می‌دهد، به همین دلیل است که Vivobook 13 Slate OLED با استفاده از آخرین استاندارد نظامی ایالات متحده MIL-STD-810H، با حداکثر 12 روش تست و 26 آزمایش جداگانه، برای اطمینان از دوام به‌شدت آزمایش می‌شود. سخت ترین رژیم آزمایش در صنعت.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ایسوس امروز Vivobook 13 Slate OLED (T3304) را معرفی کرد، نسل بعدی این لپ‌تاپ سرگرم‌کننده 13.3 اینچی جداشدنی 2 در 1 که لذت بردن از هر چیزی را در هر مکانی آسان‌تر می‌کند. Vivobook 13 Slate OLED با استایل واضح و طراحی همه کاره خود، یک دستگاه همه کاره درخشان است. ترکیبی از صفحه نمایش 13.3 اینچی لمسی OLED معتبر Dolby Vision Pantone و سیستم صوتی Dolby Atmos با چهار بلندگو، آن را به گزینه ای عالی برای سرگرمی در حین حرکت تبدیل می کند.

خلاقیت با قلم دستی ASUS Pen 2.0، قلم سازگار با MPP 2.0 با 4096 سطح فشار، چهار نوک قابل تعویض و عملکردهای بلوتوث راحت با یک کلیک از طریق یک دکمه میانبر، یک ضربه سریع است. یک پردازنده هشت هسته ای جدید Intel Core سریعتر است و عمر باتری بهتری نسبت به نسل قبلی خود ارائه می دهد و توسط یک SSD 512 گیگابایتی PCIe و حداکثر 8 گیگابایت حافظه LPDDR5 سریع پشتیبانی می شود. صفحه کلید متصل به مغناطیسی، پد لمسی بزرگ و پایه پوششی آن را به طور بی پایان با هر موقعیتی سازگار می کند و کاربران می توانند از اتصال آسان از طریق دو پورت USB-C، جک صدا و پورت USB-C. کارت خوان microSD لذت ببرند.

Vivobook 13 Slate OLED دارای ویژگی‌های جدید و مفیدی است که زندگی را برای کاربر آسان‌تر می‌کند، از جمله وب‌کم FHD IR با فناوری کاهش نویز سه بعدی ایسوس (3DNR) و فناوری کاهش نویز هوش مصنوعی ایسوس.

یک رویای خلاقانه
Vivobook 13 Slate OLED با صفحه نمایش لمسی پاسخگو و قلم ASUS Pen 2.0 با دقت بالا، انجام سرگرمی ها و علایق خلاقانه را آسان می کند. این قلم سازگار با Microsoft Pen Protocol 2.0 در پایه روی جلد ذخیره می شود، بنابراین با حساسیت فشار سطح 4096، نیروی نوک 5 تا 350 گرمی، و نرخ پالس، همیشه آماده نوشتن، ترسیم یا حاشیه نویسی است. نمونه برداری 266 هرتز. نوک های قلم قابل تعویض دارای بافت های متفاوتی هستند که مدادهای 2H، H، HB و B را تقلید می کنند و یک احساس واقعا طبیعی برای طراحی و طراحی ایجاد می کنند. شارژ از طریق هر شارژر USB-C آسان است، و هنگامی که از طریق بلوتوث جفت می شود، دکمه میانبر عملکردهای بصری با یک کلیک، مانند گرفتن اسکرین شات یا پیمایش به صفحه بعدی ارائه را ارائه می دهد.

تکمیل کننده تجربه سرگرمی مهیج، سیستم صوتی قدرتمند Dolby Atmos با چهار بلندگو است که از یک آمپلی فایر هوشمند برای رانندگی ایمن چهار بلندگوی تمام برد با حداکثر صدای خود بدون اعوجاج احتمالی – تا 3.5 برابر بلندتر از یک آمپلی فایر استاندارد – استفاده می کند. برای صدای غنی و شفاف