ایسوس از مادربردهای جدید AMD X670E در نمایشگاه ملی کانادا رونمایی کرد

ایسوس امروز نسل جدیدی از مادربردهای مبتنی بر AMD را برای همراهی با ROG Crosshair X670E Extreme و پشتیبانی از آخرین پردازنده‌های Ryzen 7000 معرفی کرد: ROG Crosshair X670E Hero، ROG Strix X670E-E Gaming WiFi و TUF Gaming X670E-P. معرفی نسل بعدی مادربردهای AMD ROG: سری X670E. پشتیبانی از ماژول‌های حافظه DDR5 و لوازم جانبی PCIe 5.0، ROG Crosshair X670E Hero، ROG Strix X670E-E Gaming WiFi و TUF Gaming X670E-Plus WiFi مجهز به قابلیت‌های پهنای باند، پایداری و عملکرد هستند. اتصال جهانی بهبود یافته است.X670E Hero برای نسل بعدی مجهز شده است، با یک جفت اسلات PCIe 5.0×16 برای پشتیبانی از کارت های گرافیکی نسل بعدی، یک کارت PCIe 5.00 M.2 و قابلیت WiFi 6E برای شبکه های بی سیم یکپارچه. ESS ES9218PQ Quad DAC صدایی بکر را از خروجی پنل جلویی ارائه می دهد.

هر سه کارت دارای آخرین نوآوری های ASUS Q-Design هستند. ROG Crosshair X670E Hero و ROG Strix X670E-E Gaming WiFi شامل دکمه PCIe Q-Release هستند، ویژگی که به کاربران اجازه می دهد تا کارت گرافیک خود را با یک بار فشار دادن از اسلات PCIe خارج کنند. علاوه بر این، هر سه مادربرد برجسته دارای طراحی قفل Q-DIMM یک طرفه خواهند بود تا از نصب آسان اطمینان حاصل شود و کارت های حافظه محکم در جای خود قرار گیرند. در نهایت، این کارت ها شامل قفل Q M.2 است که به کاربران اجازه می دهد تا درایو M.2 را با نوک انگشت خود ایمن یا شل کنند.

ROG Crosshair X670E Hero

گل سرسبد سری Crosshair X670E، ROG Crosshair X670E Hero شکاف بین سازندگان رایانه های شخصی حرفه ای و گیمرهای روزمره را پر می کند و به همه کاربران اجازه می دهد یک رایانه شخصی نمایشی با کارایی بالا بسازند. X670E Hero با 18+2 مرحله برق با درجه‌بندی 110 آمپر و هیت سینک‌های یکپارچه قابل توجه، قدرت پایداری را در دماهای خنک‌تر ارائه می‌کند.

TUF Gaming X670E-Plus WiFi با زیبایی ساده و تمیز و نشان‌ها بر روی سپر ورودی/خروجی یکپارچه، جدیدترین ویژگی‌های ASUS Q-Design را نیز شامل می‌شود، از جمله یک ماتریس آگنوستیک Q-LED که به کاربران یک دید کلی سریع از وضعیت از ساخت آنها



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران رنگ‌های تیره بر سطح ROG Crosshair X670E Hero غالب است و زیبایی‌شناسی شدیدی را برای نسخه‌های رایانه شخصی ارائه می‌کند. نورپردازی Polymo و یک الگوی RGB درخشان روی محافظ ورودی/خروجی یکپارچه، آرایه ریز ساختاری از نور و رنگ را ارائه می‌کند.

وای فای بازی ROG Strix X670E-E

وای فای گیمینگ ROG Strix X670E-E بهترین شکل و عملکرد را در عملکرد متعادل بازی ادغام می کند. این کارت دارای 18+2 مرحله برق مرتبط با درجه‌بندی 110 آمپر و یک هیت سینک بزرگ M.2 است که در کنار هم قرار گرفته‌اند تا جریان پایداری از توان و عملکرد حرارتی را برای پردازنده AMD فراهم کنند.

لهجه‌های زاویه‌ای روی هیت سینک‌های برد در کنار نمادنگاری متمایز ROG، همراه با یک صفحه نمایش اکریلیک نورانی روی سپر یکپارچه ورودی/خروجی قرار گرفته است.

TUF Gaming X670E-Plus WiFi

TUF Gaming X670E-Plus WiFi عملکردی بادوام و راحت ارائه می دهد. این کارت شامل یک اسلات PCIe Gen 5.0 x 16، چهار اسلات M.2 است

علاوه بر دکمه PCIe Slot Q-Release، ROG Strix X670E-E Gaming WiFi همچنین دارای دکمه پاور یکپارچه روی مادربرد و پدهای حرارتی یدکی M.2 برای اطمینان از پیش آزمایش و عملکرد بهینه است. جایگزین‌های آینده.