اولین همکاری گروه تیم و BIOSTAR: T-FORCE DELTA RGB DDR5 VALKYRIE Edition

حافظه دسکتاپ T-FORCE DELTA RGB DDR5 VALKYRIE Edition مجهز به تراشه کنترل هوشمند RGB نسل بعدی است که به گیمرها این امکان را می دهد تا از نرم افزار Advanced VIVID LED DJ BIOSTAR برای ایجاد یک راه اندازی RGB منحصر به فرد برای رایانه شخصی خود استفاده کنند. با پشتیبانی های سخت افزاری و نرم افزاری استثنایی، کاربران می توانند جلوه های نور را به دلخواه خود کنترل و همگام کنند، و ایجاد یک ظاهر الهی را آسان می کند که همه آن را تحسین می کنند. VALKYRIE Edition DDR5 از آخرین نسخه Intel XMP 3.0 پشتیبانی می کند و به گیمرها این امکان را می دهد که تنها با چند کلیک ساده از هیجان و عملکرد اورکلاک لذت ببرند. علاوه بر این، طراحی خنک کننده سیلیکونی رسانای حرارتی ویژه و تراشه مدیریت توان (PMIC) به طور قابل توجهی گرما را کاهش می دهد و عملکرد پایدار را در حین کار با سرعت بالا ارائه می دهد.

برای رفع نیازهای گیمرهای مختلف، T-FORCE DELTA RGB DDR5 VALKYRIE Edition DESKTOP MEMORY در دو مشخصات 5600 مگاهرتز و 6000 مگاهرتز با ظرفیت 2×16 گیگابایت موجود است و اولین دسته در آمازون ایالات متحده در دسترس خواهد بود. پایان اکتبر 2022. لطفاً با وب‌سایت رسمی گروه تیم و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی همراه باشید تا آخرین به‌روزرسانی‌ها در مورد حافظه با شکوه T-FORCE DELTA RGB DDR5 VALKYRIE Edition DESKTOP MEMORY و اطلاعات فروش آن را دریافت کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

دو رهبر محصولات بازی، Team Group و BIOSTAR، نیروهای خود را برای راه‌اندازی T-FORCE DELTA RGB DDR5 VALKYRIE Edition DESKTOP MEMORY، اولین همکاری برند T-FORCE گروه Team و سری VALKYRIE BIOSTAR به هم پیوسته‌اند. این طراحی بر اساس حافظه دسکتاپ محبوب DELTA RGB DDR5 و ظاهر الهام گرفته از جنگنده مخفی کاری آن است که دارای هیت سینک با زاویه دید گسترده با نورپردازی خیره کننده RGB است. در بالا، نشان‌های نمادین بال T-FORCE و بال‌های طلایی کلاسیک سری BIOSTAR VALKYRIE وجود دارد که همچنین مفهوم بال‌های باشکوه رزمندگان را در قالب طراحی ساده‌ای که روی هیت سینک پخش شده است، در خود جای داده است. بازیکنان می توانند از جلوه های بصری خیره کننده و عملکرد افسانه ای از حافظه لذت ببرند زیرا T-FORCE و VALKYRIE آنها را بیشتر به عرصه بازی می برد.