اولین تریلر گیم پلی Warhammer 40,000: Rogue Trader در نمایشگاه PC Gaming



استودیوی برنده جایزه Owlcat Games از اولین تریلر گیم پلی Warhammer 40,000: Rogue Trader – اولین cRPG که در تاریکی افسانه ای آینده دور Warhammer 40,000 قرار می گیرد، بسیار هیجان زده است. این بازی که برای انتشار بر روی رایانه شخصی و کنسول ها برنامه ریزی شده است، دارای مبارزات نوبتی است و با همکاری نزدیک Games Workshop تولید شده است.

Owlcat در جریان پیش نمایش PC Gaming Show 2023 از تریلر جدیدی از گیم پلی بازی رونمایی کرد که به بینندگان طعم واقعی معنای معامله گر سرکش بودن را می دهد. انتشار تریلر همچنین خبر از افتتاح لیست علاقه مندی های Steam و GOG برای عنوان مورد انتظار می دهد. جعبه کلکسیونی Warhammer Fabulous 40,000: Rogue Trader که در نمایشگاه فاش شد شامل مینیاتور نقاشی شده 20 سانتی متری از ناوبر Cassia Orsellio، کتاب هنری با جلد گالینگور، حواله پولی که می توانید با نام خود شخصی سازی کنید، یک بنر Rogue Trader و یک بسته برچسب است. علاوه بر آیتم‌های فیزیکی، نسخه دیجیتالی بازی را در فروشگاهی انتخابی به همراه بسته‌ای از چیزهای مختلف درون بازی و دسترسی به نسخه‌های آلفا و بتا دریافت خواهید کرد. نسخه Collector’s Edition برای پیش‌سفارش از طریق وب‌سایت owlcat.games در دسترس است.

محتویات نسخه گردآورنده:

  • مجسمه کاسیا (8 اینچ / 20 سانتی متر)
  • مجسمه 8 اینچی کلکسیونی انحصاری کاسیا اورسلیو، دریانورد و همراه نجیب تاجر سرکش. اگرچه کاسیا جوان به نظر می رسد، اما قدرت های خارق العاده او گروه را به شدت تقویت می کند.
  • کتاب هنری
  • در مورد ساخت بازی بیاموزید و هنرهای مفهومی و آخرین آثار هنری با وضوح بالا برای شخصیت ها، محیط ها و تجهیزات مختلف را در این کتاب هنری جلد گالینگور ببینید.
  • دستور تجارت
  • فرمان امپراتوری تجارت وظایف سنگین و امتیازات عظیم یک تاجر سرکش و فرزندانش را توصیف و تحریم می کند.
  • بسته برچسب
  • “جنگ برای امپراتوری”، “موفقیت/شکوفایی”، “امپراتور شما به شما نیاز دارد!” – این و دیگر شعارهای جوی را در ماکت برچسب پوستر تبلیغاتی امپراتوری خواهید یافت. به دنبال پوسترها در مکان های مختلف بازی بگردید و دارایی خود را با مجموعه برچسب های همسان تزئین کنید.
  • بنر پارچه تاجر سرکش
  • این بنر بزرگ از پارچه ضخیم ساخته شده است و یک کپی وفادار از نشان رسمی خانه فون والانسیوس است.

طرفداران می توانند اکنون با خرید یک نسخه از Founder’s Pack و پیوستن به تیم پشتیبان Warhammer 40,000: Rogue Trader از بازی حمایت کنند. کسانی که تصمیم به حمایت زودهنگام از توسعه دهندگان می گیرند، به نسخه های آلفا و بتا بازی دسترسی پیدا می کنند، به تیم کمک می کنند تا با بازخورد خود تجربه خود را شکل دهند، و مجموعه ای از جوایز و آیتم های منحصر به فرد را دریافت خواهند کرد که فقط برای حامیان اولیه در دسترس است.
Founder’s Packs از طریق وب سایت owlcat.games در دسترس هستند.

درباره Warhammer 40,000: Rogue Trader
بازیکنان نقش یک معامله گر سرکش را بر عهده خواهند گرفت، فرزند یک سلسله باستانی از افراد متهور که بر امپراتوری تجاری خود حکومت می کنند و با برکت خود امپراتور، نقاط دوردست فضای امپراتوری را کاوش می کنند. از طریق مأموریت خود برای تجارت، تاجر سرکش دارای امتیازات و قدرتی فراتر از تصور و همچنین وظیفه گسترش مرزهای امپریوم است. در اختیار آنها خلاء غول پیکری از قدرت بسیار زیاد و پرسنل بی شماری است که آماده پیروی از تمام تعهدات رهبر هستند. به سوژه های خود ترحم یا تحقیر خود را نشان دهید، به امپراتور وفادار بمانید یا با دشمنان بشریت معاشرت کنید – هر تصمیم و اقدام معامله گر سرکش در کل سیستم های ستاره ای موج می زند و دنیای بازی و کسانی که در آن ساکن هستند را تغییر می دهد.

این اکشن در Koronus Expanse، منطقه ای خطرناک و ناشناخته در لبه Imperium of Man اتفاق می افتد. بسیاری از کاوشگران قربانی این مکان خطرناک شدند و دیگر برنگشتند.
همراهان قابل توجه و پیچیده پایه اصلی cRPG ها هستند و Rogue Trader نیز از این قاعده مستثنی نیست. یک تفنگدار فضایی توانا، یک مرکوریال الداری رنجر، یا حتی یک خواهر شجاع نبرد مسلح به تفنگ‌ها و دعاهای آتشین تنها تعدادی از شخصیت‌هایی هستند که در ماجراجویی‌های شما به معامله‌گر سرکش می‌پیوندند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران