انویدیا 5.5 میلیون دلار جریمه می پردازد پس از عدم افشای درآمدهای رمزنگاری شده در سال 2018

انویدیا 5.5 میلیون دلار جریمه می پردازد پس از عدم افشای درآمدهای رمزنگاری شده در سال 2018

دستور SEC نشان می‌دهد که NVIDIA بخش 17(a)(2) و (3) قانون اوراق بهادار سال 1933 و مقررات افشای قانون بورس اوراق بهادار در سال 1934 را نقض کرده است. این دستور همچنین نشان می‌دهد که NVIDIA n کنترل‌های افشای کافی را حفظ نکرده است. و رویه ها انویدیا بدون اعتراف یا انکار یافته های کمیسیون بورس و اوراق بهادار، با دستور توقف و توقف و پرداخت 5.5 میلیون دلار جریمه موافقت کرد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار امروز اعلام کرد که اتهامات مربوط به شرکت فناوری NVIDIA Corporation را به دلیل افشای ناکافی در مورد تأثیر رمزنگاری بر تجارت بازی این شرکت تسویه کرده است. دستور SEC نشان می دهد که در سه ماهه متوالی سال مالی 2018 NVIDIA، این شرکت فاش نکرده است که رمزنگاری بخش مهمی از رشد درآمد سخت افزاری آن از فروش واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) طراحی شده و عرضه شده برای بازی بوده است. کریپتومینینگ فرآیند کسب پاداش های رمزنگاری در ازای تأیید تراکنش های رمزنگاری در دفتر کل توزیع شده است. با افزایش تقاضا و علاقه به کریپتو در سال 2017، مشتریان NVIDIA به طور فزاینده ای از GPU های بازی آن برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده کردند.

تحقیقات SEC توسط برنت ویلنر از دارایی‌های رمزنگاری و واحد سایبری، و تحت نظارت دایانا تانی و خانم لیتمن از واحد دارایی‌های رمزنگاری و سایبری انجام شد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

NVIDIA در دو مورد از فرم 10-Q خود برای سال مالی 2018، رشد درآمد قابل توجهی از تجارت بازی خود را گزارش کرد. با این حال، انویدیا اطلاعاتی در دست داشت که نشان می‌داد این افزایش فروش بازی تا حد زیادی به دلیل رمزنگاری است. با وجود این، NVIDIA در فرم‌های 10-Q خود، همانطور که باید انجام می‌داد، این نوسانات بزرگ در درآمد و جریان نقدی مربوط به کسب‌وکارهای پرنوسان را فاش نکرد تا سرمایه‌گذاران بتوانند این احتمال را که عملکرد گذشته نشان‌دهنده عملکرد آینده است، تعیین کنند. دستور SEC همچنین نشان می‌دهد که حذف اطلاعات مادی NVIDIA در مورد رشد تجارت بازی‌اش گمراه‌کننده بوده است، زیرا NVIDIA اظهاراتی در مورد اینکه چگونه سایر بخش‌های شرکت تجاری بازی توسط تقاضا برای کریپتو هدایت می‌شوند، این تصور را ایجاد می‌کند که کسب‌وکار بازی‌های این شرکت بوده است. به طور قابل توجهی تحت تأثیر cryptomining قرار نمی گیرد.

کریستینا لیتمن، رئیس بخش دارایی‌های رمزنگاری و سایبری بخش اجرای SEC، گفت: «شکست‌های افشای NVIDIA، سرمایه‌گذاران را از اطلاعات حیاتی برای ارزیابی کسب‌وکار شرکت در یک بازار کلیدی محروم کرد. همه صادرکنندگان، از جمله آن‌هایی که به دنبال فرصت‌هایی با فناوری‌های نوظهور هستند، باید اطمینان حاصل کنند که افشای آنها به موقع، کامل و دقیق است.