اعلام ENDORFY، یک برند اروپایی جدید در صحنه فناوری بین المللی

ما از دنیای بازی آمده‌ایم، و همیشه این را تشخیص خواهیم داد. با این حال، مخاطبان ما دیگر منحصراً از گیمرها تشکیل نمی‌شوند. آنها همچنین تولیدکنندگان محتوا هستند، مانند پخش‌کننده‌ها، پادکست‌ها، نویسندگان یا کاربران معمولی. Łukasz Zdziech می گوید: برای بهره مندی از فناوری نیازی به بازی کردن نیست. در ادامه او می گوید: “در پاسخ به این تغییرات پویا، تصمیم گرفتیم برند را طوری تطبیق دهیم که هم برای مخاطبان بازی ما و هم برای آنهایی که خارج از بازی هستند مرتبط باشد. ما می‌خواهیم برندی باشیم که با احساسات مثبت ارائه شده توسط فناوری همراه است.”

Łukasz Zdziech، مدیر عامل Cooling می گوید: «پس از موفقیت در بازارهای محلی، گام طبیعی بعدی برای ما گسترش بیشتر است. او ادامه می دهد: “شرکت ما دائماً در تلاش است تا هم کیفیت محصولات ارائه شده و هم دامنه عملیات را توسعه دهد. ما قبلاً نتایج امیدوار کننده ای را در چندین بازار خارجی مانند جمهوری چک و آلمان مشاهده کرده ایم. با این حال اکنون زمان آن است که مقیاس عملیات خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم. ما تقریباً در تمام اروپا و در آینده در سراسر جهان حضور خواهیم داشت. ما می خواهیم با بزرگترین شرکت های این بخش رقابت کنیم.”

شکل‌گیری برند نیز نتیجه گسترش مخاطبان هدف است. ENDORFY محصولات خود را در اختیار انواع کاربران فناوری قرار می دهد. ارتباطات آنها بسیار فراتر از صنعت بازی است.

Jacek Serwański، مدیر بازاریابی Cooling می‌افزاید: “هنگام توسعه طراحی ENDORFY، از خود پرسیدیم که همه گروه‌های مشتریان بسیار متنوع ما چه وجه مشترکی دارند. در نهایت، پاسخ را پیدا کردیم. این احساساتی است که آنها از طریق فناوری تجربه می‌کنند.” او سپس می‌گوید: «این لذت بردن از برنده شدن در یک بازی یا غرور از نشان دادن رایانه شخصی‌تان به دوستانتان است. همچنین یک لحظه آرامش پس از یک روز طولانی با موسیقی مورد علاقه خود در هدفون است. . این لحظات کوچک برای ما بسیار با ارزش هستند، زیرا در حالی که با فردیت عالی مشخص می شوند، در واقع همه کاربران فناوری را گرد هم می آورند.”
این برند همچنین مطمئن شده است که ارتباطات بصری خود را از بقیه متمایز می کند. تصویر ENDORFY بر اساس یک پالت رنگ منحصر به فرد است. توسط هیچ نهاد شناخته شده ای در صنعت استفاده نمی شود. دو رنگ اصلی زرد و آبی هستند که توسط سیاه، سفید و سایه های مختلف خاکستری پشتیبانی می شوند.

ENDORFY یک نام تجاری برای کسانی است که می خواهند با استفاده از فناوری سرگرم شوند. این رابطه نزدیک و تقریباً دانشگاهی بین شرکت و مخاطبانش در قلب ایجاد ENDORFY و کل چشم انداز پشت برند جدید Cooling قرار دارد.

Jacek Serwański می گوید: «ما به جزئیات توجه زیادی می کنیم، که به عنوان مثال در جعبه های بسته بندی که برای ENDORFY طراحی کرده ایم، دیده می شود. او می گوید: «جعبه سفید بلافاصله در قفسه فروشگاه خودنمایی می کند، جایی که رنگ سیاه معمولاً در بخش فناوری غالب است. روی جعبه ما محصول را تقریبا از هر زاویه نشان می دهیم. این به مشتری این امکان را می دهد که حتی بدون باز کردن بسته بندی ببیند چه چیزی می خرد.”

Cooling، صاحب SPC Gear و SilentiumPC، امروز برند جهانی جدید خود، ENDORFY را به دنیا معرفی کرد. این تصمیم نتیجه گسترش فعالیت های بین المللی و گسترش مخاطبان هدف است. ENDORFY فراتر از بخش بازی است و می‌خواهد با پیام و محصولات خود به همه طرفداران فناوری مدرن دسترسی پیدا کند. ایجاد نام تجاری ENDORFY پاسخی به طبیعت در حال تغییر بازار فناوری است. همچنین این یک سرمایه گذاری بلند مدت برای تضمین مسیر شرکت برای رشد آینده در بازار جهانی است. Cooling یک نام تجاری منحصر به فرد و قدرتمند ایجاد کرده است که از روندهای ارتباطی مدرن پیروی می کند، خواسته های مصرف کنندگان جهانی را برآورده می کند و خود را در بازار فناوری تثبیت می کند.

محصولات کلیدی که از 5 اکتبر 2022 در دسترس خواهند بود:

  • سیستم خنک کننده Navis F280 – عملکرد بی صدا و بدون صدای فن را تضمین می کند
  • Solum Studio & Solum Broadcast Microphones – راه حلی که صدای شفاف و راحتی نهایی را برای ساعت های طولانی ضبط فراهم می کند
  • سری صفحه کلید جمع و جور بی سیم Thhock – به شما این امکان را می دهد که کابل های درهم را فراموش کنید و روی وظایف خود تمرکز کنید
  • موس GEM و GEM Plus در رنگ “Onyx White” – ترکیبی از دقت باور نکردنی و طراحی اصلی با یک پالت رنگ منحصر به فرد

داستان Cooling در سال 1993 آغاز شد، زمانی که Zbigniew Zdziech شرکتی را تأسیس کرد که لوازم جانبی کامپیوتر می فروخت. ده سال بعد، این شرکت شروع به ارائه محصولات خود به صورت آنلاین کرد و در سال 2007 این سازنده اولین برند خود را با نام SilentiumPC ایجاد کرد که طرفداران تولید می کرد. این برند به سرعت رشد کرد و در سال 2012 کیس های رایانه شخصی، کولرهای هوا و منابع تغذیه را عرضه کرد. پیشرفت دیگری در سال 2016 رخ داد، زمانی که شرکت تصمیم گرفت با راه اندازی دومین برند خود، SPC، بازار لوازم جانبی و لوازم جانبی رایانه را نیز هدف قرار دهد. تجهیزات. اولین محصول این برند جدید یک صندلی بازی باکیفیت بود، به دنبال آن دو مجموعه کیبورد بازی، یک میکروفون جریان، یک ماوس فوق سبک و هدست «VIRO» بود که به یک موفقیت تجاری عظیم تبدیل شد. این شرکت در حال حاضر جایگاه پیشرو در بازار لهستان در بخش فروش کیس های رایانه شخصی، منابع تغذیه و خنک کننده هوا دارد و هدفون SPC Gear VIRO به طور مداوم در رتبه بندی فروش جایگاه اول را به خود اختصاص می دهد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup