استودیو Seeed از یک کامپیوتر جدید مجهز به NVIDIA Jetson رونمایی کرد

Seeed یک فروشنده سیستم های تعبیه شده NVIDIA و یکی از اعضای اکوسیستم NVIDIA Jetson برای هوش مصنوعی پیشرفته است. این شرکت سیستم‌های کاملی را ارائه می‌کند که از ماژول NVIDIA Jetson و بردهای حامل پشتیبانی می‌کنند و نرم‌افزار را در راه‌حل‌های هوش مصنوعی در صنایع مختلف یکپارچه می‌کند. Seeed با ارائه یک تجربه محصول منحصر به فرد، با مدیریت کلیه مجوزها، ادغام، تولید، تکمیل و توزیع، زمان را برای بازاریابی برای مشتریان تسریع می بخشد.

Seeed محصولات و خدمات زیر را برای شرکت‌های هوش مصنوعی ارائه می‌کند که می‌خواهند پلتفرم هوش مصنوعی NVIDIA Jetson را از مرحله آزمایشی به مرحله تولید تبدیل کنند. NVIDIA Metropolis استفاده از راه‌حل‌های کلاس جهانی هوش مصنوعی را برای بهبود کارایی عملیاتی و نگرانی‌های امنیتی برای شرکت‌ها، دولت‌ها و شرکای ادغام آسان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌کند. اکوسیستم NVIDIA Metropolis شامل تعداد زیادی از اعضایی است که روی پیشرفته‌ترین تکنیک‌های هوش مصنوعی و کارآمدترین پلت‌فرم‌های استقرار سرمایه‌گذاری می‌کنند و از یک رویکرد کلاس سازمانی برای راه‌حل‌های خود استفاده می‌کنند. اعضا می‌توانند به‌روزرسانی‌های پلتفرم NVIDIA برای بهبود بیشتر و تسریع تلاش‌های توسعه برنامه‌های هوش مصنوعی خود دسترسی اولیه داشته باشند. علاوه بر این، این برنامه به اعضا این فرصت را می دهد تا با کارشناسان برجسته و سایر سازمان های متمرکز بر هوش مصنوعی همکاری کنند.اریک پن، بنیانگذار و مدیر عامل Seeed گفت: “پیوستن به NVIDIA Metropolis یک افتخار بزرگ است.” ما مشتاقانه منتظر هستیم تا راه حل های AIoT بیشتری را برای ایجاد تحول دیجیتال در صنایع مختلف مشاهده کنیم.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Seeed Studio، ارائه‌دهنده پلتفرم خدمات سخت‌افزاری AIoT، امروز اعلام کرد که به NVIDIA Metropolis، یک برنامه شریک که بر عرضه نسل جدیدی از برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی چشم انداز متمرکز است، پیوسته است. NVIDIA Metropolis یک اکوسیستم غنی را پرورش می دهد و ابزارهای توسعه دهنده قدرتمندی را برای تقویت برنامه های کاربردی هوش مصنوعی بینایی ارائه می دهد که برای ایمن تر و کارآمدتر کردن مهم ترین فضاها و عملیات جهان طراحی شده اند.