اتصال حساب های Steam، Epic Games Store و Ubisoft اکنون در GeForce در حال حاضر امکان پذیر است



با پیوند دادن GeForce NOW به Steam، Epic Games Store و حساب‌های Ubisoft، سریع‌تر به بازی‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. و با تنظیم Ubisoft Forward در روز دوشنبه، 12 ژوئن، زمانی که ناشر بازی آخرین اخبار و اطلاعیه‌های خود را معرفی می‌کند، از بازی‌های بیشتری که در اواخر امسال برای GeForce عرضه می‌شوند، مطلع شوید. علاوه بر این، این هفته دو بازی جدید به همراه فصل جدید Tom Clancy’s The Division 2 از یوبی سافت برای پخش از فضای ابری در دسترس هستند. GeForce NOW با اجازه دادن به آن‌ها برای پیوند مستقیم حساب‌های Steam، Epic و اخیراً Ubisoft خود به این سرویس، بازی را برای اعضا راحت و آسان می‌کند. به جای ورود به حساب های خود برای هر جلسه بازی، اعضا می توانند پس از یک بار ورود به سیستم به طور خودکار در دستگاه های خود وارد شوند.

از امروز، راه اندازی بازی های Ubisoft Connect از اعضا می خواهد که حساب های Ubisoft خود را در برنامه پیوند دهند. پس از تکمیل، اعضا می‌توانند بدون زحمت بازی‌های محبوب Ubisoft از جمله Rainbow Six Siege، Far Cry 6، و The Division 2 را بازی کنند. اعضا همچنین از Library Account Sync بهره می‌برند که به‌طور خودکار بازی‌های GeForce را که اکنون توسط Ubisoft Connect و کتابخانه‌های Steam پشتیبانی می‌شوند همگام‌سازی می‌کند. اعضا فورا بازی های یوبی سافت خود را پیدا می کنند. برای تجربه‌ای ساده‌تر، به عضویت نهایی یا اولویتی ارتقا دهید تا از صف‌ها در مقایسه با اعضای رایگان رد شوید و سریع‌تر شروع به بازی کنید.

ماموریت: بازی های بیشتر

«فصل 1: بال‌های شکسته» فصل جدید Tom Clancy’s The Division 2 است که پنجمین سال بازی موفق یوبی‌سافت را آغاز می‌کند. این یک حالت بازی جدید را معرفی می کند – Descent – یک بازی سرکش برای تیم های حداکثر چهار بازیکن. هر مسابقه را بدون ابزار، مزایا یا تخصص شروع کنید و با پیشرفت در بازی قفل آن ها را باز کنید تا به رتبه ها صعود کنید. بقیه سال فصل های بیشتری را به ارمغان می آورد که هر کدام شکارهای انسان، رویدادها و لیگ های خاص خود را دارند. امروز «بالهای شکسته» را در GeForce NOW پخش کنید.

و نگاهی به دو بازی جدید موجود برای پخش در این هفته بیندازید:

  • Amnesia: The Bunker (نسخه جدید در استیم)
  • Harmony: The Fall of Reverie (نسخه جدید استیم، 8 ژوئن)



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup