آلفاکول از بلوک آب HDX Pro Water M.2 NVMe SSD رونمایی کرد

HDX Pro Water زمانی که فضا در محفظه PC محدود است و دستیابی به مسیرهای شلنگ بهینه دشوار است، انتخاب معقولی است. با استفاده از منیفولد 2x MCX و شیلنگ 5/3 میلی‌متری (هر دو شامل)، می‌توان آبسردکن SSD در نسخه MCX را به راحتی ادغام کرد و در فضا صرفه‌جویی کرد. نصب و راه اندازی ساده است. توزیع کننده MCX 2x از طریق دو اتصال G1/4 با رزوه داخلی به مدار آب متصل می شود. در اینجا توصیه می شود از اتصالات سری Eiszapfen از Alphacool استفاده کنید. در مرحله 2 کولر آبی HDX Pro SSD به هدر MCX 2x از طریق لوله پی وی سی 5/3 میلی متری.

خنک کننده HDX Pro Water SSD Alphacool یک افزودنی مفید برای هر حلقه آب است و تضمین می کند که حافظه SSD M.2 می تواند پتانسیل کامل خود را آزاد کند. هوشمند و کارآمد!
امکانات

  • کف کولر برنجی با روکش نیکل با هدایت حرارتی مطلوب
  • پتانسیل کامل M.2 NVMe SSD را باز می کند
  • ادغام صرفه جویی در فضا در حلقه آب
  • طراحی محتاطانه و با کیفیت بالا
  • MSRP: 49.98 یورو

سازگاری: برای اطلاعات بیشتر و خرید به این صفحه مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

SSD های NVMe در فرمت M.2 به تجهیزات استاندارد رایانه شخصی تبدیل شده اند زیرا سرعت انتقال بالا و زمان دسترسی بسیار پایین را امکان پذیر می کنند و بنابراین کار یا بازی سریعتر و کارآمدتر را بر روی رایانه ممکن می سازند. با این حال، به دلیل ساخت، SSD های M.2 NVMe تنها می توانند حداکثر عملکرد خود را برای مدت کوتاهی ارائه دهند. تراشه کنترلر به سرعت گرم می شود و عملکرد SSD را زود کاهش می دهد. برای اطمینان از اینکه تمام عملکرد حافظه می تواند به طور مداوم استفاده شود، Alphacool در حال گسترش دامنه خنک کننده های آبی M.2 NVMe 2280 SSD خود است و اکنون یک نوع برنجی از HDX Pro Water با کانکتورهای MCX را نیز ارائه می دهد.