رایانه داخلی DV-1000 Cincoze نقشی کلیدی در نگهداری پیش‌بینی‌کننده دارد

طراحی ناهموار دمای طولانی با گواهینامه صنعتی
محیط‌های صنعتی سخت چالش بزرگی برای عملیات پایدار نگهداری پیش‌بینی‌کننده است. DV-1000 از تمام اجزای درجه صنعتی برای مقاومت در برابر دماهای وسیع (40- تا 70 درجه سانتیگراد) استفاده می کند و اقدامات حفاظتی مانند ولتاژ گسترده (9-48VDC) را اجرا می کند. حتی با وجود تداخلی که در محیط‌های سخت مختلف با آن مواجه می‌شوید، DV-1000 همچنان قابل اعتماد عمل می‌کند. بدنه آن به اندازه یک ورق کاغذ A5 است که امکان نصب آسان را حتی در مناطق صنعتی با فضای محدود فراهم می کند. طراحی مستحکم DV-1000 گواهینامه های متعددی را برای صنعت دریافت کرده است، مانند EMC و استاندارد نظامی ایالات متحده (MIL-STD-810G)، که اطمینان آن را به عنوان یک سیستم محاسباتی با کارایی بالا تضمین می کند که می تواند کلید شرکت هایی باشد که نیاز به معرفی دارند. تعمیرات قابل پیش بینی.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

با تکامل فناوری‌های IIoT و AI، صنایع تولیدی بیشتر و بیشتری تعمیر و نگهداری پیش‌بینی‌کننده را برای جمع‌آوری داده‌ها از تجهیزات در محل معرفی می‌کنند. تعمیر و نگهداری پیش‌بینی‌کننده داده‌های تجهیزات را از ماشین‌ها جمع‌آوری می‌کند و از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی (ML) برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، اجتناب از تصمیم‌گیری دستی و افزایش اتوماسیون برای کاهش میانگین هزینه و زمان تعمیر و نگهداری و افزایش دقت پیش‌بینی‌های خرابی ماشین استفاده می‌کند. این عوامل عمر دستگاه را افزایش داده و کارایی آن را بهبود می بخشد که به نوبه خود باعث افزایش سود می شود. خط تولید محاسبات ناهموار Cincoze – DIAMOND شامل سری DV-1000 از رایانه های جاسازی شده ضروری و با کارایی بالا است که محاسبات با کارایی بالا و قابلیت های توسعه انعطاف پذیر را در یک بسته کوچک و فشرده ادغام می کند. این سیستم می تواند مقادیر زیادی از داده های بلادرنگ را برای تجزیه و تحلیل داده ها پردازش کند. این سیستم نهایی برای ارائه تعمیرات پیشگیرانه به سایت های صنعتی در شرایط سخت است.

عملکرد اولویت اول است. این در قلب تعمیر و نگهداری پیش بینی است، جایی که داده ها از دستگاه های مختلف باید در زمان واقعی جمع آوری، پردازش و تجزیه و تحلیل شوند و سپس به یک پلت فرم ابری متصل شوند. سری DV-1000 کامپیوترهای جاسازی شده با عملکرد بالا و ماموریت حیاتی، محاسباتی با کارایی بالا را ارائه می‌کنند، تا پردازنده Core i7/i5/i3 نسل 9/8 اینتل (سری Coffee Lake-R S) و حداکثر 32 گیگابایت 2666 مگاهرتز را پشتیبانی می‌کنند. حافظه DDR4 گزینه‌های ذخیره‌سازی شامل یک سینی SATA HDD/SSD 2.5 اینچی، اسلات‌های 2 × mSATA، 1 × M.2 Key M 2280 و یک NVMe SSD پرسرعت است. DV-1000 الزامات عملکرد مورد نیاز برای انجام چند وظیفه‌ای و تجزیه و تحلیل داده در محل را برآورده می‌کند. در ساخت هوشمند و همچنین می تواند در زمینه هایی مانند ماشین بینایی و حمل و نقل ریلی استفاده شود.

I/O یکپارچه و توسعه مدولار

کلید تعمیر و نگهداری پیش‌بینی‌کننده در محل اتصال به تجهیزات مختلف است که نیاز به حسگرهای داخلی برای جمع‌آوری اطلاعاتی مانند لرزش، صدا، دما، ولتاژ و وزن برای تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ دارد. ورودی/خروجی آنبورد DV-1000 مجهز به مناسب ترین رابط های ورودی/خروجی برای کاربردهای صنعتی از جمله 2×GbE LAN، 2×COM و 6×USB برای اتصال به انواع سنسورها و سایر تجهیزات است. فناوری ماژولار CMI اختصاصی Cincoze اجازه گسترش انعطاف‌پذیر COM یا DIO را می‌دهد و ماژول‌های MEC گسترش USB3.0 و LAN را فراهم می‌کنند و به راحتی نیازهای تعمیر و نگهداری پیش‌بینی رابط‌های حسگر مختلف و قابلیت‌های شبکه را برآورده می‌کنند.