گراب به جریان دانش خودی خود ادامه داد: “از آنچه من شنیده ام پول مورد نیازش را به دست نیاورده است. بازبینی های خوبی دریافت کرده و سر و صدای خوبی داشت، پس کجا خودت را به خاطر چنین چیزی سرزنش می کنی؟” چندین نشریه آنلاین و صنعت بازی نکته نویسان رسانه های اجتماعی از آن زمان به شدت به انتشار سخنان گراب پرداختند – آنقدر که برای جلب نظر یکی از آرون گرینبرگ، معاون بازاریابی بازی های ایکس باکس کافی بود. او در پاسخ به انتقاداتی که به تلاشهای بازاریابی ضعیف بخشهای بازی انجام میشد، گفت: “Hi-Fi Rush موفقیت چشمگیری برای ما و گیمرهای ما در تمام معیارها و انتظارات کلیدی بوده است. ما نمیتوانیم از آنچه که تیم Tango Gameworks ارائه کرد، خوشحال باشیم. با این انتشار غافلگیرکننده.” گرینبرگ برای ارائه پاسخ اعتبار داشت، اما آینده نگری 20/20 است – آیا نسخه فیزیکی سنتی بازی می تواند با پرداخت پول به مشتریان به افزایش پذیرش کمک کند؟ موضوع حساس عرضه کنسول گستردهتر یکی دیگر از موضوعات جالب گفتگو است – Tango Gameworks دارای تجربه توسعه بین پلتفرمی است و Hi-Fi Rush یک بازی بسیار مناسب برای مخاطبان پلیاستیشن گرا به نظر میرسد. مایکروسافت به دلیل ساخت (به مرور زمان) سری بازی های Bethesda خود برای اکوسیستم ایکس باکس (شامل گیم پاس و ویندوز) مورد انتقاد قرار گرفته است.
مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران