اعلام تست نهایی بتای Diablo IV، رویداد Slam سرور که از 12 می شروع می شود

به ما کمک کنید تا برای راه‌اندازی در طول SLAM سرور DIABLO IV آماده شویم – همه افراد سرگردان را فرا می‌خوانیم! در آماده‌سازی برای راه‌اندازی Diablo IV در 6 ژوئن، باید برای آخرین کار از سرویس‌های تمیز کردن شبح شما استفاده کنیم: Server Slam. از 12 می ساعت 12 بعد از ظهر تا 14 مه ساعت 12 بعد از ظهر به وقت محلی، هر کسی می‌تواند به دفاع از Sanctuary روی رایانه‌های شخصی Windows، Xbox Series X|S، Xbox One، PlayStation 5 و PlayStation 4، به‌علاوه Couch Co-op برای کنسول‌ها و کنسول‌ها بیاید. بازی متقابل و پیشرفت متقابل برای همه پلتفرم‌ها، در برابر ارتش جهنم‌های سوزان برای کمک به آزمایش دوام سرورهایمان.

از اینکه ما را برای راه اندازی آماده کردید متشکریم!
تیم Diablo IV



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

اگر هنوز Diablo IV Ultimate Edition را برای پلتفرم مورد نظر خود پیش خرید نکرده اید و می خواهید بر Legions of Lilith با حداکثر 4 روز دسترسی زودهنگام برای راه اندازی پیروز شوید، از فروشگاه دیدن کنید.

این پانل از کارشناسان Diablo تا حدودی در مورد پیشنهادات پایان بازی توضیح داد، تغییرات کلاس‌ها و سیاه‌چال‌ها را به دلیل بازخورد بازیکنان و داده‌های بازی توضیح داد و یک جلسه پرسش و پاسخ به صورت زنده میزبانی کرد که در آن بازیکنان مستقیماً از توسعه‌دهندگان ما سؤال می‌پرسیدند. برای ورود به دروازه های جهنم آماده باشید.

در طول SLAM سرور چه انتظاری داریم
Server Slam به بازیکنان یک آخر هفته آخر در جهنم می دهد تا کسری از آنچه Diablo IV ارائه می دهد را تجربه کنند، در حالی که به طور همزمان قابلیت های سرورهای ما را قبل از راه اندازی آزمایش می کند. پیش درآمد و کل Act I، بوم نقاشی شما خواهد بود تا با بقایای شیاطین کشته شده نقاشی کنید. قله‌های شکسته، اولین ناحیه، متعلق به شماست تا هر طور که می‌خواهید پیمایش کنید. در مناظر ناهموار آن به عنوان یک وحشی، دروید، نکرومنسر، سرکش یا جادوگر پرسه بزنید، قدرت ویرانگری را بر روی دشمنان آزاد کنید و مهارت های منحصر به فرد خود را در این فرآیند تقویت کنید.

برای کسانی که در آخر هفته‌های دسترسی زودهنگام و بتای باز ما بازی می‌کنند، ممکن است این جزئیات آشنا به نظر برسد، اما چند تفاوت ظریف وجود دارد که ما با سرور اسلم وارد می‌کنیم.

  • هر گونه پیشرفت کاراکتر در آخر هفته های دسترسی زودهنگام و بتا باز به سرور اسلم منتقل نمی شود. علاوه بر این، هر گونه پیشرفت کاراکتری که در حین سرور اسلم ایجاد شده باشد، به راه اندازی منتقل نمی شود.
  • بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های خود را تا سطح 20 ارتقا دهند، پس از آن دیگر از کسب امتیاز توانایی خودداری می‌کنید، اما همچنان می‌توانید شیاطین را بکشید و وسایل فریبنده به دست آورید.
  • نرخ افت برای آیتم های افسانه ای تغییر کرده است تا منعکس کننده نرخ افتی باشد که در نسخه راه اندازی Diablo IV وجود خواهد داشت.
  • نسخه Diablo IV که در طول سرور اسلم در دسترس است، شامل تمام رفع اشکالات و به‌روزرسانی‌هایی می‌شود که در وبلاگ بازنگری بتا باز ما شرح داده شده است.

Fractured Peaks نه تنها مملو از خطراتی است که باید بر آن غلبه کنید، بلکه فعالیت های مختلفی برای بهبود شخصیت شما نیز دارد. برای تعمیر و خرید تجهیزات جدید، ارتقاء معجون شفابخش خود، دسترسی به مخفیگاه و موارد دیگر از کیووشاد دیدن کنید. همچنین ماموریت‌های اصلی و فرعی برای کشف تاریخ غنی Sanctuary، رویدادهای جهان و لژیون برای تمرین مهارت رزمی و سیاه چال‌ها برای احتکار وسایل وجود دارد. برای جزئیات بیشتر در مورد دسترسی به تابستان اسلم، به اینجا بروید.

آخرین به روز رسانی برنامه نویس DIABLO IV را به صورت زنده تماشا کنید

آخرین پخش زنده ما به‌روزرسانی برنامه‌نویس Diablo IV ممکن است به پایان رسیده باشد، اما به لطف ویدیوی درخواستی زیر می‌توانید اطلاعات جدید جهنمی درباره بازی دریافت کنید. امروز جو شلی، کارگردان بازی، جوزف پیپیورا، مدیر انجمن، آدام فلچر، مدیر انجمن، همراه با مهمان ویژه رایککر به ما پیوستند.

تحریریه Techpowerup