گروه تیم حافظه T-FORCE VULCAN DDR5 SO-DIMM را برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ منتشر کرد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران پس از عرضه حافظه دسکتاپ DDR5، نسل جدید رم فوق سریع T-FORCE دنیای سخت افزار کامپیوتر را فراگرفته است. امروز، T-FORCE اولین حافظه VULCAN SO-DIMM DDR5 خود را که به طور خاص برای لپ‌تاپ‌های بازی طراحی شده است، راه‌اندازی می‌کند. با ارائه حداکثر فرکانس ساعت DDR5-5200 و مجهز به هیت سینک بسیار نازک گرافن، گیمرها از زمان بارگذاری سریع‌تر و راه‌اندازی سریع‌تر بهره خواهند برد. افزایش سرعت در حالی که دمای لپ تاپ را پایین نگه می دارد. با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت، گیمرها می توانند از بازی بدون مانع لذت ببرند و به طور همزمان از برنامه های حرفه ای استفاده کنند. نسخه جدید VULCAN SO-DIMM سطح جدیدی از عملکرد و تجربه کاربری را به ارمغان می آورد.

حافظه T-FORCE VULCAN SO-DIMM DDR5 از ECC داخلی پشتیبانی می کند که خطاهای بیت را شناسایی و تصحیح می کند. VULCAN SO-DIMM به میزان قابل توجهی مصرف انرژی کمتری نسبت به حافظه DDR4 نیاز دارد و در ولتاژ 1.1 ولت در مقایسه با 1.2 ولت کار می کند و به کاربران امکان می دهد عملکرد بهتری در بازی و عمر باتری بهبود یافته تجربه کنند. آی سی های با کیفیت برای اطمینان از ثبات و سازگاری. انتظار می رود اولین نسخه جهانی در پایان ماه آوریل وارد بازار شود.

T-FORCE، زیرمجموعه بازی‌های گروه تیم، حافظه فوق‌العاده سریع VULCAN SO-DIMM DDR5 را برای گیمرهای لپ‌تاپ که به دنبال ارتقا به حافظه‌های نسل بعدی DDR5 هستند، عرضه کرده است. حافظه VULCAN با نصب ساده عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد و در طیف وسیعی از ظرفیت‌های بزرگ موجود است، که آن را به انتخابی عالی برای افزایش تجربه بازی و همچنین بهره‌وری شما تبدیل می‌کند. به لطف هیت سینک فوق نازک گرافنی که خنک کننده را بهبود می بخشد. این لپ‌تاپ‌ها را در طول بازی‌های فشرده پایدار نگه می‌دارد و گیمرها را قادر می‌سازد در حساس‌ترین لحظات به پیروزی دست یابند.