Samsung Galaxy Book3 Ultra PC برای پیش‌سفارش از 14 فوریه، در قفسه‌ها از 22 فوریه در دسترس است

گفت: “در سامسونگ، Ultra به معنای بزرگ، جسور و بهترین در هر رده ای است. به همین دلیل است که ما خوشحالیم که میراث Ultra را به مجموعه رایانه های شخصی خود بیاوریم، اتصال چند دستگاه یکپارچه و عملکرد فوق العاده را ارائه دهیم. سطوحی که کاربران می خواهند.” TM Roh، رئیس و رئیس کسب و کار تجربه موبایل در Samsung Electronics. Galaxy Book3 Ultra انتظارات بازار را برای یک لپ‌تاپ با کارایی بالا برآورده می‌کند، به‌ویژه برای مصرف‌کنندگان علاقه‌مند به بازی و تولید محتوا که به عملکرد قدرتمند نیاز دارند.»

Galaxy Book3 Ultra به عنوان اولین نسخه Ultra در مجموعه گلکسی بوک، دارای یک پردازنده و GPU ارتقا یافته است که انتخابی از آخرین پردازنده های نسل سیزدهم اینتل Core i7 یا i9 و همچنین لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX GPU 4050 یا 4070 را ارائه می دهد. 2880 x 1800) صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز، تجربه تماشای واضح و روان با جزئیات فوق العاده خوب را ارائه می دهد. Galaxy Book3 Ultra به شکلی فوق‌العاده نازک و سبک با وزن 1.79 کیلوگرم با ضخامت تنها 16.5 میلی‌متر و محصور در یک قاب آلومینیومی براق و محکم عرضه می‌شود.

Samsung Electronics اعلام کرده است که Galaxy Book3 Ultra از امروز، 14 فوریه، برای پیش‌سفارش در دسترس است و از 22 فوریه در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. طراحی زیبا. Galaxy Book3 Pro و Book3 Pro 360 در تاریخ 1 فوریه برای پیش‌فروش جهانی در دسترس بودند. جدیدترین سری گلکسی بوک پرو با بیش از دوبرابر پیش‌سفارش سری گلکسی بوک 2 پرو نسبت به سال گذشته، مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. .

Galaxy Book3 Ultra که اخیراً با سری Galaxy S23 رونمایی شده است، رایانه شخصی را برای دنیای چند دستگاهی دوباره اختراع می کند و تجربه ای یکپارچه و متصل را ارائه می دهد. Galaxy Book3 Ultra به کاربران این امکان را می‌دهد تا به طور یکپارچه روی دستگاه‌های Samsung Galaxy خود کار و ایجاد کنند، مانند ضبط محتوای باکیفیت با سری Galaxy S23 و استفاده از ابزارهای طراحی حرفه‌ای در Galaxy Book3 Ultra. علاوه بر این، قابلیت Multi Control سامسونگ اکنون به کاربران اجازه می دهد تا نه تنها تبلت های Samsung Galaxy خود، بلکه گوشی هوشمند Samsung Galaxy خود را با استفاده از صفحه کلید و ترک پد Galaxy Book3 Ultra کنترل کنند.

Galaxy Book3 Ultra از 22 فوریه در بازارهای منتخبی از جمله کره، ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه و آلمان در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران تحریریه Techpowerup