Antec کیس های برج میانی P20C و P20CE را عرضه می کند

علاوه بر این، شاسی فضای زیادی برای کارت‌های گرافیکی با طول تا 375 میلی‌متر و تهویه کارآمد ارائه می‌کند که آن را به ویژه برای گیمرها مناسب می‌کند. برج میانی از خنک کننده های هوای پیشرفته با حداکثر ارتفاع خنک کننده CPU 170 میلی متر و PSU هایی با طول 205 میلی متر پشتیبانی می کند. مسیریابی کابل با طراحی خوب سیم کشی را آسان و ساده می کند. کانال های کابل با یک برش در بالا برای مسیریابی پایدار. یک براکت GPU قابل جابجایی به GPU اجازه می دهد تا به بالا، پایین، چپ و راست تنظیم شود. پنل I/O شامل یک دکمه کنترل روشن/خاموش و LED، دو پورت USB 3.0، یک Type-C 3.2 و جک های صوتی و میکروفون HD است. P20C/P20CE با فاصله 23 میلی‌متری عقب و شیار بالایی به‌علاوه هشت حلقه لاستیکی شامل، گزینه‌های زیادی را برای مدیریت کابل ارائه می‌دهد که ساخت تمیز و جریان هوای بهینه را امکان‌پذیر می‌کند. سه اتصال کابل با آرم Antec این شاسی عالی را تکمیل می کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

P20C / P20CE امکانات نامحدودی را برای ساخت ویترین ارائه می دهد. پرچمدار جدید آماده است تا طرح انعطاف پذیرتری را به کاربران ارائه دهد زیرا دارای هفت اسلات PCI-E قابل استفاده مجدد برای نصب GPU عمودی است. با پشتیبانی از مادربردهای دوگانه CPU تا عرض 330 میلی متر، P20C/P20CE تکامل سازگاری است. شاسی جدید از طراحی فلزی منحصر به فردی برخوردار است که جریان هوای عظیمی را فراهم می کند. با فیلتر گرد و غبار با اندازه کامل، بدنه تعادل بین خنک کننده و قابلیت سرویس را ایجاد می کند. پانل جلویی فلزی به سبک پین به راحتی قابل جابجایی است و فیلترهای گرد و غبار با ضربه محکم و ناگهانی، فرآیند تمیز کردن را در پارک پیاده‌روی می‌کنند.

ابعاد P20C / P20CE 483 x 220 x 490 میلی‌متر (DxWxH) است و با مادربردهای eATX، ATX، micro-ATX و ITX سازگار است. از لحاظ پشتیبانی از فن، کیس دارای سه فن 120 میلی متری / سه فن 140 میلی متری یا دو فن 185 میلی متری در جلو، سه فن 120 میلی متری / دو فن 140 میلی متری در بالا و همچنین یک فن 120 میلی متری در پشت و دو فن می باشد. بر روی. فیرینگ PSU. سه فن 120 میلی‌متری ARGB در جلو در این کیس مخصوص بازی گنجانده شده است. کابل اسپلیتر 1 تا 4 فن شامل مدیریت کابل را آسان می کند. پورت داخلی Type-C 3.2 Gen 2 سرعت انتقال تا 10 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد. برای خنک‌کردن بیشتر آب، P20C/P20CE یک رادیاتور 360 میلی‌متری در جلو و بالا و یک رادیاتور 120 میلی‌متری در عقب را در خود جای می‌دهد. این محفظه شامل دو قفس HDD 3.5 اینچی قابل تبدیل بدون ابزار (قابل تبدیل به 2 در 2.5 اینچ SSD)، دو فضای نصب SSD 2.5 اینچی و همچنین هفت اسلات توسعه است.

شرکت Antec با یک صفحه مشبک بزرگ و صفحه فلزی و گزینه‌های پیکربندی انعطاف‌پذیر، دو محصول جدید را به سری Antec Performance معرفی می‌کند: P20C (با پانل جانبی شیشه‌ای) و P20CE (با پانل جانبی خاموش کننده صدا). هر دو نسخه اکنون با قیمت 124.99 یورو (قیمت خرده فروشی توصیه شده شامل مالیات) به صورت تجاری در دسترس هستند.تحریریه Techpowerup